respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
maandag 9 februari 2009 om 17:34
quote:Feliciaatje schreef op 09 februari 2009 @ 17:32:
Ik geloof dat Min bedoelt dat diegenen die "slijmen" (ik weet het, niet jouw woord maar even gezien wat eerder gezegd werd) aardig gevonden willen worden, dus niet zozeer de slachtoffers van de slijmerij op zich.
Ja, dat bedoelde ik
Mocht ik mijn waardering uitspreken, dan is dat niet omdat ik aardig gevonden wil worden. Maar gewoon omdat ik het dan meen. Kan dat ook? Nou vooruit dan maar
Ik geloof dat Min bedoelt dat diegenen die "slijmen" (ik weet het, niet jouw woord maar even gezien wat eerder gezegd werd) aardig gevonden willen worden, dus niet zozeer de slachtoffers van de slijmerij op zich.
Ja, dat bedoelde ik
Mocht ik mijn waardering uitspreken, dan is dat niet omdat ik aardig gevonden wil worden. Maar gewoon omdat ik het dan meen. Kan dat ook? Nou vooruit dan maar
Tsja, is het erg om aardig gevonden te willen worden? Ik vind van niet.
Op topics als 'ik geef een pluim' zul je vaak namen tegenkomen van posters die opvallen door inlevende, ter zake doende en soms ook bijzonder prakische bijdragen.
Posters die niet opvallen zullen niet genoemd worden. Dat lijkt me logisch.
Op topics als 'ik geef een pluim' zul je vaak namen tegenkomen van posters die opvallen door inlevende, ter zake doende en soms ook bijzonder prakische bijdragen.
Posters die niet opvallen zullen niet genoemd worden. Dat lijkt me logisch.
quote:minny schreef op 09 februari 2009 @ 17:32:
Jammer dat jullie het niet opvatten zoals het geschreven staat
Ik schrijf letterlijk dat kinderen op het schoolplein graag aardig gevonden willen worden door de populaire kinderen. Niet dat de populaire kinderen aardig gevonden willen worden door de anderen. Waarmee ik niet zeg dat de populaire kinderen dat per definitie niet zouden willen, maar daar gaat het nu niet om.
Ja ja ja ja ja jaaaaa, nee, nee, nee, nee, ja, nee klopt.
(zie vorige posting)
Jammer dat jullie het niet opvatten zoals het geschreven staat
Ik schrijf letterlijk dat kinderen op het schoolplein graag aardig gevonden willen worden door de populaire kinderen. Niet dat de populaire kinderen aardig gevonden willen worden door de anderen. Waarmee ik niet zeg dat de populaire kinderen dat per definitie niet zouden willen, maar daar gaat het nu niet om.
Ja ja ja ja ja jaaaaa, nee, nee, nee, nee, ja, nee klopt.
(zie vorige posting)
maandag 9 februari 2009 om 17:38
maandag 9 februari 2009 om 17:39
Nou ik wil ook graag aardig gevonden worden hoor.
Maar ik slijm er niet voor,meen altijd alles oprecht.
Ik vind ook iemand niet zo snel niet aardig.
Soms post iemand een eens keer minder aardig of lomp.
Altijd aardig zijn is onmenselijk.
Maar nogmaals,ik sta er toch van te kijken dat er kennelijk een indruk is door sommigen dat er vooral bitchen rondhangen op het forum.
Ze zijn er weleens maar het overheerst nergens.
Maar nogmaals,ik sta er toch van te kijken dat er kennelijk een indruk is door sommigen dat er vooral bitchen rondhangen op het forum.
Ze zijn er weleens maar het overheerst nergens.
maandag 9 februari 2009 om 17:39
quote:Feliciaatje schreef op 09 februari 2009 @ 17:32:
Mocht ik mijn waardering uitspreken, dan is dat niet omdat ik aardig gevonden wil worden. Maar gewoon omdat ik het dan meen. Kan dat ook?
Nee natuurlijk kan dat niet!! Beetje raar van je om te denken hoor...
Mocht ik mijn waardering uitspreken, dan is dat niet omdat ik aardig gevonden wil worden. Maar gewoon omdat ik het dan meen. Kan dat ook?
Nee natuurlijk kan dat niet!! Beetje raar van je om te denken hoor...
maandag 9 februari 2009 om 17:40
quote:iry schreef op 09 februari 2009 @ 17:39:
Ze zijn er weleens maar het overheerst nergens.Heee Iry!! Hoe gaat ie?
Ze zijn er weleens maar het overheerst nergens.Heee Iry!! Hoe gaat ie?
maandag 9 februari 2009 om 17:40
maandag 9 februari 2009 om 17:41
quote:eleonora schreef op 09 februari 2009 @ 17:34:
Min!
Ik snap nu wat je bedoelt!
Sorry!
Ik zie het, ik zie het, ik zie het!
Le-zen Lé........
*schopt zichzelf voor de kont*
Ja bedankt hè!
Zit ik hier mij speciaal te voelen omdat ik aan de opperforummer haar reet vastgeplakt zit,schopt ze gewoon tegen ons aan!
Tss....
Das nou niet bepaalt sympathiek.
Min!
Ik snap nu wat je bedoelt!
Sorry!
Ik zie het, ik zie het, ik zie het!
Le-zen Lé........
*schopt zichzelf voor de kont*
Ja bedankt hè!
Zit ik hier mij speciaal te voelen omdat ik aan de opperforummer haar reet vastgeplakt zit,schopt ze gewoon tegen ons aan!
Tss....
Das nou niet bepaalt sympathiek.
maandag 9 februari 2009 om 17:43
quote:Sterretjee schreef op 09 februari 2009 @ 17:40:
[...]
Heee Iry!! Hoe gaat ie?
He sterretjee!
Wel redelijk,
Maar vooral even heel zielig omdat ik de echte griep heb.
Net nu vriend in madrid zit,dus kan ook nog niet eens mijn zielige gezicht trekken voor een kopje thee.
(sleept zich nu zelf naar het thee apparaat)
En met jou?
(ff of-topic,sorry)
[...]
Heee Iry!! Hoe gaat ie?
He sterretjee!
Wel redelijk,
Maar vooral even heel zielig omdat ik de echte griep heb.
Net nu vriend in madrid zit,dus kan ook nog niet eens mijn zielige gezicht trekken voor een kopje thee.
(sleept zich nu zelf naar het thee apparaat)
En met jou?
(ff of-topic,sorry)
maandag 9 februari 2009 om 17:44