Corsica
vrijdag 9 juni 2017 om 17:25
Mijn vriend en ik willen dit jaar graag op vakantie naar Corsica. Natuurlijk zijn we zelf al aan het oriënteren, maar ik hoop dat hier misschien wel mensen zijn die er al eens zijn geweest. Misschien wel de ultieme tip voor een leuk huisje! We denken momenteel aan het zuiden van Corsica, in de buurt van Porto Vecchio. Dit lijkt de plek voor de ideale combinatie van zon, zee , surfen en leuke plaatsen.
Klopt het beeld wat ik hiervan gekregen heb?
Verder willen we graag een huisje waarvan je lopend naar het strand kan maar ook naar wat restaurants en barretjes. We hebben een auto ter beschikking, maar willen ook wel eens zonder auto op pad. Hebben jullie misschien de ultieme tip?
Klopt het beeld wat ik hiervan gekregen heb?
Verder willen we graag een huisje waarvan je lopend naar het strand kan maar ook naar wat restaurants en barretjes. We hebben een auto ter beschikking, maar willen ook wel eens zonder auto op pad. Hebben jullie misschien de ultieme tip?

vrijdag 9 juni 2017 om 19:56
Ik denk dat de meeste huisjes op corsica en met jouw eisen echt wel vol zitten nu. Wij keken in maart en konden al niets leuks meer vinden. Het is hoogseizoen dus is bijna alles wel vol. Ook als ik op airbnb kijk. Dat wat er daar nog is is nu niet echt wat je zoekt. Corsica is enorm gewild en heel vroeg boeken is echt wel belangrijk. Ik zie er nog drie. Maar wel voor prijzen vanaf 250 per nacht en dat is een studio en geen eigen huisje. Die kost 278 per nacht. Je zou kunnen kijken of er nog accomodaties op campings zijn
zaterdag 10 juni 2017 om 00:09

zondag 11 juni 2017 om 07:26
Snoesje666 schreef: ↑11-06-2017 00:10Geen tips voor huisjes, ik ben een tentkrampeerder. Wel raad ik je aan om minstens twee weken te gaan, zowel noord als zuid.
Helaas niet. Hij staat al heel lang op ons lijstje. Maar wij zoeken altijd wat grotere huizen met zwembad ivm het feit dat we met zes zijn (en allemaal zijn ze al langer dan ik ben

maandag 12 juni 2017 om 23:43
Ik zou lekker in Bonifacio gaan zitten, mooiste dorpje van het eiland. Of Calvi ook leuk en gezellig. Bezoek ook zeker Porto en de calanques piana, Corte, restonica watervallen, ga lunchen op plage de Arone of Bussaglia en maak een boottochtje naar iles lavezzi, en nog zoveel meer. 1 week is niet genoeg