Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 01:56
Ik wel.
Heel logisch dat ze het niet zo ziet als haar hulpverleners.
Ze vond zelf dat 'alles goed' was.
Wil niet zeggen dat dat strookt met de realiteit maar dat is wel haar logica en kijk op de zaak.
zondag 18 juni 2017 om 02:12
Hoezo assicioaal? Wij houden nooit geen feestjes hier op kleine flat met drie kinderen waarvan jongste 10 maanden en een lullig balkonnetje. Maar ik mij wel inleven dat anderen zo nu en dan een feestje geven. Over aannames gesproken, en met je asociale opmerking van begrijp je het nu.
zondag 18 juni 2017 om 02:18
Ik begrijp niet dat er niet een punt kont dat je de waarheid gaat toetsen en dus alleen maar in he eigen beleving blijft hangen.Eleonora-1 schreef: ↑18-06-2017 01:56Ik wel.
Wil niet zeggen dat dat strookt met de realiteit maar dat is wel haar logica en kijk op de zaak.
zondag 18 juni 2017 om 02:20
Ohhh ik was nog ingelogd, nouja zeg.
Nou, dan nog maar een liedje toch?
Om af te sluiten as usual.
https://www.youtube.com/watch?v=nJ4j0Xc4e1Q
Oi Va Voi - Refugee.
Mooi liedje, mooie sfeer.
Oi Va Voi - Refugee.
zondag 18 juni 2017 om 02:23
Well.... realiteitszin hóeft niet per se een eigenschap te zijn die aanwezig is bij iemand die blijft ontkennen dat er aan het eigen gedrag het een en ander schort zeg maar.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 02:18Ik begrijp niet dat er niet een punt kont dat je de waarheid gaat toetsen en dus alleen maar in he eigen beleving blijft hangen.
En er kont een punt?
zondag 18 juni 2017 om 04:05
lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 02:20Ohhh ik was nog ingelogd, nouja zeg.
Oi Va Voi - Refugee.
Goffer, af en toe blijf je verbazen
What have we done....
zondag 18 juni 2017 om 07:38
sassa_82 schreef: ↑18-06-2017 02:12Hoezo assicioaal? Wij houden nooit geen feestjes hier op kleine flat met drie kinderen waarvan jongste 10 maanden en een lullig balkonnetje. Maar ik mij wel inleven dat anderen zo nu en dan een feestje geven. Over aannames gesproken, en met je asociale opmerking van begrijp je het nu.
Nooit geen = altijd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 18 juni 2017 om 08:13
zondag 18 juni 2017 om 08:22
IrischCassidy vond dit een heel ander lied dan het lied dat IC had geplaatst, ander lied met ongeveer dezelfde titel.simbalabimba schreef: ↑18-06-2017 01:13Wat nou ander liedje met reclame van Chris Zeegers??
Heb teruggelezen, link aangeklikt, is - ook- gewoon Nina Simone "The times they are changing".
?
Mooie liedjes, hoewel ik dat van Nina wel twee keren moest horen om het leuk te vinden. Het lied van Nina dat na "The Times they are changing" komt (Nina - Mr Bojangles) vind ik heel mooi. Waarom Chris Zeegers? vóór een lied krijg ik meestal eerst reclame te zien, de ene keer is het reclame van Sylvester Stallone, nu was het reclame met Cris Zeegers over het Zwitser Leven gevoel.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 18 juni 2017 om 08:25
Eens.Eleonora-1 schreef: ↑18-06-2017 01:56Ik wel.
Kan onderdeel zijn van een ziektebeeld, of gewoon iemand die niet zo goed is in zelfreflectie.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 juni 2017 om 08:25
zondag 18 juni 2017 om 08:33
Ik heb echt een hekel aan het feit dat tegenwoordig al autisme geroepen wordt als iemand eens een keertje een beetje 'raar' doet.
-
Every day offers a new opportunity to give up.
zondag 18 juni 2017 om 08:36
.Ana_Isabel_ schreef: ↑18-06-2017 02:51LV dit was dus jouw punt en inmiddels bewezen. Waarom moeilijk doen over een gezellige zijstraat nemen op napraat, als je er donder op kunt zeggen dat het zo weer om kan slaan naar haat en nijd.Iedereen blij.
Nou, inderdaad. Wat een treurigheid vannacht.
zondag 18 juni 2017 om 08:52
Geweldig lied, echt goeie muziek, geweldige groep. Lied gaat over breuk met ex-vriendin. Zanger/zangeres en liedjesschrijver is Laura Pergolozzi of te wel LP. Volgens wikipedia noemt LP zich zelf "genderfluid" en gebruikt het meervoudige voornaamwoord 'ze'.simbalabimba schreef: ↑18-06-2017 01:26https://www.youtube.com/watch?v=wDjeBNv6ip0
'k Weet zo gauw niet wat ik hiervan moet vinden![]()
Van de stem, van dat at boven de blouse uitkomt. Tattoo of een kunstwerk van borsthaar?
Geen borsthaar, maar tattoo van zeilschip.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 18 juni 2017 om 08:56
sassa_82 schreef: ↑18-06-2017 02:12Hoezo assicioaal? Wij houden nooit geen feestjes hier op kleine flat met drie kinderen waarvan jongste 10 maanden en een lullig balkonnetje. Maar ik mij wel inleven dat anderen zo nu en dan een feestje geven. Over aannames gesproken, en met je asociale opmerking van begrijp je het nu.
Nee, je bent vrij onbegrijpelijk nog steeds. Niet alleen omdat 'assicioaal' een heel grappig woord is geworden als je het zo typt. Maar ook omdat je een bericht van mij quote dat hier helemaal niks mee te maken heeft. En ook omdat het niet gaat over het misgunnen van een feestje. Volgens mij is dat nu al een paar keer uitgelegd, maar als je net zo slecht leest als dat je schrijft kan ik me voorstellen dat Je het niet snapt. Geeft niks.
Als jij nou begint met het juiste bericht erbij zoeken (en als je het hebt gevonden, lees het dan gerust nog een keer) dan probeer ik ondertussen weer een nieuwe variant te bedenken die je misschien beter snapt.
zondag 18 juni 2017 om 08:59
Ik ben niet zo van dingen naar boven halen de volgende ochtend maar op dit gezeik wil ik toch even reageren. Omdat het me enorm raakt en zoals ik het lees anderen ook.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:25Dan kan het nog steeds werken. Maar dan moeten de mensen die daar schreven dat wel in ere willen houden.
Irish snap je nu écht niet dat je simpelweg iets of vooral iemand kunt missen? Dat je dat gewoon moet kunnen vertellen zonder dat gezeur wat jij er vervolgens op los laat. Gewoon missen en dat delen, zoals een opmerking, 'wat heerlijk dat de zon schijnt'. Dat het is zoals het is en het vooral niet aan jou is om te bepalen dat Jo of wie anders Myv mist maar vooral een nieuw wakker opent om daar gezellig te babbelen of te huilen over het gemis.
Het wakker topic heeft jarenlang veel fijns opgeleverd en er is unaniem besloten dat we het tot in de eeuwigheid haar topic te laten zijn, waardoor het simpelweg niet werkt om 'het in ere' te herstellen. Want dat topic zal nooit meer zijn of worden zoals voorheen. We missen de essentiële schakel, namelijk een lieve vrouw die veel te jong is gestorven.
Er "loopt" een andersoortig wakker topic maar dat haalt het in de verste verte niet bij ons oude wakker.
En ik vind jou enorm respectloos door te blijven zeiken over iets wat heel veel forummers nog steeds heel veel zeer doet. Jij bent er goed in met je pedante toontje ons te vertellen hoe het volgens jou zou moeten heuren, bij dezen, heb eens respect voor het gevoel en verdriet van een ander. Als je niks aardigs te vertellen hebt als iemand haar verdriet toont hou dan gewoon je bek dicht. En als het je niet bevalt dan rot je maar gewoon op. Pfff een beetje denken te kunnen bepalen hoe een ander haar verdriet deelt. Want tja het is geen f1, twd of muziek dus dat past niet in madam haar (van te voren bedachte) straatje dus dat moet maar elders besproken worden. Wordt er een keertje niet geroddeld is het wéér niet goed genoeg.
Ik mis haar, hetzelfde geldt voor wakker. Jo
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 18 juni 2017 om 09:02
Nou blijkbaar heeft hij zijn woord gehouden door een feestje te geven.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 01:19Daar is de buurman het helemaal mee eens. Die vindt mee een zeikwijf en een mongool en zei vorige week dat ie weleens zou laten zien wat geluidsoverlast is.
En doe niet zo moeilijk, een examenfeestje is toch leuk voor die pubers
zondag 18 juni 2017 om 09:08
.-Kia-Ora- schreef: ↑18-06-2017 08:59Ik ben niet zo van dingen naar boven halen de volgende ochtend maar op dit gezeik wil ik toch even reageren. Omdat het me enorm raakt en zoals ik het lees anderen ook.
Irish snap je nu écht niet dat je simpelweg iets of vooral iemand kunt missen? Dat je dat gewoon moet kunnen vertellen zonder dat gezeur wat jij er vervolgens op los laat. Gewoon missen en dat delen, zoals een opmerking, 'wat heerlijk dat de zon schijnt'. Dat het is zoals het is en het vooral niet aan jou is om te bepalen dat Jo of wie anders Myv mist maar vooral een nieuw wakker opent om daar gezellig te babbelen of te huilen over het gemis.
Het wakker topic heeft jarenlang veel fijns opgeleverd en er is unaniem besloten dat we het tot in de eeuwigheid haar topic te laten zijn, waardoor het simpelweg niet werkt om 'het in ere' te herstellen. Want dat topic zal nooit meer zijn of worden zoals voorheen. We missen de essentiële schakel, namelijk een lieve vrouw die veel te jong is gestorven.
Er "loopt" een andersoortig wakker topic maar dat haalt het in de verste verte niet bij ons oude wakker.
En ik vind jou enorm respectloos door te blijven zeiken over iets wat heel veel forummers nog steeds heel veel zeer doet. Jij bent er goed in met je pedante toontje ons te vertellen hoe het volgens jou zou moeten heuren, bij dezen, heb eens respect voor het gevoel en verdriet van een ander. Als je niks aardigs te vertellen hebt als iemand haar verdriet toont hou dan gewoon je bek dicht. En als het je niet bevalt dan rot je maar gewoon op. Pfff een beetje denken te kunnen bepalen hoe een ander haar verdriet deelt. Want tja het is geen f1, twd of muziek dus dat past niet in madam haar (van te voren bedachte) straatje dus dat moet maar elders besproken worden. Wordt er een keertje niet geroddeld is het wéér niet goed genoeg.
Ik mis haar, hetzelfde geldt voor wakker. Jo.
Eens! Ik kende mv nauwelijks, dus ik mis haar niet, maar ik kan wel heel goed snappen dat anderen haar missen. En dan vind ik de gebeurtenissen van vannacht dus ook respectloos gezeik.
zondag 18 juni 2017 om 09:23
Ik ben net klaar met bijlezen. Las vooral ONNODIG gesar als iemand iets schrijft. Het ging nergens over. En dan lees ik de laatste posts en vraag ik me af over welke "gebeurtenissen" heb je het? Er was geen gebeurtenis, alleen misselijk gesar.
LOEP ME MAAR aub.