Het moet stoppen
donderdag 15 juni 2017 om 17:13
Lees nu deze post.Sjappie2017 schreef: ↑15-06-2017 14:42Ik heb haar laten weten dat ik het wil stoppen. Dat ik wil dat het stopt en dat het beter is dat er helemaal geen contact meer mogelijk is.
Daarbij heb ik gevraagd of ze nog iets wil zeggen en dat ik daarna haar ga blokkeren.
Ze heeft het gelezen, maar negeert mij nu. En heeft nog niet geantwoord.
Ik wil haar nu wel blokkeren, maar begrijp niet waarom we dit niet gewoon samen af kunnen sluiten. We hebben immers allebei uitgesproken dat het beter is om geen contact meer te hebben..
Jemig zeg, wat een lul ben je.
vrijdag 16 juni 2017 om 10:59
Ik lees het nu pas.... haha, geloof dat ik inderdaad mijn dag niet zo had gisteren...
vrijdag 16 juni 2017 om 11:03
Zachte heelmeester maken stinkende wonden, klopt. Maar dat is geen reden om de vrouw over wie je zegt dat je sterke gevoelens hebt, zo te behandelen.
Even de opmerkingen lanceren dat je het contact gaat verbreken en als ze nog wat kwijt wil moet ze het nu doen want hij gaat haar daarna blokkeren.
Pfff, dat is toch harteloos, tegen de vrouw voor wie je liefde voelt?? Kom op zeg!
Waarom niet bellen, samen een laatste gesprek waarin je je gevoelens vertelt, uitlegt dat je vindt dat het moet stoppen, en met elkaar afspreek dat het hier stopt en elkaar alle goeds wensen.
Nee, TO weet geen andere oplossing dan zo'n lullig appje. Echt, ik vind het schofterig.
vrijdag 16 juni 2017 om 11:09
Ben ik nu ook wel met je eens. Maar als ik dat nu weer ga proberen goed te maken dan maak ik het nog erger...Perzina schreef: ↑16-06-2017 11:03Zachte heelmeester maken stinkende wonden, klopt. Maar dat is geen reden om de vrouw over wie je zegt dat je sterke gevoelens hebt, zo te behandelen.
Even de opmerkingen lanceren dat je het contact gaat verbreken en als ze nog wat kwijt wil moet ze het nu doen want hij gaat haar daarna blokkeren.
Pfff, dat is toch harteloos, tegen de vrouw voor wie je liefde voelt?? Kom op zeg!
Waarom niet bellen, samen een laatste gesprek waarin je je gevoelens vertelt, uitlegt dat je vindt dat het moet stoppen, en met elkaar afspreek dat het hier stopt en elkaar alle goeds wensen.
Nee, TO weet geen andere oplossing dan zo'n lullig appje. Echt, ik vind het schofterig.
Ze heeft overigens inmiddels nog wel gereageerd.
vrijdag 16 juni 2017 om 11:18
Mijn advies was juist om haar op te zoeken. En een paar weken te daten.
Want nu blijf je tot aan je sterfbed rondlopen met die knagende vraag: "what if...?".
En als je elkaar live ziet, is er ook de kans dat je elkaar na een tijdje eigenlijk al zat bent. Dan weet je dat tenminste!
Of juist dat het zo geweldig is dat toch een van de twee wil verhuizen, of allebei naar een plek in het midden.
Ik zou liever weten hoe het zou kunnen zijn, dan eeuwig dat knagende gevoel bewaren.
Want nu blijf je tot aan je sterfbed rondlopen met die knagende vraag: "what if...?".
En als je elkaar live ziet, is er ook de kans dat je elkaar na een tijdje eigenlijk al zat bent. Dan weet je dat tenminste!
Of juist dat het zo geweldig is dat toch een van de twee wil verhuizen, of allebei naar een plek in het midden.
Ik zou liever weten hoe het zou kunnen zijn, dan eeuwig dat knagende gevoel bewaren.
patsy--stone wijzigde dit bericht op 16-06-2017 11:26
51.10% gewijzigd
You can never have too many hats, gloves and shoes
vrijdag 16 juni 2017 om 11:25
Te laat. Dit kan ik nu niet meer oprakelen na wat ik al gezegd heb..patsy--stone schreef: ↑16-06-2017 11:18Mijn advies was juist om haar op te zoeken. En een paar weken te daten.
Want nu blijf je tot aan je sterfbed rondlopen met die knagende vraag: "what if?".