Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Tja KJ.. je weet aan mij heb je niet zo veel, maar schrijf alles lekker van je af, denk dat velen je beter snappen dan jij denkt... Ga stappen met vriendinnen, ga winkelen tot je er bij neervalt.. maar probeer je gedachten niet steeds af te laten dwalen. Laat je telefoon eens uitstaan...

(zei zij die toch telefoon en mailbox blijft checken ondanks het voornemen dat niet te doen

Ik wil niet zeggen dat ik hem echt uit mijn gedachten kan zetten nog, maar toch is het wel rustiger in het hoofd nu ik besloten heb te stoppen (en hopelijk blijf... alhoewel mijn gevoel daar nog niet aan wil! misschien is even afstand scheppen ook een optie).. verstand erbij houden.
Hallo ladies (en mannen..),

Onlangs heb ik een nieuwe discussie geopend, maar volgens mij kan ik me beter bij jullie aansluiten om ervaringen uit te wisselen. 't Volgende is namelijk aan de hand: mijn vriend en ik hebben het er al een tijdje over dat we een open relatie willen.

Nu is 't zo dat ik een man via SDC heb leren 'kennen' (alleen nog mee gechat en even op de cam gezien) en hiermee zou ik wel een date mee willen hebben. Maar.... ik wil 'm niet thuis ontvangen en bij hem kan 't ook niet. Dus.. wat nu? Een hotel? Is dat wel zo veilig?

Overigens staat mijn vriend er wel achter, maar m'n eigen gevoelens staan helemaal op z'n kop. Bij de gedachte alleen al raak ik giga-zenuwachtig en vindt 't eigenlijk erg tegenstrijdig. Ik ben opgevoed met het idee dat je altijd monogaam moet zijn, nu ben ik dat station wel voorbij maar 't speelt toch mee in m'n achterhoofd. Ik wil 't heel graag hoor, daar niet van, maar toch.. kan het gevoel niet echt omschrijven of uitleggen. Aan de andere kant: ik leef maar 1 keer en wil niet later denken van "shit, had ik het toen toch maar gedaan'. Pfff, geef me advies!!!

Thx!
Sorry, twee keer geplaatst...
Hey Chantalleke

Als je het echt eens wil en je vriend staat er echt achter doe het dan gewoon! Je kan beter spijt hebben van dingen die je hebt gedaan dan die je niet hebt gedaan!! Is het helemaal niet wat je er van verwacht dan kan je er gelijk mee stoppen.

Spreek af in een hotel en spreek ook af met je vriend dat je belt als je er bent en waar je bent. Zorg dat hij op de hoogte is en dat je "date" weet hoe het in elkaar steekt. Dat hij weet dat je vriend weet waar hij is. Zorg dat je gegevens van je date hebt zoals telefoonnummer en/of adres en dergelijke gewoon voor de veiligheid.

Geniet er gewoon van....
@ Chantalleke, iedere date is toch spannend? Ga gewoon eerst wat drinken om te zien of het irl klikt, kun je altijd nog beslissen of je die hotelkamer boekt.
Pfff, het is heerlijk, maar ook zo dubbel en altijd een vieze nasmaak............nee je moet gewoon zorgen dat je het thuis kan krijgen, dan heb je, en rust en goede sex en dan heb je een basis voor een eerlijke relatie.
Stew, op je vraag van gisteravond: Wij spreken op zijn werk af, en dat is niet helemaal halverwege, is voor mij 'iets' verder rijden dan voor hem.

Ik vind het wel prettig zo, hij zou ook bij mij thuis kunnen komen (en doet dat soms ook wel), maar dat heeft voor mij een ander gevoel. Vind het dan minder prettig, weet niet goed hoe ik dat onder woorden moet brengen zonder als een of ander ijskonijn over te komen. Hmmm, misschien zo: Mijn huis is van mij, en daar 'past' hij niet....??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
alleen maar janken hier! Is toch niet gezond!???

Ik moet volhouden toch???
KJ, meisje toch..... Wat kut voor je!

Ik zou willen dat ik nu hele wijze woorden tegen je kon zeggen, waardoor het ineens allemaal over is, maar dat gaat helaas niet.

Mijn theorie in dit soort gevallen is dat je dat verdriet gewoon moet aanvaarden, erdoor heen moet, head first, en weten dat er 'aan de andere kant' van dat verdriet iets moois op je wacht. Dat je hier eerst doorheen moet om daar te komen. En weet je, dat is bij mij ook eigenlijk altijd zo geweest. Ze zeggen niet voor niets : what doesn't kill you only makes you stronger. Volhouden meid, en focus je op de sterkere versie van jezelf die aan de andere kant van het verdriet op je wacht....
Miss.T. je maakt me nog meer aan het huilen met je lieve woorden en aandacht!.. (moet nu lachen door het huilen heen)

Ik ben ook zo bezig met het afvragen of hij een beetje aan mij denkt...of dat het allemaal 1 groot spel was...

Ik moet ook volhouden...(niet contacten toch??)
KJ, nee geen contact opnemen....!!!!!

Je bent sterk!

(En ik ben blij dat ik er virtueel voor je kan zijn....)
ik doe het niet! Of zoals datmeenjeniet eens zei; 'ik verman me'... iedere keer opnieuw!

dank je miss.T!
Goed zo, KJ, ga op je handen zitten als het moet, ga tegen de muur omhoog, maar neem geen contact op!!

KJ, stay strong
jullie zijn lief!...
KJ, hou vol meis. Op een gegeven moment gaat het echt beter. We hebben hier al zo vaak gesproken over de verslaving van een sv, maar vraag je nu eens af wat jij nog uit deze relatie haalt.

Wat krijg jij van hem?

Als je hem nooit meer ziet, wat zul je dan missen? Al die overweldigende aandacht, of dat geweldige gevoel van echt gewild zijn? Nee, want dat heb je nu ook niet.

Wat zal verdwijnen is de pijn, het minderwaardige gevoel dat hij je geeft, dat gevoel dat je gewoon een kut (sorry) op afroep bent.

Ik ben daar ook geweest, waar jij nu bent, en het is rottig. Het doet pijn. Ik kon me helemaal niet herinneren waar ik zoal aan dacht voordat al mijn gedachten werden beheerst door hem. Ik wist niet meer wat ik deed voordat ik uren kwijt was met mijn mail checken, mijn telefoon in de gaten houden en in gedachten hele gesprekken met hem voeren.

Maar nu kan ik zeggen dat hij regelmatig uren niet in mijn hoofd zit. Dat ik me eigenlijk niet zo druk maak als ik iets hoor over hem en zijn nieuwe vriendin. Het gaat goed. Op die keer dat ik hem tegenkwam na dan even. maar ook daar ben ik weer overheen.

Ik denk dat het mij 3 weken gekost heeft voor het beter begon te gaan. Dan heb je iets om je aan vast te houden....

Hou vol, het wordt beter, echt waar.

KJ, ook ik wens je alle sterkte toe..........zoals allen hier.

Toch wil ik je deelzaam maken van een heel ander verhaal dan Geheim bijvoorbeeld vertelt............

Ik had een SV waar ik echt verschrikkelijk gek op was. Doordat er iets in zijn privéleven gebeurde had hij geen tijd meer voor mij, tenminste niet meer om elkaar te zien. Ik probeerde hem op alle mogelijke manieren (sms/mail/msn) te steunen en te laten weten dat ik er voor hem was. Ik kreeg er eigenlijk heel weinig voor terug en op gegeven moment was de maat voor mij vol! Ik hield het niet meer uit.......ik moest een einde maken aan die 'relatie'. Ik heb gejankt, voelde me ontroostbaar, heb meerdere malen op het punt gestaan om hem te smsen.................maar ik heb doorgezet, met steun van een hele dierbare medeforumster. Ik heb alles gewist, alle mails, smsjes, telefoonnummer, echt alles! En na een paar weken vond ik mijn rust weer, had er vrede mee.......................

Tot het moment dat ik van hem weer een smsje kreeg! (Dan pas merk je hoe diep iemand, onbewust, in je hoofd zit.) Ik werd opnieuw heen en weer geslingerd tussen verstand en gevoel, wilde hem zo graag weer terug, maar was ondertussen ook zo bang dat ik weer dezelfde teleurstelling zou moeten ondergaan.

Ik heb op veel vragen een antwoord gekregen, weet nu ook dat ik niet alles meer wil weten en dat ik niet meer zo nauw betrokken wil zijn met zijn 'andere' leven................

Wat ik eigenlijk wil vertellen met dit verhaal is dat als je zelf denkt dat je alles onder controle hebt, alles weer totaal overhoop gegooid kan worden..................ook na weken, maanden........
He Kj ik voel helemaal met je mee! Snap hoe rot het voor je moet zijn. Ik kan je ook geen tips geven om hem uit je hoofd te zetten, want dat kan ik zelf namelijk ook niet.

Inderdaad angel hoe diep iemand in je hoofd-gedachten kan zitten... sta er zelf ook iedere keer van te kijken.

Ik voel me nu ook echt zwaar klote door meneer. Vorige week woensdag voor het laatst supersex gehad. En nu sta ik al een paar dagen op negeerstand! Ben ook aan het overwegen om er mee te kappen, maarja dat zeg ik iedere keer. Als hij weer wat laat horen ben ik weer verkocht.

