Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 09:36
Denk niet dat ze dit zal lezen, maar-Kia-Ora- schreef: ↑18-06-2017 08:59Ik ben niet zo van dingen naar boven halen de volgende ochtend maar op dit gezeik wil ik toch even reageren. Omdat het me enorm raakt en zoals ik het lees anderen ook.
Irish snap je nu écht niet dat je simpelweg iets of vooral iemand kunt missen? Dat je dat gewoon moet kunnen vertellen zonder dat gezeur wat jij er vervolgens op los laat. Gewoon missen en dat delen, zoals een opmerking, 'wat heerlijk dat de zon schijnt'. Dat het is zoals het is en het vooral niet aan jou is om te bepalen dat Jo of wie anders Myv mist maar vooral een nieuw wakker opent om daar gezellig te babbelen of te huilen over het gemis.
Het wakker topic heeft jarenlang veel fijns opgeleverd en er is unaniem besloten dat we het tot in de eeuwigheid haar topic te laten zijn, waardoor het simpelweg niet werkt om 'het in ere' te herstellen. Want dat topic zal nooit meer zijn of worden zoals voorheen. We missen de essentiële schakel, namelijk een lieve vrouw die veel te jong is gestorven.
Er "loopt" een andersoortig wakker topic maar dat haalt het in de verste verte niet bij ons oude wakker.
En ik vind jou enorm respectloos door te blijven zeiken over iets wat heel veel forummers nog steeds heel veel zeer doet. Jij bent er goed in met je pedante toontje ons te vertellen hoe het volgens jou zou moeten heuren, bij dezen, heb eens respect voor het gevoel en verdriet van een ander. Als je niks aardigs te vertellen hebt als iemand haar verdriet toont hou dan gewoon je bek dicht. En als het je niet bevalt dan rot je maar gewoon op. Pfff een beetje denken te kunnen bepalen hoe een ander haar verdriet deelt. Want tja het is geen f1, twd of muziek dus dat past niet in madam haar (van te voren bedachte) straatje dus dat moet maar elders besproken worden. Wordt er een keertje niet geroddeld is het wéér niet goed genoeg.
Ik mis haar, hetzelfde geldt voor wakker. Jo.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 18 juni 2017 om 09:41
Heel mooi verwoord-Kia-Ora- schreef: ↑18-06-2017 08:59Ik ben niet zo van dingen naar boven halen de volgende ochtend maar op dit gezeik wil ik toch even reageren. Omdat het me enorm raakt en zoals ik het lees anderen ook.
Irish snap je nu écht niet dat je simpelweg iets of vooral iemand kunt missen? Dat je dat gewoon moet kunnen vertellen zonder dat gezeur wat jij er vervolgens op los laat. Gewoon missen en dat delen, zoals een opmerking, 'wat heerlijk dat de zon schijnt'. Dat het is zoals het is en het vooral niet aan jou is om te bepalen dat Jo of wie anders Myv mist maar vooral een nieuw wakker opent om daar gezellig te babbelen of te huilen over het gemis.
Het wakker topic heeft jarenlang veel fijns opgeleverd en er is unaniem besloten dat we het tot in de eeuwigheid haar topic te laten zijn, waardoor het simpelweg niet werkt om 'het in ere' te herstellen. Want dat topic zal nooit meer zijn of worden zoals voorheen. We missen de essentiële schakel, namelijk een lieve vrouw die veel te jong is gestorven.
Er "loopt" een andersoortig wakker topic maar dat haalt het in de verste verte niet bij ons oude wakker.
En ik vind jou enorm respectloos door te blijven zeiken over iets wat heel veel forummers nog steeds heel veel zeer doet. Jij bent er goed in met je pedante toontje ons te vertellen hoe het volgens jou zou moeten heuren, bij dezen, heb eens respect voor het gevoel en verdriet van een ander. Als je niks aardigs te vertellen hebt als iemand haar verdriet toont hou dan gewoon je bek dicht. En als het je niet bevalt dan rot je maar gewoon op. Pfff een beetje denken te kunnen bepalen hoe een ander haar verdriet deelt. Want tja het is geen f1, twd of muziek dus dat past niet in madam haar (van te voren bedachte) straatje dus dat moet maar elders besproken worden. Wordt er een keertje niet geroddeld is het wéér niet goed genoeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 09:43
Ik denk het niet.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑18-06-2017 09:38Duidelijke taal Kia. Ik hoop dat het bij Irish door die dikke plaat komt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 09:46
L.P. Is een vrouwsimbalabimba schreef: ↑18-06-2017 01:26https://www.youtube.com/watch?v=wDjeBNv6ip0
'k Weet zo gauw niet wat ik hiervan moet vinden![]()
Van de stem, van dat at boven de blouse uitkomt. Tattoo of een kunstwerk van borsthaar?
Je bent zelf een theepot
zondag 18 juni 2017 om 09:53
Mooi gezegd-Kia-Ora- schreef: ↑18-06-2017 08:59Ik ben niet zo van dingen naar boven halen de volgende ochtend maar op dit gezeik wil ik toch even reageren. Omdat het me enorm raakt en zoals ik het lees anderen ook.
zondag 18 juni 2017 om 09:56
Dit is idd gemeen en een behoorlijk misselijke opmerking. Ik staf niet voor iemand anders maar laag issie! En dan zelf nog even zeggen dat ie gemeen is, bah bah bah, plaats het dan niet.lrishCassidy schreef: ↑18-06-2017 00:42Of je opent gewoon een nieuw leuk wakkeren , maar dan door jou.
Of mis je het gen wat MV wel had, om mensen naar een topic toe te trekken?
Die is heel gemeen van mij, sorry alvast daarvoor en dat meen ik, maar wel waar.
Sommige topics worden inderdaad gedragen door bepaalde forummers.
Maar wat let jou om ook zoiets te proberen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 18 juni 2017 om 09:58
Ik moet zelfs naar 3 vaders, eigen, schoon en stief.
Gelukkig wonen ze allemaal op loopafstand van ons en elkaar, midden in het centrum.
Maar ik was op zo'n mooie dag als vandaag liever in de ligstoel gebleven met een boek.
zondag 18 juni 2017 om 09:59
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het las. Heb de persoon op de negeer gezet maar wordt helaas wel gequote wat je dan wel weer ziet.
Intens laag inderdaad.
zondag 18 juni 2017 om 10:03
Hier in geen velden of wegen vaders te bekennen. Ik ga de stad in vanmiddag.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 juni 2017 om 10:06
Ik heb haar allang onder de negeer maar door de quotes haar misselijke opmerking gelezen en dan sorry zeggen terwijl haar sorry niet gemeend is
zondag 18 juni 2017 om 10:09
Hey, hoest met je oor?
zondag 18 juni 2017 om 10:13
Leeg volgens mij. Ik hoor in ieder geval geen enge geluiden meer.
zondag 18 juni 2017 om 10:15
Wij gaan ook nergens heen, zijn nu zelf vader en moeder. Onze ouders hebben hun knutsels al gehad.
Mijn moeder heeft daar wel eens over gemopperd, maar zelf ging ze ook nooit naar haar moeder.
Daarnaast vind ik het sowieso beetje onzinnige dagen. Leuk die knutsels en lieve gedichtjes
maar van mij hoeft het niet.
Mijn moeder heeft daar wel eens over gemopperd, maar zelf ging ze ook nooit naar haar moeder.
Daarnaast vind ik het sowieso beetje onzinnige dagen. Leuk die knutsels en lieve gedichtjes