Nog steeds geen internet?
woensdag 14 juni 2017 om 03:14
Ik woon al een halfjaar in dit pand en nog steeds is er geen internet. Er is geen hoofdaansluiting en ik heb al 10.000x geklaagd hierover. Nu zit ik op een wifi extender maar die is heel traag en werkt irriterend. Ik kan mijn werk niet doen en verspil ook VEEL geld aan interbeltegoed via mijn telefoon. Wat kan ik doen?
woensdag 14 juni 2017 om 05:26
Je kunt sowieso voor je telefoon een abonnement nemen met meer (of onbeperkt) data, zodat je daar niet meer voor bij hoeft te betalen. Ik heb nu T-mobile onbeperkt (35 euro) maar er zijn ook andere abonnementen.
En als je dan je telefoon als hotspot gebruikt kun je ook met je laptop internetten. Voor mijn werk (mail + online applicatie) gaat dat prima, ik weet niet of zwaardere programma's ook lukken.
Dan moet je natuurlijk wel goed 3G/4G bereik hebben waar jij woont.
En als je dan je telefoon als hotspot gebruikt kun je ook met je laptop internetten. Voor mijn werk (mail + online applicatie) gaat dat prima, ik weet niet of zwaardere programma's ook lukken.
Dan moet je natuurlijk wel goed 3G/4G bereik hebben waar jij woont.
woensdag 14 juni 2017 om 06:28
Is je beloofd (op papier) dat er een aansluiting zou komen? Dan een brief sturen en aangeven dat ze binnen tijd x ervoor moeten zorgen dat er een aansluiting komt. Doen ze er niks mee trek je bedrag x van de huur af (kondig dit aan in dezelfde brief). Vraag even na bij juridisch loket hoe je dit kunt aanpakken. In de tussentijd zou ik mijn mobiele abo verhogen zodat je minder kosten hebt als je over je bundel gaat.
Is het mogelijk zelf een aansluiting te realiseren?
Is het mogelijk zelf een aansluiting te realiseren?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 14 juni 2017 om 07:25
Even vanuit iemand die voor verscheidenene ISP's heeft gewerkt. Een ISP zal sowieso niet betalen voor jou hoofdaansluiting..ik weet niet hoe je woon situatie is dus die uitleg mis ik hierin.
Als je huurt kun je bij de woningbouw of de huurbaas terecht.
Een nieuw IS/Ra kost je al gauw minimaal 350 euro wanneer zelf te betalen.
Je kunt overigens verder dan dat kijken. Kpn heeft internet buitengebied en T-Mobile heeft 4G voor thuis.
Als je huurt kun je bij de woningbouw of de huurbaas terecht.
Een nieuw IS/Ra kost je al gauw minimaal 350 euro wanneer zelf te betalen.
Je kunt overigens verder dan dat kijken. Kpn heeft internet buitengebied en T-Mobile heeft 4G voor thuis.