Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 10:17
zondag 18 juni 2017 om 10:19
Fijn!ThunderassMan schreef: ↑18-06-2017 10:13Leeg volgens mij. Ik hoor in ieder geval geen enge geluiden meer.![]()
zondag 18 juni 2017 om 10:21
Wij gaan ook nergens heen.Vind het echt voor jonge kinderen met zelfgemaakte cadeaus. Alhoewel ik dit jaar wel heb uitgepakt met Moederdag voor mijn moeder, maar dat was omdat ze al een tijd oppast op onze jongsten.
Man heeft inmiddels zijn ontbijt op bed en gaat zijn best doen om het weg te krijgen. Tis niet zo'n ontbijter
Man heeft inmiddels zijn ontbijt op bed en gaat zijn best doen om het weg te krijgen. Tis niet zo'n ontbijter
zondag 18 juni 2017 om 10:31
En dat trekt mijn autistische kant dus nietLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 01:27Die timewarp is trouwens echt goed. Zelfs IC komt een dag te laat zaniken.
Twéé avonden die ellende vind ik teveel.
zondag 18 juni 2017 om 11:51
Maar wat is de reden van de ban dan? Dictatoriale ongehoorzaamheid?yasmijn schreef: ↑18-06-2017 00:13Terwijl het een leermomentje is kan zijn.
De tekst is zo slecht dat je denkt als het onder de aandacht wordt gebracht dat ze denken: hee, hier moeten we wat mee!
Neen, in plaats daarvan wordt de messenger geband en de tekst weggehaald .![]()
Je snapt er niets meer van.
Maar goed, steeds wisselingen en vooral jong. Ik kon zowat bijna hun oma zijn of zo. Denk ik.
Ze hebben vast en zeker een script waar niet vanaf geweken kan worden en eigen inbreng is uit den boze.
Ik denk dat je toch echt wel wat levenservaring moet hebben en wat ouder moet zijn wil je dit forum goed kunnen modereren.
Met stagiaires van pakweg 18, 19 jaar gaat het niet goed komen. Helaas.
zondag 18 juni 2017 om 12:04
Ja, nogal. Ik vraag me alleen soms nog wel eens af of Het Beest niet dood in m'n oor zit.
Ik denk erover om wat secondenijm op een wattenstaafje te doen en dan hopen dat ' ie eraan blijft plakken, als hij (M/V) er nog zit.
zondag 18 juni 2017 om 12:14
Ja goed plan. Maak je daarna een foto die je hier plaatst, van de vastgelijmde wattenstaaf in je oor?ThunderassMan schreef: ↑18-06-2017 12:04Ja, nogal. Ik vraag me alleen soms nog wel eens af of Het Beest niet dood in m'n oor zit.
Ik denk erover om wat secondenijm op een wattenstaafje te doen en dan hopen dat ' ie eraan blijft plakken, als hij (M/V) er nog zit.
zondag 18 juni 2017 om 12:23
Doen. Resultaat op FB graag.ThunderassMan schreef: ↑18-06-2017 12:04Ja, nogal. Ik vraag me alleen soms nog wel eens af of Het Beest niet dood in m'n oor zit.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 18 juni 2017 om 13:00
Dit jaLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 13:01TAM, alsjeblieft, doe het niet!!!
En als je het dan toch doet, foto graag
zondag 18 juni 2017 om 13:00
zondag 18 juni 2017 om 13:02
zondag 18 juni 2017 om 13:04
Graag gedaan!ThunderassMan schreef: ↑18-06-2017 12:58Dat valt een me beetje tegen van jullie, Fee en Roosje: in plaats van enorme, welgemeende waarschuwingen om het niet te doen, willen jullie alleen maar leedvermaakfoto's.
Jammer, teleurstelling.![]()
Life is short. Eat dessert first.