Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 juni 2017 om 23:08
Ik vind net als Leo dat jij de laatste tijd zo prikkelbaar reageert. Ik hoop dat het goed met jou gaat want ik vind dat je de laatste tijd anders post dan anders. Zo snel geïrriteerd en bezig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 juni 2017 om 23:09
Dat gaat nogal moeilijk als ze overal opduiken en de negeerknop niet werkt.Eleonora-1 schreef: ↑14-06-2017 23:07Ok, maar is het dan niet handig om die forummers links te laten liggen en niet te gaan opzoeken?
Het komt vaker voor dat groepjes uit elkaar vallen.
Daar merk je als buitenstaander meestal weinig tot niks van.
Maar thanks voor je antwoord. Het is dus iets tussen jou en een paar mensen, niks algemeens.
woensdag 14 juni 2017 om 23:12
Handig he. Gelukkig werkt de negeerknop wel goed-Puss-in-Bootz- schreef: ↑14-06-2017 23:09De negeerknop werkt prima.
- op nickname klikken
- negeerknop
- bevestigen
- klaar
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 juni 2017 om 23:24
Druk. Ik heb letterlijk elk aspect van mijn leven verwaarloosd.
Behalve mijn seksleven dan. Dat is top
woensdag 14 juni 2017 om 23:26
woensdag 14 juni 2017 om 23:37
Ben je nog steeds gestopt?
woensdag 14 juni 2017 om 23:42
Bezig???charlottew88 schreef: ↑14-06-2017 23:08Ik vind net als Leo dat jij de laatste tijd zo prikkelbaar reageert. Ik hoop dat het goed met jou gaat want ik vind dat je de laatste tijd anders post dan anders. Zo snel geïrriteerd en bezig.
Ik vind de sfeer hier op het forum ook veranderd hoor en nee dat was al voor dat gedoe met die anderen.
woensdag 14 juni 2017 om 23:42
Ja, het is ook hartstikke moeilijk. Weet er alles van.MoirenPhae schreef: ↑14-06-2017 23:39Ja, wel een slippertje gehad.
Ik vind het echt nog flink moeilijk.
Maar goed van je!
donderdag 15 juni 2017 om 00:00
Weet jij ook eens hoe het voelt!
donderdag 15 juni 2017 om 00:00
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 15 juni 2017 om 00:02
donderdag 15 juni 2017 om 00:02
donderdag 15 juni 2017 om 00:03
Ana doe es lief zeg.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.