Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
FiIee schreef:
15-06-2017 00:09
Ach laat ook maar
Oprecht advies: geef het op. Ga niet iets uitvechten wat niet uit te vechten valt. De sfeer wordt er alleen maar slechter op en echt waar, je hebt vooral jezelf er mee.

Ik weet niet wat er is maar nogmaals, groepjes vallen soms om uiteenlopende redenen uit elkaar. Berust er in en heb het hier, dus buiten die besloten groep, leuk voor jezelf.
FiIee schreef:
15-06-2017 00:09
Ach laat ook maar
'Never mind' is korter, maar dat vind je dan weer te veel typwerk? :?:
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
He ja, we zuigen gezellig nog even door.

:thumbsup:
Jonguuuuns wat een geneuzel hier, pfff. Bestaat het café niet meer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
FiIee schreef:
14-06-2017 22:51
Ik ben bepaalde forummers
(ook meeschrijvers in het café) heel anders gaan zien door gebeurtenissen en berichten buiten dit forum om. Zo leuk als ze hier doen, zijn ze in het echt niet en ik vind dat hypocriet.

Gedetailleerder ga ik er niet op in omdat ik niet nog een ban wil. De bewuste forummers weten wat ik hiermee bedoel.
Als een meeschrijver in het stamcafé wil ik hier toch even op reageren. Ik weet niet wat er tussen jou en andere mensen allemaal speelt en waar deze heisa vandaan komt. Maar ik moet zeggen dat ik het heel naar vind dat je op deze vage manier aantijgingen op het forum zet over "bepaalde forummers die schrijven in het stamcafé". Met dit soort vage insinuaties maak je iedereen "verdacht" en het leidt er alleen maar toe dat mensen zich gaan afvragen wie dat dan zijn, die mensen die in het echt helemaal zo leuk niet zijn.
En dat verdienen de mensen die daar regelmatig schrijven, die jou ook telkens gesteund hebben, niet.
Het is heel jammer dat je blijkbaar onmin hebt met mensen waarmee je buiten dit forum contact hebt, maar vecht dat dan daar uit en laat mensen die er niets mee te maken hebben er buiten.
Inderdaad Ren, bedankt.
Prrrr, mauw miawwwww.
Renaissance_ schreef:
15-06-2017 07:37
Als een meeschrijver in het stamcafé wil ik hier toch even op reageren. Ik weet niet wat er tussen jou en andere mensen allemaal speelt en waar deze heisa vandaan komt. Maar ik moet zeggen dat ik het heel naar vind dat je op deze vage manier aantijgingen op het forum zet over "bepaalde forummers die schrijven in het stamcafé". Met dit soort vage insinuaties maak je iedereen "verdacht" en het leidt er alleen maar toe dat mensen zich gaan afvragen wie dat dan zijn, die mensen die in het echt helemaal zo leuk niet zijn.
En dat verdienen de mensen die daar regelmatig schrijven, die jou ook telkens gesteund hebben, niet.
Het is heel jammer dat je blijkbaar onmin hebt met mensen waarmee je buiten dit forum contact hebt, maar vecht dat dan daar uit en laat mensen die er niets mee te maken hebben er buiten.
Je leest verkeerd. Ik zeg "ook meeschrijvers". Je vergeet het woordje ook.
FiIee schreef:
15-06-2017 07:45
Je leest verkeerd. Ik zeg "ook meeschrijvers". Je vergeet het woordje ook.
Filee, ga eerst maar eens nadenken over wat ik schrijf en hoe jij je gedraagt hier op het forum, voordat je gaat zeuren over een woordje. Wat je doet is heel naar, of je nu ook of geen ook schrijft.
Trouwens...Ren, stamgasten vragen om je!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Renaissance_ schreef:
15-06-2017 07:50
Filee, ga eerst maar eens nadenken over wat ik schrijf en hoe jij je gedraagt hier op het forum, voordat je gaat zeuren over een woordje. Wat je doet is heel naar, of je nu ook of geen ook schrijft.
Ik gaf Eleonora alleen maar uitleg. Zij vroeg erom.
Maar zoekt het maar uit. Ik ben het zat om hier (net zoals op het andere forum) bekritiseerd te worden op huidige en oude berichten.

Nee ik ga niet op anoniem Puss-in-Bootz, maar ik ga wel de negeerknop gebruiken.
Ana_Isabel_ schreef:
15-06-2017 00:00
Weet jij ook eens hoe het voelt!
:rofl:
FiIee schreef:
15-06-2017 08:04
Maar zoekt het maar uit. Ik ben het zat om hier (net zoals op het andere forum) bekritiseerd te worden op huidige en oude berichten.

Nee ik ga niet op anoniem Puss-in-Bootz, maar ik ga wel de negeerknop gebruiken.
Waarom noem je mijn naam nu? Ik heb niet gezegd dat je anoniem moet hoor.
Alleen gezegd dat de negeerknop prima werkt toen jij gisteren verkondigde van niet.

Laat me er verder lekker buiten aub.
Volgens mij wordt het vandaag een heerlijke dag! :daisy:
Jane-Ice schreef:
15-06-2017 07:55
Owww. Ik kom gauw weer een keer binnenvallen!
Ana_Isabel_ schreef:
14-06-2017 23:35
Kleine moeite, zus :proud:
:D
BridgetteDubois schreef:
15-06-2017 08:49
Ja! Het is nu al lekker buiten. Ik ga zo de tuin verder op orde maken denk ik. Tot 12 uur is het daar heerlijk.
Jane-Ice schreef:
15-06-2017 07:55
:hello:
:blabla:
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 15-06-2017 09:19
Reden: Bla bla laat ook maar, never mind, ik heb er de kracht niet meer voor.
98.74% gewijzigd
BridgetteDubois schreef:
15-06-2017 08:49
Jaaa heb snel mijn huishouden afgeraffeld zo even boodschappen en dan heerlijk de tuin in . Beetje lezen, haken,forummen nu al zin in !
Heerlijke vrije dag zo :)
Ik ga zo lekker werken tot 18u :yes:
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 09:23
Ik ga zo lekker werken tot 18u :yes:
Dat is balen !
Hopelijk ben je van het weekend vrij ?
Troost je ik mag morgen tot 8 en zaterdag ook weer ;)
Pretzel66 schreef:
15-06-2017 09:24
Dat is balen !
Hopelijk ben je van het weekend vrij ?
Troost je ik mag morgen tot 8 en zaterdag ook weer ;)
Ja weekend vrij inderdaad. En ik werk vandaag thuis met kat in de vensterbank en raam open. Dus zo heel erg is het ook niet :)
-Puss-in-Bootz- schreef:
15-06-2017 09:27
Ja weekend vrij inderdaad. En ik werk vandaag thuis met kat in de vensterbank en raam open. Dus zo heel erg is het ook niet :)
Werk ze en op zijn tijd forumpauze he ;)
Lekker pretzel!
En zo klinkt je werkdag inderdaad niet heel dramatisch Puss :) .
Ik ga in huis schoonmaken en tassen inpakken, morgen een weekendje Centerparcs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven