Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hugh-Jazz schreef:
19-06-2017 13:25
[warmteklaagzang] Mag ik even klagen over de warmte?? Ik heb de ene opvlieger na de andere door die tyfuskutklotenwarmte. En ik zit op een van de meest koele en relaxte plekken in mijn tuin. :thunder: [/warmteklaagzang]
Binnen zitten? Alle ramen, deuren, gordijnen/rolluiken dicht en het blijft heerlijk koel!
Life is short. Eat dessert first.
Ana_Isabel_ schreef:
19-06-2017 13:11
Fijn! Echt een rotplek om te verbranden.

Ik weet niet 100 procent of het carp is. Na de laatste bevalling hebben al mijn spieren een flinke opdonder gehad. Zelfs in mijn nek (?) Alles ging uiteindelijk over, maar de kramp in mijn handen blijft en is vooral snachts heel erg. Ik merk ook dat ik de kinderwagen raar vasthoud. Lang verhaal kort; ik moet gewoon eens naar de dokter. :)
Dat is klote :(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bossanova schreef:
19-06-2017 12:39
Doodbloeden zal het heus niet zo snel doen, hooguit heeft het forum te maken met een klein dipje. Je weet ook niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt en dat vind ik ook helemaal niet interessant. Ik vind het ook vervelend dat bepaalde knoppen niet werken, maar forummen zelf gaat prima. Die drek die steeds maar weer op 't bugstopic over de Mods en de TD wordt uitgestort werkt ook niet motiverend om de forummers een kijkje in de keuken te gunnen en van de gang van zaken op de hoogte te stellen.
Het werkt helemaal niet goed. Topics bloeden dood omdat zelfs de TO ze niet meer kan vinden. Iedereen blijft hangen in dezelfde topics omdat je de rest niet ziet. En dan gaan we elkaar nog meer zieken dan normaal, gewoon omdat we teveel op elkaars lip zitten. Sfeer naar de klote. Gevolg: Nog meer forummers vertrekken. Al dan niet vrijwillig.
Interessante topics op Gezondheid, een van de belangrijkste pijlers hier, worden stuk voor stuk gesloten wegens Medisch Advies. Andere pijlers lopen vol met spam. Mods zeggen dat je moet mailen maar lezen hun mail niet en geven geen antwoord. CM is van de aardbodem verdwenen.
Nee het gaat niet goed. Het gaat rap bergafwaarts.
.
impala schreef:
19-06-2017 14:17
Het werkt helemaal niet goed. Topics bloeden dood omdat zelfs de TO ze niet meer kan vinden. Iedereen blijft hangen in dezelfde topics omdat je de rest niet ziet. En dan gaan we elkaar nog meer zieken dan normaal, gewoon omdat we teveel op elkaars lip zitten. Sfeer naar de klote. Gevolg: Nog meer forummers vertrekken. Al dan niet vrijwillig.
Interessante topics op Gezondheid, een van de belangrijkste pijlers hier, worden stuk voor stuk gesloten wegens Medisch Advies.
Nee het gaat niet goed. Het gaat rap bergafwaarts.
Zo moeilijk is het niet om topics terug te vinden (per Google) dus dat ligt niet aan het forum. Verder vind ik het maar gezeik allemaal. Sinds het gezeik op CM begon ging ook niemand meer op anoniem! :lightbulb: Zeker al een week niet meer (12 juni voor het laatst 1 anoniempje). Ter vergelijking: eerste week (22-29 april) van CM gingen er ongeveer 8 op anoniem.
Bossanova schreef:
19-06-2017 14:31
Zo moeilijk is het niet om topics terug te vinden (per Google) dus dat ligt niet aan het forum. Verder vind ik het maar gezeik allemaal. Sinds het gezeik op CM begon ging ook niemand meer op anoniem! :lightbulb: Zeker al een week niet meer (12 juni voor het laatst 1 anoniempje). Ter vergelijking: eerste week (22-29 april) van CM gingen er ongeveer 8 op anoniem.
Dat lukt ook niet :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-06-2017 14:46
Dat lukt ook niet :rofl:
Niemand vraagt erom, dus iedereen die op anoniem wil weet :fortune: bij voorbaat dat erom vragen niet hoeft. Wauw. :rofl:
Bossanova schreef:
19-06-2017 14:49
Niemand vraagt erom, dus iedereen die op anoniem wil weet :fortune: bij voorbaat dat erom vragen niet hoeft. Wauw. :rofl:
Hoe weet jij dat? De meesten mailen als ze anoniem willen. Dat is nl anoniemer.
.
Bossanova schreef:
19-06-2017 14:49
Je kan ook mailen met het verzoek :lightbulb:
impala schreef:
19-06-2017 14:56
Hoe weet jij dat? De meesten mailen als ze anoniem willen. Dat is nl anoniemer.
Ik heb het gewoon nog steeds over CM en hoe vaak er verzocht wordt om anonimiseren van account. Bijna nooit meer, laatste keer lukte het nog iemand op 12 juni. :thumbsup: Voor de 'crisis' gebeurde dat gemiddeld 7 keer p.w....