Heb ook zo de neiging om te vragen waarom hij zo doet!
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar ben nog niet actief geweest. Vanmiddag heb ik de laatste 20-30 blz van dit topic gelezen. Hoewel er in mijn geval nog geen sprake was van een echte SV, leek het er op dat het alleen een kwestie van tijd was ...

Ik had hem ontmoet via het chatten en al snel werden de chats heftiger. We hebben meerdere sexchats gehad en er waren al plannen om elkaar te ontmoeten IRL. Van het een op het andere moment was het over ;-( ik snapte er niks van. Overdag nog continue geile mailtjes in mijn mail, 's avonds nog een intense chat en de volgende dag nada niks meer. Ik werd volop genegeerd, geen antwoord op mijn mails of vragen. Ben er dagen van van slag geweest .. Radeloos, wanhopig, wat er nou aan de hand is..

Na het lezen van vanmiddag voel ik me een stuk beter, ik realiseer me dat ik (als groentje) zo'n beetje alle 'speltips' in dit spel heb overtreden. Eigenlijk belachelijk dat hij zo in mijn systeem zat. Het continue checken van mail, telefoon, nergens anders aan kunnen denken. What was I thinking ??? Dat ik me zo laat dollen door een relatief onbekende ??

Al met al heeft hij wel een vuurtje in me wakker gemaakt, er zal vast nog wel iemand langskomen die dat tijdelijk wil blussen maar dan dus wel op mijn voorwaarden.

Bedankt dus voor dit heldere inzicht op deze maandagmidddag!
Hallo,

ook ik nieuw hier. Al ruim 2 jaar heb ik een SV/minnaar. In het verleden al een keer hier gepost, maar lees nog steeds mee. Ik ben ook aan het overwegen ermee te kappen. Maar ik heb geen idee hoe. In een gesprek of gewoon laten doodbloeden. Hebben jullie hier ervaring mee. Wie heeft het al een keer "uitgemaakt" met zijn SV en hoe?
@ Juicy, net op tijd de dans ontsprongen?

@Leeuw76, het lijkt mij dat als jullie al twee jaar met elkaar omgaan een gesprek toch wel zo netjes is. Waarom wil je er eigenlijk mee stoppen?

KJ en Rec, sterkte!
@ Stew, we hebben veel contact, maar voornamelijk via sms. We zien elkaar heel weinig en meestal zijn het dan gestolen uurtjes. Afgelopen week ook weer een uurtje, heel gezellig en we zouden voor aankomende donderdag dus weer een date hebben, eindelijk een keer wat langer. Maar ja, meneer kan dus niet, laat ie vandaag weten. Voor het uurtje afgelopen week moest ik ook wat moeite doen om het voor elkaar te krijgen. Hij is dan toevallig in de buurt. Qua sms heb ik niks te klagen, maar ik zou hem liever wat vaker zien en ook het gevoel hebben dat hij dat wil.
Hi Leeuw76. Ook welkom hier.

Heb je het gevoel dat je sv niet genoeg zijn best doet om je te zien, of kan hij gewoon niet vaker? Ik heb zelf het probleem dat ik best ver bij mijn sv vandaan woon, waardoor het gewoon niet lukt om haar vaker te zien. Naast werk en gezin blijft er gewoon niet veel tijd over. Voor haar geldt hetzelfde. Daardoor zien we elkaar maar weinig, ondanks dat we allebei heel graag vaker zouden willen afspreken. Ik lees dat jouw sv je veel sms-t. Het probleem dat veel mensen hier hebben is volgens mij juist dat ze na een date lange tijd niks meer van hun sv horen, waardoor ze het gevoel krijgen alleen maar goed te zijn voor een seksdate als hun sv geil is. Bij jou lijkt dat dus gelukkig anders te zijn.
@stewardess, ws ben ik idd de dans ontsprongen. Maar dan zit er zo'n duivels stemmetje, waarom nou ?? Toch denk ik dat die SV er nog wel een keer gaat komen, hij heeft duidelijk wat los gemaakt. Maar niet deze meneer . Eigenlijk heb ik zoiets voor ogen als MDR in dit topic heeft met zijn SV, maar ja das volgens mij een uitzondering als ik zo hier lees ;-(

@leeuw76, ik zou het gewoon zeggen. Je bent toch allebei volwassen ? Ik ben dus net gedumpt door totaal stilzwijgen en das echt niet leuk. Maar weet niet hoe jouw SV daar mee om zou gaan. Krijg toch een beetje de indruk dat de meeste SV van de makkelijke zijn, wij wurmen ons in allerlei bochten en zij doen maar gewoon.
Ik heb buiten mijn eerste negatieve ervaring ook een positieve ervaring dus het hoeven echt geen uitzonderingen te zijn hoor, Juicy. Het ligt er denk ik ook aan hoe bespreekbaar alles is. Maar dat neemt niet weg dat ik af en toe toch wel eens met mezelf overhoop lig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven