Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star schreef:
18-06-2017 17:47
Kanonne zeg, konden jullie niet gewoon in de zon gaan zitten vandaag? Iemand een samenvatting?
Hoop gemiauw, ware aard en :calimero:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Eleonora-1 schreef:
18-06-2017 17:20
Gênant.
Ja vind ik ook. Maar ja dat ene topic op de kinderpijler staat er ook nog en die is gestaft want ik wilde die staffen maar dat was al gedaan. De mods zijn in slaap gevallen denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 17:07
Oh jawel, ik had die gestaft. Dus.
Vond het naar en onder de gordel.
En die was dus wel keihard op de man.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2017 21:47
Reden: beledigen
11.37% gewijzigd
.
ThunderassMan schreef:
18-06-2017 17:29
Als dit niet op de man is, dan weet ik het ook niet meer. Je hebt geluk dat mijn stafstafje kapot is. Tssss.
Er stond een smiley onder en dan is het een grapje :biggrin:

:bigkiss:
impala schreef:
18-06-2017 17:54
En die was dus wel keihard op de man. Wat zijn het toch een stel zwakzinnige idioten.
Over welke post gaat dat trouwens? Van IC? Hoe laat (ongeveer zo'n beetje bij benadering)? Zoek ik em even op.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
FiIee schreef:
18-06-2017 17:48
Lezen.
Staffen als iemand zich niet kan verdedigen. Wie werd er tijdens de ban uitgemaakt voor van alles en nog wat? En wie heeft er niet gestaft terwijl diegene zich niet kon verdedigen? Nou? Nou?

En nee ik speel niet de slachtofferrol maar wijs haar even ergens op.

En wel slachtofferrol En oude koeien.
FiIee schreef:
Lezen.
Staffen als iemand zich niet kan verdedigen. Wie werd er tijdens de ban uitgemaakt voor van alles en nog wat? En wie heeft er niet gestaft terwijl diegene zich niet kon verdedigen? Nou? Nou?

Ik snap je niet. Bedoel je te zeggen dat ik je voor vanalles heb uitgemaakt tijdens je ban? Of dat andere dat deden en ik daarom met mijn staf had moeten zwaaien om je te verdedigen?

In het eerste geval kan ik me daar niks bij voorstellen; ik kan me echt niet herinneren je te hebben aangevallen of je voor iets dan ook te hebben uitgemaakt.

In het tweede geval ben ik niet de rechtgeschapen verdediger van gans het forum en mis ik ook vanalles. Daarnaast vind ik het prima als mensen een mening over iemand anders hebben en ook als ze die uiten tijdens de ban van iemand. Dat noemde ik ook niet in mijn voorbeelden. Ik bedoelde dat ik waarschijnlijk zou staffen als iemand bijvoorbeeld prive-informatie op het forum zou zetten. Of als er iemand op basis van racistische gronden iemand zou aanvallen of als iemand constant loopt te schelden. Ik ga echt niet bij houden of er dingen over iemand tijdens een ban gezegd worden wat dan wellicht conform de forum-etiketten niet passend is.
Oudblond schreef:
18-06-2017 17:21
Een onterechte waarschuwing die 3 maanden op je strafblad blijft staan. Dus als de volgende 'ik moet wat doen-mod' opnieuw zo'n ontrecht stafje op een post van Solo honoreert dan heeft ze een ban.
Lady_Voldemort schreef:
Nou, nog een paar van die idioterieën en ze heeft een perma he. Kan zomaar gebeuren, als iemand voor de grap besluit haar iedere keer te staffen als ze het woord autist typt en met deze fijne moderating.

Enige voordeel: Zien jullie ook ns hoe dit werkt. Op deze manier zijn Missie en ik al zó vaak genaaid.
impala wijzigde dit bericht op 18-06-2017 18:06
27.80% gewijzigd
.
Eleonora-1 schreef:
18-06-2017 13:26
Je kent Solo niet.
Solo spot niet met aandoeningen van anderen.
Sneerkees.

