Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
18-06-2017 09:56
Ik vind trouwens dat de founding mothers wel meer recht tot klagen hebben. Zo, dat was mijn duit.
De kroon past mijn papa goed! Doen jullie nog wat aan vaderdag ?
Tuurlijk, kinderen komen.

Voor mijn vader ga ik even naar het kerkhof.
LOEP ME MAAR aub.
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 10:13
Leeg volgens mij. Ik hoor in ieder geval geen enge geluiden meer. o_o
Fijn!
Wij gaan ook nergens heen.Vind het echt voor jonge kinderen met zelfgemaakte cadeaus. Alhoewel ik dit jaar wel heb uitgepakt met Moederdag voor mijn moeder, maar dat was omdat ze al een tijd oppast op onze jongsten.
Man heeft inmiddels zijn ontbijt op bed en gaat zijn best doen om het weg te krijgen. Tis niet zo'n ontbijter :proud:
Wat een lage opmerking zeg IC, dat is nou echt even flink porken in waar het zeer doet. Daar blijkt de ware aard maar weer.
Mijn man is nu gewoon aan het werk, dus ze hebben gisteren voor hem croissantjes gemaakt en de zelfgemaakte kadootjes gegeven. En klaar.
_Inkie_ schreef:
18-06-2017 10:21
Wat een lage opmerking zeg IC, dat is nou echt even flink porken in waar het zeer doet. Daar blijkt de ware aard maar weer.
Yup.
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 01:27
Die timewarp is trouwens echt goed. Zelfs IC komt een dag te laat zaniken.
En dat trekt mijn autistische kant dus niet @( .
Twéé avonden die ellende vind ik teveel.
yasmijn schreef:
18-06-2017 00:13
Terwijl het een leermomentje is kan zijn.
De tekst is zo slecht dat je denkt als het onder de aandacht wordt gebracht dat ze denken: hee, hier moeten we wat mee!
Neen, in plaats daarvan wordt de messenger geband en de tekst weggehaald . :-[
Je snapt er niets meer van.
Maar goed, steeds wisselingen en vooral jong. Ik kon zowat bijna hun oma zijn of zo. Denk ik.
Ze hebben vast en zeker een script waar niet vanaf geweken kan worden en eigen inbreng is uit den boze.
Ik denk dat je toch echt wel wat levenservaring moet hebben en wat ouder moet zijn wil je dit forum goed kunnen modereren.
Met stagiaires van pakweg 18, 19 jaar gaat het niet goed komen. Helaas.
Maar wat is de reden van de ban dan? Dictatoriale ongehoorzaamheid?
Liever geen exposure van dit soort zaken denk ik.
Ana_Isabel_ schreef:
18-06-2017 10:19
Fijn!
Ja, nogal. Ik vraag me alleen soms nog wel eens af of Het Beest niet dood in m'n oor zit.

Ik denk erover om wat secondenijm op een wattenstaafje te doen en dan hopen dat ' ie eraan blijft plakken, als hij (M/V) er nog zit.
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 12:04
Ja, nogal. Ik vraag me alleen soms nog wel eens af of Het Beest niet dood in m'n oor zit.

Ik denk erover om wat secondenijm op een wattenstaafje te doen en dan hopen dat ' ie eraan blijft plakken, als hij (M/V) er nog zit.
Ja goed plan. Maak je daarna een foto die je hier plaatst, van de vastgelijmde wattenstaaf in je oor? :proud:
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 12:04

Doen. Resultaat op FB graag. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Afbeelding
Ik heb geprobeerd alle 15 pagina's terug te lezen, maar mijn tandglazuur sprong er af van zoveel gezelligheid. Daarom stamp ik halverwege gewoon binnen. Goedemorgen!!
Hugh-Jazz schreef:
18-06-2017 12:23
Afbeelding
Bedankt, nou zit ik met het liedje: Bananen in pyjama's ze komen naar benee, bananen in pyjama's zijn altijd met z'n twee....
Solomio schreef:
18-06-2017 08:21
Goedemorgen.
Autisme wordt bij vrouwen vaak niet, of veel later, vastgesteld dan bij mannen.
Ik begrijp dat niet, ik pik ze er in dit topic zo uit. :-o
Jij vindt onaardig doen echt leuk :-o
Dat valt een me beetje tegen van jullie, Fee en Roosje: in plaats van enorme, welgemeende waarschuwingen om het niet te doen, willen jullie alleen maar leedvermaakfoto's.
Jammer, teleurstelling. :(
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 13:01
TAM, alsjeblieft, doe het niet!!!

En als je het dan toch doet, foto graag
Dit ja :proud:
Mamavaneenwondertje97 schreef:
18-06-2017 12:32
Jij vindt onaardig doen echt leuk :-o
.
Jij ook?
TAM, alsjeblieft, doe het niet!!!

En als je het dan toch doet, foto graag
1 keer was wel voldoende.
Goedemiddag, ik probeer dot topic aan favorieten toe te voegen maar dat lukt niet (niet op mobiel en laptop), raar gedoe weer.
Vaderdag doen we niks aan, vind ik voor kinderen op de basisschool (zo ook moederdag maar dan brengen we wel eens een bloemetje naar schoonmoeder, mijn moeder krijgt niks).
Forum is echt van slag. Mijn quote op LV staat boven haar bericht.
Information
Bericht succesvol als favoriet toegevoegd.

Return to the topic last visited

Ha de 100e keer lukt het ineens wel.
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 12:58
Dat valt een me beetje tegen van jullie, Fee en Roosje: in plaats van enorme, welgemeende waarschuwingen om het niet te doen, willen jullie alleen maar leedvermaakfoto's.
Jammer, teleurstelling. :(
Graag gedaan! :lips:
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven