Zwanger worden!

22-05-2017 08:14 468 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Wie zit er net als ik nog meer in de spannende fase van (voor een 1e keer) zwanger worden?
Zin om er hier over mee te kletsen?

Bring it on :)
Farelly, ik heb heel vaak wel last van grote stukken weefsel, ook vrij hevige menstruaties, zou blij zijn als ik daar een tijd vanaf ben 😂
Komen er wel weer andere ongemakken en pijntjes bij, maar dat is voor het goede doel! :)

Misschien dat het voor jou te maken kan hebben met het slikken van foliumzuur, enkel een hypothese hoor! Maar omdat dat helpt met de opbouw van je baarmoederwand voor het opvangen van een eventueel vruchtje.

Iemand een idee of je libido een zwangerschapssymptoom kan zijn? 🙈
Ik heb altijd een redelijk hoog libido, maar de laatste 2-3 dagen voel ik het groeien, kan me niet herinneren dat ik dat normaal heb voor een menstruatie!

Ach, nog 1 dagje wachten, zal een spannende dag worden morgen, gelukkig genoeg te doen! :)
@Nathalie114 Spannend! Ga je morgen ook al testen of dat nog niet?

@Farelly Als ik ongesteld ben komt er bij mij ook altijd van alles uit, sinds ik met de pil gestopt ben heb ik er extra veel last van. Echt een nadeel.
Uiltje, nee ik wacht minimaal tot woensdag :) Aangezien ik misschien ook overdag ongesteld kan worden, dan beter even wat langer wachten... :)

Nog geen spotting gehad zoals ik vorige maand wel had 1 dag van tevoren... ^.^ maargoed, wel wat krampjes in mn onderbuik gevoeld net...
@Nathalie124 en @Uiltje0789 Thanks, ben ik niet de enige met 'stukken'... 🙈 Heb vandaag nauwelijks meer iets verloren en heb dus maar 3 dagen echt oud bijna zwart dik 'bloed' gehad. Maak me daar dan meteen zorgen om, omdat het ook helemaal niet meer rood is geweest. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Of iemand anders. En dan natuurlijk ook nog 5 dagen te vroeg. Gek lichaam!

En Nathalie? Ik ben heel benieuwd hoe het met jou is??! 🙃
Spannend Nathalie!! Ben benieuwd !

Hoe is het verder met iedereen?

Hier nog niet veel bijzonders nu waarschijnlijk vruchbare dagen ( ik gebruik geen testen) en mijn man is tot nu toe nog thuis dus dat scheelt hoop dat hij niet naar het buitenland deze week hoeft haha !
Farelly ik heb dat nog nooit gehad ,. Maar mijn menstruatie is dan ook meestal 7 dagen dus dat loopt dan wel door zeg maar 🙈.,
Na de waarschijnlijk positieve ovulatie test even van het moment gebruik gemaakt. Voelt ook wel gek om seks echt te plannen.

Ik zag de afgelopen dagen wel een verandering in mijn afscheiding. Het was inderdaad doorzichtiger (kleur rauw ei wit) en je kon er draden van trekken.

@farelly Heb tijdens menstruatie ook wel eens wat klonten en bruinig bloed
Iedereen hier net zo gespannen voor mij als ik zelf? 😂
Geen menstruatie vandaag... Wel lage rugpijn... 😶
Maarja, dat kan ook twee kanten op!

Ben ook gewend dat ik ga slapen en s morgens vaker word en niet durf te bewegen omdat ik alles voel lopen 😂
Dus voor de zekerheid wel een verbandje in...

Mezelf ervan overtuigd gisteren pas vrijdag te testen... Nu vraag ik mezelf af hoe ik dat mezelf eigenlijk aan kan doen? 😂
@nathalie: ik zou gewoon gaan testen 🙂
Heb zelf vroege zwagerschapstesten besteld. Ben te nieuwsgierig.
Wauw wat spannend..! Inderdaad ik zou het denk ik ook niet tot vrijdag volhouden met niet te testen hoor! Het klinkt allemaal veelbelovend 😃
😀
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker... Hondsberoerd! :o
Gelukkig wel alles binnen kunnen houden, even een glas water gedronken en toen ging het wel weer en weer naar bed gegaan... 😶

Maar toen ik weer wakker werd en ik ging naar de wc zag ik iets roze! 🙈

Zit echt in een achtbaan nu! Dacht eerst, zou dit het dan zijn? Ochtendmisselijkheid?
En daarna bang dat toch de menstruatie begint... 😂

