Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 00:56
lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:49Jouw woorden passen totaal niet bij je avatar.
Ik verwacht elke keer iets meer beschaving.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 18 juni 2017 om 00:57
????
Oh IC zegt is ander liedje?
Moment.
https://www.youtube.com/watch?v=nXaS4xiRTFY
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 18 juni 2017 om 00:58
Nee muts. Capri heeft zich een dag later of zo aangeboden, om de admin uit te hangen, en Yas heeft dat aanbod volgaarne aangenomen omdat zij best een forumpje aan kon maken maar daarmee hield het wel oplrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:52Capricorn, of wat was de naam ook alweer? Zoiets, of iets totaal anders.
Geen idee meer![]()
Het is ook totaal niet boeiend,. Het forum nu is zoals het nu is, met de gebruikers van nu. Deal er mee.
zondag 18 juni 2017 om 00:58
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 00:51Lul niet zo slap uit je nek. Wat kun je nou verwachten, van iemand die zo veel wijn drinkt.
zondag 18 juni 2017 om 01:05
Dicht?
zondag 18 juni 2017 om 01:07
simbalabimba schreef: ↑18-06-2017 00:55Ik vind het 'al dat commentaar' wel grappig. Er wordt hier toch commentaar gegeven? Op To's , op leipo, gekkie medeforummers.
Jaja, ik weet het, op hun forumgedrag.
Nou, dan ben je 's een keer zelf aan de beurt, kan toch?
Dat is eigenlijk wel de kern van de napraat. Praten over anderen is enorm leuk maar praten over de kern is niet leuk ^^
zondag 18 juni 2017 om 01:09
Na 3000 posts ja, anders wordt de server gek.
Gelukkig hebben we tegenwoordig twee servers, een in Hoofddorp en een in Mumbai.
zondag 18 juni 2017 om 01:09
Que?
zondag 18 juni 2017 om 01:10
En wat doe jij dan?lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 01:07Dat is eigenlijk wel de kern van de napraat. Praten over anderen is enorm leuk maar praten over de kern is niet leuk ^^
Je hebt commentaar op Yasmijn en op mij.
zondag 18 juni 2017 om 01:11
Hebben ze dit forum ergens tweedehands overgenomen ?Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 01:09Na 3000 posts ja, anders wordt de server gek.
Gelukkig hebben we tegenwoordig twee servers, een in Hoofddorp en een in Mumbai.
Mijn onderburen hebben een lading dronken, schreeuwende en zingende pubers in de tuin. Net toch maar even de politie gebeld, we doen hier geen oog dicht.
zondag 18 juni 2017 om 01:11
Niet 's nachts, je kunt gewoon door posten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 18 juni 2017 om 01:13
zondag 18 juni 2017 om 01:13
zondag 18 juni 2017 om 01:16
We staan je gewoon niet aan.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 01:13Terecht toch. Queen gedraagt zich als een Queen. En jij, ja geen idee eigenlijk.
Alles wat ik van jou lees is commentaar, verder weinig.
Open gewoon eens zelf een leuk topic zoals ik al zei.
Mijd ons dan alsjeblieft.
Nah, dan hebben die kinders tenminste nog wat te vertellen, over hun examenfeest. Een feest is tenslotte geen feest als de popo's niet langs zijn geweestMamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 01:11Hebben ze dit forum ergens tweedehands overgenomen ?
Mijn onderburen hebben een lading dronken, schreeuwende en zingende pubers in de tuin. Net toch maar even de politie gebeld, we doen hier geen oog dicht.
Ah een examenfeestje, heerlijk toch.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 01:11Hebben ze dit forum ergens tweedehands overgenomen ?
zondag 18 juni 2017 om 01:19
Ik heb gisteren gehoord dat je dan een enorme zeikstraal bent die zelf niet weet wat plezier is en daarom het een ander ook niet gunt.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 01:11Hebben ze dit forum ergens tweedehands overgenomen ?
Dat je het even weet.
Daar is de buurman het helemaal mee eens. Die vindt mee een zeikwijf en een mongool en zei vorige week dat ie weleens zou laten zien wat geluidsoverlast is.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 01:19Ik heb gisteren gehoord dat je dan een enorme zeikstraal bent die zelf niet weet wat plezier is en daarom het een ander ook niet gunt.
Dat je het even weet.
Ik ben je nu echt kwijt hoor. Al maanden, zo niet jaren, zit je hier te zeiken dat iedereen altijd zo naar doet tegen elkaar en dat dat allemaal toch niet kan en zo. En als het puntje bij het paaltje komt zeik je zelf nog veel harder tegen de mensen die jou niet aanstaan, maar dat gaat dan zeker allemaal vanuit een heel ander en beter moreel referentiekader of zo. En nee, topics over de F1 vind ik niet leuk. Als we dan toch gaan zeiken.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 01:13Terecht toch. Queen gedraagt zich als een Queen. En jij, ja geen idee eigenlijk.
Alles wat ik van jou lees is commentaar, verder weinig.
Open gewoon eens zelf een leuk topic zoals ik al zei.