Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ana_Isabel_ schreef:
18-06-2017 18:49
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen.
Bye yall.
Ah nee!
:rofl: Het wordt met de post idioter allemaal.
FiIee schreef:
18-06-2017 18:45
Bemoei je niet met een bericht gericht aan Lady_Voldemort
Stel je niet zo aan zeg. Ik constateer iets en ik mag reageren hoe, op wie en wanneer ik wil. Mijn advies, helemaal gratis, trek je niet alles zo aan en maak het niet zo persoonlijk, ga van napraat af en zoek hulp. Gezien je rare sprongen de afgelopen dagen en je weet wel waar ik op duid, lijkt me dat wijsheid. Doe er vooral mee wat je wilt. Blijf vooral zo doorgaan als je daar behoefte aan hebt, je maakt jezelf alleen maar impopulairder op deze manier en het daardoor nog moeilijker.
Ik ben wel klaar met je, als je hulp nodig hebt, ooit, dan hoor ik het wel.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Zie je nou zelf niet dat het niet goed met jou gaat Filee? En nee dat is niet lullig bedoeld ik maak mij zorgen om jou.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel_ schreef:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen.
Bye yall.
Ah nee toch :'(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel_ schreef:
Bye yall.

In de omgekeerde wereld.
dolfje schreef:
18-06-2017 17:50
Wat een sukkel die buurman, al vind ik herriemakende kinderen ook na 9.30 irritant :)
Ik ook. Maar die twee mannen van mij met hun rituelen, daar smelt ik van.
charlottew88 schreef:
18-06-2017 18:51
Zie je nou zelf niet dat het niet goed met jou gaat Filee? En nee dat is niet lullig bedoeld ik maak mij zorgen om jou.
Ik voel mij kiplekker hoor en heb heerlijk genoten van het weekend.
FiIee schreef:
18-06-2017 18:56
Nou geweldig toch? Geen enkele reden om anoniem ruzie te gaan maken dus, maar je doet het toch. Raar hoor.
Lady_Voldemort schreef:
Nou geweldig toch? Geen enkele reden om anoniem ruzie te gaan maken dus, maar je doet het toch. Raar hoor.
Ik maak geen ruzie.
Ana_Isabel_ schreef:
Bye yall.
Nah :(

Ga je echt? Het ga je goed dan, doegg!!
Komt de napraat weer vol vanavond? that's the question.
FiIee schreef:
Wauwie. Als dat voor jou kiplekker is, wil ik niet meemaken hoe je bent als je wat minder in je velletje steekt.
Als ik me zo gedraag als jij vandaag dan haalt mijn vriend een paar kilo chocolade voor mij en vlucht met de kleine naar een veilige plek tot de PMS weer over is.
Ik blijf het zeggen; wat je aandacht geeft groeit.
Als niemand er nou meer op ingaat, is het enkel nog wat geblaat in het luchtledige :bonk:
Mamavaneenwondertje97 schreef:
18-06-2017 19:01
Wauwie. Als dat voor jou kiplekker is, wil ik niet meemaken hoe je bent als je wat minder in je velletje steekt.
Als ik me zo gedraag als jij vandaag dan haalt mijn vriend een paar kilo chocolade voor mij en vlucht met de kleine naar een veilige plek tot de PMS weer over is.
Aldus mama van een wondertje.....
-Puss-in-Bootz- schreef:
18-06-2017 17:55
Er stond een smiley onder en dan is het een grapje :biggrin:

:bigkiss:
Joh. :bigkiss:
FiIee schreef:
18-06-2017 18:58
Ik maak geen ruzie.
Nee dit is een onderdeel van je goede dag. Gezellig hoor.
De laatste keer dat iemand die ik eerst wel mocht zo veranderde, eindigde dat in een permaban.
Denk het wel 7102

Filee, als meelezer wil ik je wel even een voorbeeldje geven van je bijzondere forumgedrag. Je neemt net een post van Shifty persoonlijk op, je wijst hem er op dat hij jou niet verdedigd heeft of postings tegen jou gestaft hoeft (want jij leest in zijn post dat hij zegt dat te doen) en als hij dan uitgebreid uitlegt wat hij bedoelde met zijn post, reageer je daar helemaal niet op en stort je je op de volgende die in jouw ogen anti-Filee is. Ik vind het jammer, en ik vind het totaal niet passen bij de Filee zoals ik die hier het laatste jaar zag posten.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2017 21:44
Reden: op de man
97.30% gewijzigd
Loca_Loca schreef:
18-06-2017 19:04
Ken je die mop van dat Filee wegging van het forum?
Die ging niet.

Haha.
Dag schat. Kom je ook weer eens op bezoek?
FiIee schreef:
18-06-2017 19:03
Wat ben jij een vervelend mens geworden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Loca_Loca schreef:
Die ging niet.

Haha.
:proud:
_Marana_ schreef:
Denk het wel 7102

Filee, als meelezer wil ik je wel even een voorbeeldje geven van je bijzondere forumgedrag. Je neemt net een post van Shifty persoonlijk op, je wijst hem er op dat hij jou niet verdedigd heeft of postings tegen jou gestaft hoeft (want jij leest in zijn post dat hij zegt dat te doen) en als hij dan uitgebreid uitlegt wat hij bedoelde met zijn post, reageer je daar helemaal niet op en stort je je op de volgende die in jouw ogen anti-Filee is. Ik vind het jammer, en ik vind het totaal niet passen bij de Filee zoals ik die hier het laatste jaar zag posten.

Ik zie haar al heel lang niet anders doen hoor. Heel vaak dat ze iets roept over een forummer en dan bij een (meestal zeer steekhoudend) antwoord dat gewoon negeren. Elke keer weer.
En dat is inderdaad jammer en irritant.

Maar goed ondertussen is het wel duidelijk toch dat je het beter kan negeren, gewoon allemaal.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 19:08
5.25% gewijzigd
FiIee schreef:
18-06-2017 19:03
Weer zo'n zeikpost. Inmiddels is iedereen over die nick heen, maar jij moet het vuurtje weer even oprakelen. Omdat het kan of zo. Maar nee, je maakt geen ruzie.
Loca_Loca schreef:
Die ging niet.

Haha.
Flauw. Dit soort dingen zijn ook weer niet nodig he.

Brie heeft gelijk.

Oh ja, ik kwam hier eigenlijk wat anders melden. In het blowentopic begint de TO over 'zoon' , en gaat dan door over 'haar vriendengroep'. Als ze daarop wordt gewezen zegt ze ter verdediging 'ach ja we hebben ook zoveel kinderen' :rofl: We hebben wel eens slimmere trollen gehad :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven