Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 15:20
Jij durft! Is Nouschi naar een wedstrijd?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 18 juni 2017 om 15:22
Ben je nou nog steeds van de rel omdat je nick niet met unaniem gejuich werd ontvangen? Ik zou haast gaan denken je helemaal niet ironisch/sarcastisch was toen je die nick koos. En je kunt Solo gewoon onder de negeer zetten he, als je haar zo onaardig vindt.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 15:13Ik begrijp niet zo goed wat dit met mijn opmerking te maken heeft? Het gaat mij niet zozeer om het onderwerp , het was voor mij gewoon een constatering dat Solomio's 'vinnik leuk', inderdaad klopte. Thatsallfolks
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 15:25
Reden: Dat was nou ook weer niet nodig, foei LV
Reden: Dat was nou ook weer niet nodig, foei LV
3.53% gewijzigd
zondag 18 juni 2017 om 15:24
Heeft er inderdaad niks mee te maken.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 15:13Ik begrijp niet zo goed wat dit met mijn opmerking te maken heeft? Het gaat mij niet zozeer om het onderwerp , het was voor mij gewoon een constatering dat Solomio's 'vinnik leuk', inderdaad klopte. Thatsallfolks
My bad.
zondag 18 juni 2017 om 15:25
Ik heb niet bijgelezen, dus er zitten heel wat gaten in mijn meekrijgen van het gedoe over je Nick.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 15:13Ik begrijp niet zo goed wat dit met mijn opmerking te maken heeft? Het gaat mij niet zozeer om het onderwerp , het was voor mij gewoon een constatering dat Solomio's 'vinnik leuk', inderdaad klopte. Thatsallfolks
Toch wil ik je iets schrijven, of jij er wat mee kunt en doet moet je zelf weten.
Ik verbaas me over jouw verbazing over de reacties op je Nick.
Je schreef namelijk zelf dat jullie dat thuis gebruiken als reactie op een stupide opmerking vlak na de geboorte van jullie kind.
Zó gek is het dan toch niet dat anderen diezelfde opmerking (maar nu als Nick) stupide vinden en daar op reageren?
Dat kun je niet leuk vinden, maar de lieve dame die vertederd door jullie pasgeboren wurm malle uitspraken deed vindt het vast ook niet leuk als ze er ooit achter zal komen dat jullie haar uitspraak tot blijvende grap hebben gepromoveerd. Jullie maken haar uitspraak belachelijk, of anders gezegd: de reactie op haar uitspraak is niet zo aardig en hartelijk.
Vanwaar de verbazing dat jij met die uitspraak als Nick dezelfde reacties oproept?
feow wijzigde dit bericht op 18-06-2017 16:45
0.08% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 15:27
O dat heb ik niet begrepen. Sorry.
zondag 18 juni 2017 om 15:28
Voordat wat? Ik snap je niet. Wat is 'gegumd' en wat is 'op de man'?MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 14:47Ik heb die post gelezen voordat het gegumd werd voor "op de man" en ik heb er werkelijk niets verkeerd in gelezen. Nergens onaardig of op de man.
zondag 18 juni 2017 om 15:33
Van de rel? Nee hoor. Ik vond Solo in - van mijn eerste topics onaardig en laatst dus ook weer. Dus daar zei ik iets vanLady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 15:22Ben je nou nog steeds van de rel omdat je nick niet met unaniem gejuich werd ontvangen? Ik zou haast gaan denken je helemaal niet ironisch/sarcastisch was toen je die nick koos. En je kunt Solo gewoon onder de negeer zetten he, als je haar zo onaardig vindt.
zondag 18 juni 2017 om 15:34
Sorry: ik heb even wat minder tijd om jullie in toom te houden.MoirenPhae schreef: ↑18-06-2017 14:49Wat een wijvengezeik trouwens de afgelopen dagen. Gaat nergens over.
zondag 18 juni 2017 om 15:37
Jij maakt ook olifanten.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 15:33Van de rel? Nee hoor. Ik vond Solo in - van mijn eerste topics onaardig en laatst dus ook weer. Dus daar zei ik iets vanEn haar reactie was toen 'vinnik leuk'. En ik dacht dat het op mij gericht was. Vanwege die nick ofzo. Groot was mijn opluchting dat ze het gewoon blijkbaar echr leuk vindt. (Groot is mijn verbazing dat er hier van werkelijk elke mug een olifant wordt gemaakt. Jullie leggen iedere komma onder een vergrootglas)
Maar goed nu hebben we het er wat mij betreft genoeg over gehad. Tijd voor iets anders (bij voorkeur iets leuks of raars om over na te praten)
zondag 18 juni 2017 om 15:38
Vinden we leukMamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 15:33Groot is mijn verbazing dat er hier van werkelijk elke mug een olifant wordt gemaakt. Jullie leggen iedere komma onder een vergrootglas
zondag 18 juni 2017 om 15:39
Volgens mij typisch een gevolg van elkaar niet kunnen zien.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 15:33Van de rel? Nee hoor. Ik vond Solo in - van mijn eerste topics onaardig en laatst dus ook weer. Dus daar zei ik iets vanEn haar reactie was toen 'vinnik leuk'. En ik dacht dat het op mij gericht was. Vanwege die nick ofzo. Groot was mijn opluchting dat ze het gewoon blijkbaar echr leuk vindt. (Groot is mijn verbazing dat er hier van werkelijk elke mug een olifant wordt gemaakt. Jullie leggen iedere komma onder een vergrootglas)
En interpretatie.
Altijd lullig als het gebeurt. (Grote) misverstanden om een paar regels geschreven tekst.
zondag 18 juni 2017 om 15:40
Wat ben jij een naar mens.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 18 juni 2017 om 15:42
Nee dus de wereld draait niet om jou.Mamavaneenwondertje97 schreef: ↑18-06-2017 15:33Van de rel? Nee hoor. Ik vond Solo in - van mijn eerste topics onaardig en laatst dus ook weer. Dus daar zei ik iets vanEn haar reactie was toen 'vinnik leuk'. En ik dacht dat het op mij gericht was. Vanwege die nick ofzo. Groot was mijn opluchting dat ze het gewoon blijkbaar echr leuk vindt. (Groot is mijn verbazing dat er hier van werkelijk elke mug een olifant wordt gemaakt. Jullie leggen iedere komma onder een vergrootglas)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 15:43
+1Renaissance_ schreef: ↑18-06-2017 15:42Niet opgeven Leo, er zijn in het verleden ook dames geweest die een mamavan nick hadden en die toch hun onbesuisdheid bij het kiezen van een nick inzagen en uiteindelijke best te pruimen werden.
Met de nadruk op 'best te pruimen'.
zondag 18 juni 2017 om 15:44
Ik denk niet dat het Leo om die nick gaat.Renaissance_ schreef: ↑18-06-2017 15:42Niet opgeven Leo, er zijn in het verleden ook dames geweest die een mamavan nick hadden en die toch hun onbesuisdheid bij het kiezen van een nick inzagen en uiteindelijke best te pruimen werden.
zondag 18 juni 2017 om 15:45
Ik vind mamavan dus gewoon al aardig. Haar nick zit me totaal niet in de weg.Renaissance_ schreef: ↑18-06-2017 15:42Niet opgeven Leo, er zijn in het verleden ook dames geweest die een mamavan nick hadden en die toch hun onbesuisdheid bij het kiezen van een nick inzagen en uiteindelijke best te pruimen werden.
Wilde de lieve vrede bewaren maar ik had me er duidelijk niet mee moeten bemoeien.
zondag 18 juni 2017 om 15:45
Nee, daar heb je ook weer gelijk in. Meer om koppigheid en drammerigheid.
zondag 18 juni 2017 om 15:48
Ja, we willen hier immers geen veren in reten gaan duwen.
(ik vind die smiley zo stom, dat ie weer grappig wordt)