Tot nog toe niks meer, maar voel wel krampjes... :-(
Jeetje wat spannend Nathalie !!!!!
Ik duim nog hard voor je dat je menstruatie niet komt !!
Spannend! Nathalie ik denk dat het allemaal nog goed klinkt! Alle symptomen en geen menstruatie maar beetje roze zou zomaar kunnen en met innesteling te maken hebben! Ik duim mee voor je 🤞🏼😊
Farrely, een innesteling zou wel wat eerder zijn normaal he :)

Maar heb wel gelezen dat wat roze niet heel opgewonden is voor een vroeger zwangerschap, doordat de doorbloeding beter wordt enzo...

Nogsteeds in spanning! 😂
Klopt! Een innesteling is normaal wat eerder, maar kan ook kort voor je nod geweest zijn dat dit miss nog later er uitkomt? Volgens mij kan het om zoveel redenen plaatsvinden ook als je zwanger bent/blijkt te zijn..! Ik zou het niet meer uithouden hoor als ik jou was 😛
Ik vind het wel heel knap dat je nog niet getest hebt hoor Nathalie!
Ik heb al weer early testjes gehaald, dan kan jk dit weekend alvast testen 😝
@nathalie: spannend!! Ik duim voor je!
@uiltje fijn dat je dit weekend al kan testen🙂
Welke testen heb je?
Ik vind het ook heel knap van mezelf 😂

Bah, de uren kruipen voorbij nou! 😂 Tis nogsteeds geen vrijdag!
Hoi meiden,

Graag zou ik gezellig meekletsen! Ook in hetzelfde schuitje.. zou het graag met mijn vriendinnen delen maar wil het hele proces zo graag geheim houden. Met mijn vriend hierover kletsen kan ik wel tot een bepaald niveau.. maar met vrouwen is dit toch anders!

Ik heb op 13 juni mijn spiraal er uit laten halen en op 15 juni een paar dagen ongesteld.

Kan iemand mij helpen met al deze afkortingen op het forum? Haha. Ik ben echt een groentje! Als ik eerlijk ben zou ik niet eens precies weten hoe en wat wanneer ik het meest vruchtbaar ben, wanneer je überhaupt een zwangerschaps test kan doen?
We willen gewoon seksen zoals we altijd doen en kijken wat er gebeurd. Stiekem wel erg nieuwsgierig natuurlijk naar het juiste moment om te doen.
Ik ben 28 en mijn vriend 33.

Kwam bij jullie na het uithalen van je spiraal alles weer snel op gang?

Groetjes!
Welkom amber! :)

Ik zal er wat op een rijtje zetten:
NOD - niet ongesteld dag
DPO - days past ovulation
LF - luteale fase (tijd tussen ovulatie en menstruatie)
LH - hormoon wat wordt gemeten om je eisprong op te sporen
HCG - die ken je misschien wel? Hormoon wat worst aangemaakt als je zwanger bent

Mochten er verder nog afkortingen zijn die je niet snapt, gewoon ff vragen :)
Hi Amber, welkom :) Het zijn heel wat begrippen zo op een rijtje!

Ik had geen spiraal. Ik slikte de pil tot april en werd erna wel gewoon weer ongesteld. Heb wel het idee dat alles nog niet helemaal in balans is!
@Nathalie hoe gaattie?!! 😜

Ik zelf had toch niet helemaal een lekker gevoel bij mijn te vroege en ook vreemde menstruatie. Ik heb daarom vanmorgen een testje gedaan en daar verscheen (wel na afleestijd, dus na 5 min) een heel licht maar zeker wel een zichtbaar streepje. Bij eerdere testen bleef dit knalwit. 🤔 Vind het toch wel beetje gek. Ga voor de zekerheid daarom morgen maar weer een testje doen!
@farelly, ohh spannend zeg! Ik zou een 30 pax kopen en gelijk nog een keer testen hihi.
Welkom Amber10!

@farelly Wat goed! Zou het dan misschien toch een innestelingd bloeding geweest zijn?.. zou echt super zijn als je zwanger blijkt te zijn!

@Nathalie Hoe is het bij jou? Ondertussen misschien al een test gedaan?
Spannend farelly!

Hier helaas begin van een menstruatie volgens mij! :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven