Het moet stoppen
woensdag 14 juni 2017 om 12:29
We zijn allebei niet bereid om te verhuizen naar het buitenland. Ik heb hier mijn werk, mijn familie, mijn vrienden,etc. En ook andersom is dat het geval. En het is niet zo dat ze in België woont of zo.Tadderak30 schreef: ↑14-06-2017 12:27Waarom kan het niet werken? Kun je daar iets specifieker in zijn?
woensdag 14 juni 2017 om 12:31
Tsjah werk kan je elders vinden, familie en vrienden kun je ook op afstand hebben.Sjappie2017 schreef: ↑14-06-2017 12:29We zijn allebei niet bereid om te verhuizen naar het buitenland. Ik heb hier mijn werk, mijn familie, mijn vrienden,etc. En ook andersom is dat het geval. En het is niet zo dat ze in België woont of zo.
Ik denk dat jullie elkaar niet leuk genoeg vinden om eerlijk te zijn.
woensdag 14 juni 2017 om 12:34
woensdag 14 juni 2017 om 12:44
Dus het is geen echte liefde als je je leven niet durft op te geven? De een is het ander niet.
Ik ben zeer gehecht aan mijn leven wat ik nu leid. Ik zal het ook niet snel opgeven voor iemand in het buitenland. Niet snel, ik denk het helemaal niet. Maar mijn instelling is ook dat er meerderen mannen rondlopen waar ik bij pas.
Ik ben zeer gehecht aan mijn leven wat ik nu leid. Ik zal het ook niet snel opgeven voor iemand in het buitenland. Niet snel, ik denk het helemaal niet. Maar mijn instelling is ook dat er meerderen mannen rondlopen waar ik bij pas.
Bam!!!!
woensdag 14 juni 2017 om 12:45
Ai ja, ik heb ook zoiets gehad met een man. Het was niet dat we niet wilden, maar door de afstand kon het gewoon niet. Heb er echt van gebaald.
Ik heb hem toen niet geblokkeerd en hij mij ook niet, maar we laten elkaar gewoon met rust. Iedere keer bellen of appen gaat niks aan de situatie veranderen.
Inmiddels ben ik al een paar jaar gelukkig met iemand anders en ik hoop dat hij ook iemand heeft gevonden waar hij gelukkig mee is.
Dus geen contact meer opnemen en verder gaan met je leven. Das wel het beste.
Ik heb hem toen niet geblokkeerd en hij mij ook niet, maar we laten elkaar gewoon met rust. Iedere keer bellen of appen gaat niks aan de situatie veranderen.
Inmiddels ben ik al een paar jaar gelukkig met iemand anders en ik hoop dat hij ook iemand heeft gevonden waar hij gelukkig mee is.
Dus geen contact meer opnemen en verder gaan met je leven. Das wel het beste.
woensdag 14 juni 2017 om 12:48
Dat je echt verliefd bent en iemand de ware voor je kan zijn, wil niet zeggen dat je daarom niet meer rationeel kunt nadenken.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
woensdag 14 juni 2017 om 13:00
woensdag 14 juni 2017 om 13:52
Dat gaat over,echt.
Ga iets doen wat je afleidt
woensdag 14 juni 2017 om 14:30
Ik heb heel ander advies. Je hebt haar pas 1x in het echt gezien. Ik zou zeggen, besteed eens een keer een lange vakantie in haar land, minstens 3 weken, en spendeer een groot deel daarvan samen (maar niet elke dag). Ga op veel dates. En kijk of er dan echt nog wat over blijft van al die gevoelens. Er is ook een goede kans van NIET namelijk. Dat het in het echt helemaal niet zo leuk is als het beeld dat jij nu in je hoofd hebt gecreëerd van hoe het zou zijn om met haar een relatie te hebben.
Ik denk dat dit een hoop meer duidelijkheid zou geven over of je het contact wilt verbreken, of toch nadenken over emigratie.
Ik denk dat dit een hoop meer duidelijkheid zou geven over of je het contact wilt verbreken, of toch nadenken over emigratie.
You can never have too many hats, gloves and shoes
woensdag 14 juni 2017 om 19:06
Natuurlijk ben je dat.Je kunt je gevoel niet zomaar uitschakelen. Waar het ene eindigt,is er ruimte voor een ander begin.Geef het tijd.
donderdag 15 juni 2017 om 14:42
Ik heb haar laten weten dat ik het wil stoppen. Dat ik wil dat het stopt en dat het beter is dat er helemaal geen contact meer mogelijk is.
Daarbij heb ik gevraagd of ze nog iets wil zeggen en dat ik daarna haar ga blokkeren.
Ze heeft het gelezen, maar negeert mij nu. En heeft nog niet geantwoord.
Ik wil haar nu wel blokkeren, maar begrijp niet waarom we dit niet gewoon samen af kunnen sluiten. We hebben immers allebei uitgesproken dat het beter is om geen contact meer te hebben..
Daarbij heb ik gevraagd of ze nog iets wil zeggen en dat ik daarna haar ga blokkeren.
Ik wil haar nu wel blokkeren, maar begrijp niet waarom we dit niet gewoon samen af kunnen sluiten. We hebben immers allebei uitgesproken dat het beter is om geen contact meer te hebben..
donderdag 15 juni 2017 om 15:50
Jij hebt de keus voor haar gemaakt om het te beëindigen en vermeld ook even doodleuk dat je haar daarna gaat blokkeren. Het zou op mij overkomen alsof je me zo aan de kant zet. Je gaat veel te snel.Sjappie2017 schreef: ↑15-06-2017 14:42Ik heb haar laten weten dat ik het wil stoppen. Dat ik wil dat het stopt en dat het beter is dat er helemaal geen contact meer mogelijk is.