Dus. ;-)

Forum gaat erop vooruit.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 15:25
14.33% gewijzigd
impala schreef:
19-06-2017 15:26
Echt, dat je dat al iets positiefs ziet. Mensen posten minder en hoeven dus ook niet op anoniem.
Hahaha.
Echt, dat je dat als iets positiefs ziet. :O Mensen posten minder en hoeven dus ook niet op anoniem.
impala wijzigde dit bericht op 19-06-2017 15:27
3.03% gewijzigd
.
Ik ga lekker naar het strand, forum ze jullie!
He dude niet mijn gedachten gaan lezen he. Gewoon ff wachten tot ik gepost heb ;-D
impala wijzigde dit bericht op 19-06-2017 15:28
1.84% gewijzigd
.
Maar je laat je toch anonimiseren als je gedoe hebt?
Of hier met je huidige Nick, of vanwege herkenbaarheid.

Er is weinig gedoe omdat het forum nogal saai is, en wegens onvindbaarheid van veel valt het met die herkenning ook wel mee.

Het valt mij op dat sommigen wegblijven of veel minder posten, en dat er veel minder aanwas is. Ik merk vanzelf of dat weer bijtrekt. Nu vind ik het wel jammer. Ik vind dit forum leuk door de vaste forummers in combinatie met aanwaaiers en voorbijgangers.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
charlottew88 schreef:
19-06-2017 13:37
Dat is klote :(
Ach ja, leuk is anders, maar het beperkt zich gelukkig inmiddels sporadisch tot snachts.
Weet dus niet wat ik goed doe in de dagen dat ik er geen last van heb :)
Komt goed!
doornroosje9 schreef:
19-06-2017 13:35
Binnen zitten? Alle ramen, deuren, gordijnen/rolluiken dicht en het blijft heerlijk koel!
Hier met alles dicht en de ventilator aan is het goed toeven.
Net zelfs een lekker bakkie noedelsoep gegeten :)
Binnen met alles dicht is het bij mij nog steeds smerig warm. Kutweer.
22gr binnen en ik zit onder een dekentje. :biggrin:
Life is short. Eat dessert first.
Hier 25 maar dat is goed te doen.
Hier is het 24 graden binnen en ik heb alles open staan. Heerlijk!
Hier 20 graden en ik heb het koud :|
Wat ook zo heerlijk is, is alle zomerfruit. Heb mijn buik vol met aardbei en kersen. Jammie.
Hier is het binnen 23 graden en dat vind ik prima te doen. Buiten is het wel warm
Ik heb de tuinsproeier lekker aangezet, waardoor de lucht onder de veranda ook lekker afkoelt.
Renaissance_ schreef:
19-06-2017 16:21
Wat ook zo heerlijk is, is alle zomerfruit. Heb mijn buik vol met aardbei en kersen. Jammie.
Ik ook ik ben gek op kersen en aardbeien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven