wachtrijen schiphol
maandag 12 juni 2017 om 14:17
Ik was 2 weken terug op Schiphol (hemelvaart) en was in 20minuten van het station naar de vertrekhel (typfoutje maar ik laat hem maar staan, Freudiaanse verspreking
).
Vorige zomer op een vroege-ochtend-vlucht heeft mij zus dik een uur moeten wachten voor de bagage-afgifte en ik, die 3 kwartier later kwam voor dezelfde vlucht, was er in 20min doorheen.
Er is dus geen peil op te trekken.
Vorige zomer op een vroege-ochtend-vlucht heeft mij zus dik een uur moeten wachten voor de bagage-afgifte en ik, die 3 kwartier later kwam voor dezelfde vlucht, was er in 20min doorheen.
Er is dus geen peil op te trekken.
maandag 12 juni 2017 om 19:18
Dat topic was van mij. Uiteindelijk bleken de langste rijen bij de bagage drop off te zijn. Wij hadden alleen handbaggage en waren binnen een half uur door de veiligheidscontroles.blauwuiltje schreef: ↑12-06-2017 16:54Hier was pas ook een topic over. Werkelijk er is geen peil op te trekken. Neem het ruim en denk niet dat je privileges hebt omdat je met een jong kind reist. Heel misschien bij het boarden maar dat ligt ook aan de maatschappij.
maandag 12 juni 2017 om 19:21
geen enkel probleem mee gehad vorig jaar.
wij slapen nooit.
dinsdag 13 juni 2017 om 15:23
Afgelopen april was het een drama. Maar misschien had het systeem gewoon z'n dag niet. Ik heb ternauwernood m'n vlucht gehaald, terwijl er 2 uur op de website stond (was nog ruim vóór de meivakantiedrukte) en ik 2,5 uur van te voren aanwezig was.
dinsdag 13 juni 2017 om 15:34
Hoi minke, ging het goed met jongste dochter? Leuk gehad in Engeland?MinkeDeWit schreef: ↑12-06-2017 19:18Dat topic was van mij. Uiteindelijk bleken de langste rijen bij de bagage drop off te zijn. Wij hadden alleen handbaggage en waren binnen een half uur door de veiligheidscontroles.