Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MoirenPhae schreef:
19-06-2017 19:48
Ik heb haar vorige week gemeld. Nooit bericht gekregen (wel autoreply), maar misschien wel omdat mijn ban al teruggedraaid was.
Ik heb mailcontact gehad met haar vlak na de release vd update mijn probleem. Ik mail nu.
Je bent zelf een theepot
missie_m schreef:
19-06-2017 19:48
Aha. Thanks.

Maar een manager is wel een manager?

gegoogled:
Een manager, leidinggevende of beheerder is iemand die managementactiviteiten beoefent.

En:

manager m

(bedrijfskunde) (beroep) een persoon die de leiding heeft over een afdeling binnen een organisatie

De manager luisterde niet goed naar zijn medewerkers.

(beroep) iemand die voor artiesten, beroepssportlui enz. zakelijke belangen behartigt,
'Het tevreden houden van forummers' hoeft niet tot het takenpakket van de CM te behoren. Het is goed mogelijk dat de CM moet zorgen dat het forum geld oplevert. Dat zijn twee verschillende dingen.
Nee. CM is Community Manager. Wij zijn de community. Niet de adverteerders.

Er is vast ook een commercieel manager. Zouden in elk geval twee functies moeten zijn. En anders is de naam fout.
.
SuzanneSuus schreef:
19-06-2017 19:51
Ik heb mailcontact gehad met haar vlak na de release vd update mijn probleem. Ik mail nu.
Ik kreeg een ontrechte ban. Mijn reactie per mail werd niet gelezen. Ik moest met een andere nick inloggen - wat eigenlijk niet mag - en posten in het modtopic om haar aandacht te trekken en te vragen de mail eens te lezen. Toen pas werd de mail opgepikt en de ban teruggedraaid. Nou ja, omgezet in een waarschuwing dan. Want die had ze even overgeslagen.

Edit: Dit was trouwens contact met een mod. Deze CM zelf heb ik nog nooit gesproken.
impala wijzigde dit bericht op 19-06-2017 20:10
25.75% gewijzigd
.
impala schreef:
19-06-2017 20:02
Ik kreeg een ontrechte ban. Mijn reactie per mail werd niet gelezen. Ik moest met een andere nick inloggen - wat eigenlijk niet mag - en posten in het modtopic om haar aandacht te trekken en te vragen de mail eens te lezen. Toen pas werd de mail opgepikt en de ban teruggedraaid.
Dan heb je nog mazzel dat je mail überhaupt aan is gekomen, want die verdwijnen ook regelmatig in een zwart gat, als ik het modtopic lees.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ok, ik heb gemaild met neutrale vragen over hoe het nu zit hier.

Ik wacht af
Je bent zelf een theepot
Hugh-Jazz schreef:
19-06-2017 19:55
'Het tevreden houden van forummers' hoeft niet tot het takenpakket van de CM te behoren. Het is goed mogelijk dat de CM moet zorgen dat het forum geld oplevert. Dat zijn twee verschillende dingen.
Tevreden houden is onmogelijk. Want de meningen verschillen.

Maar zelfs van een stagiaire wordt aan het onderhouden van contact met het forum meer verwacht dan dat wat we nu krijgen.

Uit de vacaturetekst:

Wat ga je doen?
Als Community management stagiair ondersteun je de community manager in de communicatie en optimalisatie binnen het VIVA forum. Je leert onze forummers kennen waardoor je ze optimaal kunt helpen. Je werkt in een team maar krijgt ook eigen projecten, zodat jij aan het eind van je stage alle ins en outs van community management onder de knie hebt.
Je werkt mee aan het optimaal functioneren van het VIVA forum
Je onderhoudt het contact met forummers en helpt ze met hun vragen
Je werkt mee aan (commerciële) projecten van het VIVA forum, waarbij de forummer altijd centraal staat
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
SuzanneSuus schreef:
19-06-2017 20:11
Ok, ik heb gemaild met neutrale vragen over hoe het nu zit hier.

Ik wacht af
Naar CM of het algemene adres? Dat maakt ook veel uit.
Als je naar het algemene adres mailt met de tekst tav de CM moet het gewoon doorgestuurd worden. Echter: Of de mailbox van de CM de laatste drie weken geleegd is??
.
SuzanneSuus schreef:
19-06-2017 19:21
Moi?

Schrijf jij vacatureteksten voor Sanoma tegenwoordig? ;-)
Star schreef:
19-06-2017 20:23
Schrijf jij vacatureteksten voor Sanoma tegenwoordig? ;-)
Het was mij niet duidelijk op wie of wat je reageerde, je post stond onder de mijne
Je bent zelf een theepot
yasmijn schreef:
19-06-2017 20:18
Naar CM of het algemene adres? Dat maakt ook veel uit.
Beiden in het 'aan'veld
Je bent zelf een theepot
SuzanneSuus schreef:
19-06-2017 20:39
Het was mij niet duidelijk op wie of wat je reageerde, je post stond onder de mijne

Ik was alle 44 advertenties eens aan het bekijken ;-)
Star schreef:
19-06-2017 20:41
Ik was alle 44 advertenties eens aan het bekijken ;-)
Ik heb het warm Star, excuus
Je bent zelf een theepot
SuzanneSuus schreef:
19-06-2017 20:47
Ik heb het warm Star, excuus

No worries Suus ;-)
Hugh-Jazz schreef:
19-06-2017 19:01
I AM A TIMELORD!!
(kijk naar de plaatsingstijd van deze post.)

:cheer: :cheer: :cheer:
Ben je 10, 11 of 12 eigenlijk Hugh? :proud:
Star schreef:
19-06-2017 21:04

Dat ligt er aan in welk je jaar je die vraag stelt denk ik .. of in welk jaar zij deze beantwoordt .. hmm lastig te bepalen :wtf:
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 21:11
0.61% gewijzigd
shifty schreef:
19-06-2017 21:07
Dat ligt er aan in welk je jaar je die vraag stelt denk ik .. of in welk jaar hij deze beantwoordt .. hmm lastig te bepalen :wtf:

Misschien is ze de Master wel.
shifty schreef:
19-06-2017 21:09
Dat ligt er aan in welk je jaar je die vraag stelt denk ik .. of in welk jaar zij deze beantwoordt .. hmm lastig te bepalen :wtf:
:proud:
Wat een hoop open relatie/partnerruiltopic de laatste dagen.

Ik eet nu bleekselderij. Ik at groene curry met kip en rijst. Begraafplaatsen fotograferen is een leuke hobby.
Huh, ik had toch een bericht van Shifty over hobby's voor de mijne?
Star schreef:
19-06-2017 21:04
Ik,ben die ene die er lekker uit ziet. Dus.
MoirenPhae schreef:
19-06-2017 22:47
Huh, ik had toch een bericht van Shifty over hobby's voor de mijne?

Als je het niet kan bewijzen is het nooit gebeurd vind ik ..
En ik heb geen hobby's, ik forum :biggrin:
shifty schreef:
19-06-2017 22:58
Als je het niet kan bewijzen is het nooit gebeurd vind ik ..
En ik heb geen hobby's, ik forum :biggrin:

:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven