Haar ritueel
donderdag 15 juni 2017 om 19:48
Ik heb altijd vervelend droog dun haar gehad. Ik liet het altijd gewoon drogen en gebruikte weinig troep. Maar daar ben ik sinds een paar jaar mee gestopt. Ik was het met shampoo voor extreem droog haar, olive oil van loving blends. En de conditioner die erbij hoort laat ik 5 min. intrekken. Dan kam ik het met een hele grove kam door, en spoel het uit. Daarna een dikke dot schuimversteviger erin van Wella verzorgende lijn, en doe er dezelfde merk lak in nadat ik het lauwwarm heb gedroogd. En ondanks dat ik meer met mijn haar doe de afgelopen jaren is er niks ten nadele veranderd, eerder in positieve zin. En ik doe dit om de dag. Soms zelfs een dag later weer als ik erg gezweet heb met sport of zo.
donderdag 15 juni 2017 om 20:36
Ik had ook altijd heel pluizig en droog haar. Op een gegeven moment ben ik de producten van Dr. Organic gaan gebruiken en dat heeft mijn haar erg geholpen. Ook doe ik af en toe een hot oil mask met kokosolie, olijfolie, jojoba olie en avocado olie. Ook gebruik ik geen handdoek om mijn haar te drogen na het douchen.