Dit. Welke nono heeft die post gestaft? :rofl:
impala schreef:
18-06-2017 17:59
Enige voordeel: Zien jullie ook ns hoe dit werkt. Op deze manier zijn missie en ik al zó vaak genaaid.
Volgens mij weet iedereen dat inmiddels wel. Ik zie het tenminste regelmatig besproken worden.
FiIee schreef:
Lezen.

Waar heb jij nou weer last van? Weer die cross forum fittie? Hou daar toch eens mee op joh.
impala schreef:
18-06-2017 17:59
Enige voordeel: Zien jullie ook ns hoe dit werkt. Op deze manier zijn missie en ik al zó vaak genaaid.
Ik ook hoor. Laatst nog. Dat geluk is echt niet voorbehouden aan Missie en jou.
Ik heb wel weer een bugje ontdekt. Maar mss was dat al bekend: ik kon gewoon doorforummen terwijl ik niet 'akkoord' geklikt had bij mijn officiële waarschuwing.
Forum-etiketten.
Als je dat hebt, is dat dan erg?

En als je iemand er op aanspreekt is dat dan een diagnose of op de man?

Want dan moeten we de mod met een staf van de bug afslaan hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 17:57
En wel slachtofferrol En oude koeien.
Afbeelding

Trap er niet in.
Solomio schreef:
18-06-2017 18:03
Ik heb wel weer een bugje ontdekt. Maar mss was dat al bekend: ik kon gewoon doorforummen terwijl ik niet 'akkoord' geklikt had bij mijn officiële waarschuwing.
Ik ook.
Solomio schreef:
Dat vind ik sowieso idioot. Ik heb waarschuwingen gehad waar ik echt absoluut niet mee akkoord was, en nog steeds niet.
feow schreef:
18-06-2017 18:04
Forum-etiketten.
Als je dat hebt, is dat dan erg?

En als je iemand er op aanspreekt is dat dan een diagnose of op de man?

Want dan moeten we de mod met een staf van de bug afslaan hoor.

Forum-etiketten zijn gewoon stickers met een bloemetje er op die je in je poëzie-album kan plakken als je een oud vrouwtje geholpen hebt met het oversteken van het napraat-topic
Lady_Voldemort schreef:
Oude koeien
:blabla:
Lady_Voldemort schreef:
Tegen mij is hier zo vaak gezegd: Het zal wel terecht zijn geweest, de mods doen gewoon hun werk.
.
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 18:02
Waar heb jij nou weer last van? Weer die cross forum fittie? Hou daar toch eens mee op joh.
Ik heb nergens last van. Heb jij ergens last van?

Denk niet altijd dat iedereen een fittie wil veroorzaken.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 18:09
0.00% gewijzigd
Solomio schreef:
Ik laatst niet.
Was wel handig dat ze de banbrief naar mijn pb stuurden ipv mijn mail.
Mamavaneenwondertje97 schreef:
Het is niet bij te houden hoe snel jullie hier schrijven.

On a happyer note, ik ben klaar qua studie voor vandaag, mijn vriend is nog wel even aan het werk en de kleine geniet met opa en oma (en de rest van de bende) aan het water.
Ging net een ijsje halen en hoorde de buurman schelden op de herrie hier overdag. Al die kutkinderen buiten. Hij zal wel een kater van hier tot gunder hebben, Hihi.
Ik hoop maar dat die kleine en zijn pa gezellig 'spring maar achterop bij mij' hebben gezongen toen ze weggingen. Maar dat zal wel niet, daar is ie veel te keurig voor. (Vóór 9:30 mag die uk ook niet buiten spelen van hem)

Lief dagboek.
Lady_Voldemort schreef:
18-06-2017 18:08
Dat vind ik sowieso idioot. Ik heb waarschuwingen gehad waar ik echt absoluut niet mee akkoord was, en nog steeds niet.
Zou handig zijn als je ook op "in beroep" kon klikken.
impala schreef:
18-06-2017 18:08
Tegen mij is hier zo vaak gezegd: Het zal wel terecht zijn geweest, de mods doen gewoon hun werk.
Mwoa.. bij dat gezuig en gemultiquote van posten van 3 weken geleden van Missi snap ik het wel hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven