Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 19 juni 2017 om 13:35
Binnen zitten? Alle ramen, deuren, gordijnen/rolluiken dicht en het blijft heerlijk koel!
Life is short. Eat dessert first.
maandag 19 juni 2017 om 13:37
Dat is kloteAna_Isabel_ schreef: ↑19-06-2017 13:11Fijn! Echt een rotplek om te verbranden.
Ik weet niet 100 procent of het carp is. Na de laatste bevalling hebben al mijn spieren een flinke opdonder gehad. Zelfs in mijn nek (?) Alles ging uiteindelijk over, maar de kramp in mijn handen blijft en is vooral snachts heel erg. Ik merk ook dat ik de kinderwagen raar vasthoud. Lang verhaal kort; ik moet gewoon eens naar de dokter.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 juni 2017 om 14:17
Het werkt helemaal niet goed. Topics bloeden dood omdat zelfs de TO ze niet meer kan vinden. Iedereen blijft hangen in dezelfde topics omdat je de rest niet ziet. En dan gaan we elkaar nog meer zieken dan normaal, gewoon omdat we teveel op elkaars lip zitten. Sfeer naar de klote. Gevolg: Nog meer forummers vertrekken. Al dan niet vrijwillig.Bossanova schreef: ↑19-06-2017 12:39Doodbloeden zal het heus niet zo snel doen, hooguit heeft het forum te maken met een klein dipje. Je weet ook niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt en dat vind ik ook helemaal niet interessant. Ik vind het ook vervelend dat bepaalde knoppen niet werken, maar forummen zelf gaat prima. Die drek die steeds maar weer op 't bugstopic over de Mods en de TD wordt uitgestort werkt ook niet motiverend om de forummers een kijkje in de keuken te gunnen en van de gang van zaken op de hoogte te stellen.
Interessante topics op Gezondheid, een van de belangrijkste pijlers hier, worden stuk voor stuk gesloten wegens Medisch Advies. Andere pijlers lopen vol met spam. Mods zeggen dat je moet mailen maar lezen hun mail niet en geven geen antwoord. CM is van de aardbodem verdwenen.
Nee het gaat niet goed. Het gaat rap bergafwaarts.
.
maandag 19 juni 2017 om 14:31
Zo moeilijk is het niet om topics terug te vinden (per Google) dus dat ligt niet aan het forum. Verder vind ik het maar gezeik allemaal. Sinds het gezeik op CM begon ging ook niemand meer op anoniem!impala schreef: ↑19-06-2017 14:17Het werkt helemaal niet goed. Topics bloeden dood omdat zelfs de TO ze niet meer kan vinden. Iedereen blijft hangen in dezelfde topics omdat je de rest niet ziet. En dan gaan we elkaar nog meer zieken dan normaal, gewoon omdat we teveel op elkaars lip zitten. Sfeer naar de klote. Gevolg: Nog meer forummers vertrekken. Al dan niet vrijwillig.
Interessante topics op Gezondheid, een van de belangrijkste pijlers hier, worden stuk voor stuk gesloten wegens Medisch Advies.
Nee het gaat niet goed. Het gaat rap bergafwaarts.
maandag 19 juni 2017 om 14:46
Dat lukt ook nietBossanova schreef: ↑19-06-2017 14:31Zo moeilijk is het niet om topics terug te vinden (per Google) dus dat ligt niet aan het forum. Verder vind ik het maar gezeik allemaal. Sinds het gezeik op CM begon ging ook niemand meer op anoniem!Zeker al een week niet meer (12 juni voor het laatst 1 anoniempje). Ter vergelijking: eerste week (22-29 april) van CM gingen er ongeveer 8 op anoniem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 19 juni 2017 om 15:21
Ik heb het gewoon nog steeds over CM en hoe vaak er verzocht wordt om anonimiseren van account. Bijna nooit meer, laatste keer lukte het nog iemand op 12 juni.
Dus.
Forum gaat erop vooruit.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 15:25
14.33% gewijzigd
maandag 19 juni 2017 om 15:30
Maar je laat je toch anonimiseren als je gedoe hebt?
Of hier met je huidige Nick, of vanwege herkenbaarheid.
Er is weinig gedoe omdat het forum nogal saai is, en wegens onvindbaarheid van veel valt het met die herkenning ook wel mee.
Het valt mij op dat sommigen wegblijven of veel minder posten, en dat er veel minder aanwas is. Ik merk vanzelf of dat weer bijtrekt. Nu vind ik het wel jammer. Ik vind dit forum leuk door de vaste forummers in combinatie met aanwaaiers en voorbijgangers.
Of hier met je huidige Nick, of vanwege herkenbaarheid.
Er is weinig gedoe omdat het forum nogal saai is, en wegens onvindbaarheid van veel valt het met die herkenning ook wel mee.
Het valt mij op dat sommigen wegblijven of veel minder posten, en dat er veel minder aanwas is. Ik merk vanzelf of dat weer bijtrekt. Nu vind ik het wel jammer. Ik vind dit forum leuk door de vaste forummers in combinatie met aanwaaiers en voorbijgangers.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 19 juni 2017 om 15:41
Ach ja, leuk is anders, maar het beperkt zich gelukkig inmiddels sporadisch tot snachts.
Weet dus niet wat ik goed doe in de dagen dat ik er geen last van heb
Komt goed!
maandag 19 juni 2017 om 15:47
Hier met alles dicht en de ventilator aan is het goed toeven.doornroosje9 schreef: ↑19-06-2017 13:35Binnen zitten? Alle ramen, deuren, gordijnen/rolluiken dicht en het blijft heerlijk koel!
Net zelfs een lekker bakkie noedelsoep gegeten
maandag 19 juni 2017 om 16:31
Ik ook ik ben gek op kersen en aardbeien.Renaissance_ schreef: ↑19-06-2017 16:21Wat ook zo heerlijk is, is alle zomerfruit. Heb mijn buik vol met aardbei en kersen. Jammie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.