Mode & Beauty alle pijlers

ervaring met laserontharing

11-06-2017 19:55 6 berichten
Ik heb zo een hekel aan scheren en dan vooral de bikinilijn. Altijd lelijke bultjes, naar een paar uur al weer stoppels en ingegroeide haren.
Nou las ik iets over laserontharing. Vrij prijzig maar als het echt werkt, misschien wel een optie.
Zijn er hier ervaringsdeskundige? En waar kun je zoiets laten doen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft het laten doen bij een schoonheidsinstituut.
Zij heeft gitzwarte haren onder haar oksels, schoor zich iedere dag en dan zag je nog een zwarte waas.
Het schijnt dat hoe donkerder je haar, hoe beter het weg te laseren is.
Ze heeft beide oksels (en bovenlip) een keer of acht laten behandelen.
Haar okselharen groeien nog wel wat, maar enorm veel minder dan dat het was. Eigenlijk moet ze een keer op herhaling.
Dus het loont zeker de moeite.
Ik ben al een tijd bezig met laserontharing. Ik heb mijn oksels laten doen en na 4 behandelingen was ik daar haarvrij. Een verademing! Heb ook mijn bovenlip laten behandelen en binnenkort wil ik ook mijn bikinilijn aanpakken. Ik heb vrij donkere haren, het laseren (met de diodelaser) slaat bij mij gelukkig goed aan.
Ik heb afgelopen herfst/winter mijn bikinilijn laten doen. Heel blij mee! Wel belangrijk dat je huid zo min mogelijk pigment heeft en dat de haren donker zijn, vandaar mijn keuze voor het najaar. Nu na 6 behandelingen klaar. Super fijn!
Zal eens goed informeren, want heel donker is mijn haar niet.
Maar positieve reacties dus😊
Ben nu drie keer geweest voor IPL merk nog weinig verandering op mijn benen nog steeds net zo hard groeit t.
Was een tijdelijke aanbieding in Eindhoven voor 99 euro onbeperkt. Ben benieuwd hoeveel behandelingen nog.
Op internet stond dat het zeer deed. Nou nou.. voelde er bijna niks van.
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven