Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 01:20
Vind ik niet logisch.Eleonora-1 schreef: ↑18-06-2017 00:46Maar dat spreekt ze zelf ook tegen door te vertellen over haar geschiedenis met hulpverlening etc.
Alleen zal ze het anders zien dan die hulpverleners.
Logisch ook.
zondag 18 juni 2017 om 01:26
https://www.youtube.com/watch?v=wDjeBNv6ip0
'k Weet zo gauw niet wat ik hiervan moet vinden
Van de stem, van dat at boven de blouse uitkomt. Tattoo of een kunstwerk van borsthaar?
'k Weet zo gauw niet wat ik hiervan moet vinden
Van de stem, van dat at boven de blouse uitkomt. Tattoo of een kunstwerk van borsthaar?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 18 juni 2017 om 01:27
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 01:27Die timewarp is trouwens echt goed. Zelfs IC komt een dag te laat zaniken.
zondag 18 juni 2017 om 01:28
Allemaal? Echt IC?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 18 juni 2017 om 01:30
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 01:27Die timewarp is trouwens echt goed. Zelfs IC komt een dag te laat zaniken.
zondag 18 juni 2017 om 01:33
Ja ergens heb je wel gelijk.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 01:19Ik ben je nu echt kwijt hoor. Al maanden, zo niet jaren, zit je hier te zeiken dat iedereen altijd zo naar doet tegen elkaar en dat dat allemaal toch niet kan en zo. En als het puntje bij het paaltje komt zeik je zelf nog veel harder tegen de mensen die jou niet aanstaan, maar dat gaat dan zeker allemaal vanuit een heel ander en beter moreel referentiekader of zo. En nee, topics over de F1 vind ik niet leuk. Als we dan toch gaan zeiken.
Ik kan best naar doen tegen mensen die naar doen naar anderen of óver anderen terwijl die anderen er zelf niet bij zijn.
(dat heb ik dus ook nooit gedaan, als ik tegen iemand in ging dan was diegene op dat moment ook online).
Ik snap van bijvoorbeeld Yas echt die drang niet om maar over te komen als Queen, "want ik ben er al vanaf het begin". Ja en?
Dat is net zoiets als dat ik in ga tegen de staf van WoW (world of warcraft). Omdat ik er al zolang ben! Zo werkt het simpelweg niet.
Denk je nou echt dat dat indruk maakt op Sanoma? Neuh.
zondag 18 juni 2017 om 01:33
zondag 18 juni 2017 om 01:34
https://www.youtube.com/watch?v=wDjeBNv6ip0
Huhuhuhurt.
zondag 18 juni 2017 om 01:39
Ik denk ook niet dat het indruk maakt op Sanoma, Maar wat maakt het uit, laat Yas lekker. Heb jij er echt last van? Nee toch.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 01:33Ja ergens heb je wel gelijk.
Ik kan best naar doen tegen mensen die naar doen naar anderen of óver anderen terwijl die anderen er zelf niet bij zijn.
(dat heb ik dus ook nooit gedaan, als ik tegen iemand in ging dan was diegene op dat moment ook online).
Ik snap van bijvoorbeeld Yas echt die drang niet om maar over te komen als Queen, "want ik ben er al vanaf het begin". Ja en?
Dat is net zoiets als dat ik in ga tegen de staf van WoW (world of warcraft). Omdat ik er al zolang ben! Zo werkt het simpelweg niet.
Denk je nou echt dat dat indruk maakt op Sanoma? Neuh.
Ik denk trouwens ook niet dat jouw gerant indruk maakt op Yas. Maar je gaat maar lekker je gang hoor, je rant maar een end weg. Niet dat ik je drang snap om maar elke keer weer Het tegengeluid te moeten spelen, maar je doet maar. Misschien zou je Yas ook eens zo moeten benaderen. Zou je vast een hoop stress besparen.
zondag 18 juni 2017 om 01:41
De drang om zgn tegengeluid te geven, is misschien te snappen als je snapt waarom er commentaar op andere dingen/mensen gegeven wordt.
Da's hetzelfde toch?
Da's hetzelfde toch?
zondag 18 juni 2017 om 01:42
Ik ben ook vaak genoeg wel aardig naar Yas hoor. Maar dat wordt niet gezien ofzo.Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 01:39Ik denk ook niet dat het indruk maakt op Sanoma, Maar wat maakt het uit, laat Yas lekker. Heb jij er echt last van? Nee toch.
Ik denk trouwens ook niet dat jouw gerant indruk maakt op Yas. Maar je gaat maar lekker je gang hoor, je rant maar een end weg. Niet dat ik je drang snap om maar elke keer weer Het tegengeluid te moeten spelen, maar je doet maar. Misschien zou je Yas ook eens zo moeten benaderen. Zou je vast een hoop stress besparen.
zondag 18 juni 2017 om 01:42
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 01:39Je moest eens wat minder wijn drinken joh. Je zegt nu echt hele gekke dingen weet je dat.
zondag 18 juni 2017 om 01:46
https://www.youtube.com/watch?v=dcnd55tLCv8
goodnight,Billy Joel
goodnight,Billy Joel
zondag 18 juni 2017 om 01:51
simbalabimba schreef: ↑18-06-2017 01:46https://www.youtube.com/watch?v=dcnd55tLCv8
goodnight,Billy Joel
Ik moet bij Goodnight altijd aan dit liedje denken, heb 'm al eerder gelinkt. Te schattig
https://www.youtube.com/watch?v=OKbpLQp509Y
zondag 18 juni 2017 om 01:52