Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 juni 2017 om 18:15
Er zullen vast ook mensen mijn ws terecht vinden, de staffer bijv., maar ik vind em onterecht.
Ik begrijp em wel.
Zo vind ik bij anderen een ban vaak een overdreven straf, ook al begrijp ik wat er gebeurt en waarom er gestraft wordt. Ik vind het zelf alleen vrijwel altijd overdreven en kleuterjufachtig.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 juni 2017 om 18:17
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 18:14Je mag van mij doorzuigen naar genoegen hoor, jouw feestje. Maar ga dan straks niet zitten klagen dat iedereen altijd zo'n kritiek op je heeft.
zondag 18 juni 2017 om 18:17
Post van 00:42 uur.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 juni 2017 om 18:21
Thx, ik ga op zoek.
zondag 18 juni 2017 om 18:21
De staffer heeft het ook niet begrepen want je bedoelde niet iemand in het bijzonder. Toch?Solomio schreef: ↑18-06-2017 18:15Er zullen vast ook mensen mijn ws terecht vinden, de staffer bijv., maar ik vind em onterecht.
Ik begrijp em wel.
Zo vind ik bij anderen een ban vaak een overdreven straf, ook al begrijp ik wat er gebeurt en waarom er gestraft wordt. Ik vind het zelf alleen vrijwel altijd overdreven en kleuterjufachtig.
impala wijzigde dit bericht op 18-06-2017 18:20
0.53% gewijzigd
.
zondag 18 juni 2017 om 18:22
zondag 18 juni 2017 om 18:23
Hallooo! Ik ben er nog hoor.Solivagant schreef: ↑18-06-2017 18:24Dan wordt het huilie huilie en daarna de grote verdwijntruc. Weer. En dan nog een keer, en nog een keer, en...
zondag 18 juni 2017 om 18:24
Lady_Voldemort schreef: ↑18-06-2017 18:14Je mag van mij doorzuigen naar genoegen hoor, jouw feestje. Maar ga dan straks niet zitten klagen dat iedereen altijd zo'n kritiek op je heeft.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2017 21:45
Reden: op de man
Reden: op de man
20.07% gewijzigd
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 18 juni 2017 om 18:26
Voor zolang het duurt.
Ik heb je een aantal dagen geleden, in de vorige napraat, serieus iets gevraagd. Maar daar ga je niet op in. Je bent wel voortdurend aan het zuigen en jengelen. Sneu is dat.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 18 juni 2017 om 18:28
Ik vind jou wel aardig. Zelfs als je onaardige dingen schrijft.
Wat is er n hemelsnaam onaardig aan autisme?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 18 juni 2017 om 18:28
Zo blij dat je het nog even uitlegt.
De mod heeft besloten, onterecht wat mij betreft.
Mijn post was onaardig, maar niet op de man.
En ik ben benieuwd wie er gestaft heeft, hoewel ik wel een vermoeden heb.
zondag 18 juni 2017 om 18:29
Dikke kans van wel bij de dumbheads die nu aan de knoppen zitten.
impala wijzigde dit bericht op 18-06-2017 18:30
3.09% gewijzigd
.