Minnaar
zondag 8 februari 2009 om 20:01
alles is herkenbaar denk ik;
de aandacht
de gevoelens
het missen
het verlangen
het onmacht om te houden van
de vlindertjes in je buik
de spanning
het intense genot
het God waar ben ik mee bezig gedachte...
het willen stoppen
het doorgaan
het kwijtraken
het niet willen kwijtraken
waarom...oh waarom....
de aandacht
de gevoelens
het missen
het verlangen
het onmacht om te houden van
de vlindertjes in je buik
de spanning
het intense genot
het God waar ben ik mee bezig gedachte...
het willen stoppen
het doorgaan
het kwijtraken
het niet willen kwijtraken
waarom...oh waarom....
zondag 8 februari 2009 om 20:06
zondag 8 februari 2009 om 20:41
zondag 8 februari 2009 om 20:46
Tja, als je naar v/d Valk Schiphol gaat is er een redelijke kans dat je een kamer treft waar mijn sv en ik al zijn geweest. En die kans wordt steeds groter.... Ik heb ook niet de indruk dat wij de enige sv-ers zijn die daar wel eens komen.... . Dat is ook wel prettig, want je krijgt ook helemaal geen vreemde blikken van het personeel.
Verder zijn het prima kamers. Schoon en ruim en met bad en douche. En mocht je je vervelen met je sv: ze hebben er enorme TV's
Verder zijn het prima kamers. Schoon en ruim en met bad en douche. En mocht je je vervelen met je sv: ze hebben er enorme TV's
zondag 8 februari 2009 om 21:29
zondag 8 februari 2009 om 22:37
Goed bezig Little miss trouble! Haha
Nieuwelingen welkom trouwens, leuk!
Date is net geweest, voor hij kwam wist ik het eigenlijk even niet meer door alle gedoe van vorige week. Maar jezus zeg, zou die man echt niet willen missen! In alle opzichten hoor maar de seks ook, damn zaaaaaaaaaaalig!! Ik sudder nog na...
Het onderwerp (open relatie, vreemdgaan, geef het beestje maar een naam) laten we even voor wat het is. Komt het ter sprake dan is dat zo, komt het niet ter sprake ook goed. Willen gewoon lekker vaak samen zijn en genieten!
Voor de duidelijkheid, ik heb mijn woorden niet teruggenomen, dus geen seksuele trouw beloofd (al heb ik momenteel geen behoefte aan een ander) Het is meer zo... hij weet hoe ik erover denk, ik weet hoe hij erover denkt en op dit moment is het geen issue. Daarmee is het niet weg maar is er gelukkig weer ruimte om te genieten van elkaar en als het nodig is voor één van ons is er ruimte om er over te praten.
Prima zo voor nu!
Nieuwelingen welkom trouwens, leuk!
Date is net geweest, voor hij kwam wist ik het eigenlijk even niet meer door alle gedoe van vorige week. Maar jezus zeg, zou die man echt niet willen missen! In alle opzichten hoor maar de seks ook, damn zaaaaaaaaaaalig!! Ik sudder nog na...
Het onderwerp (open relatie, vreemdgaan, geef het beestje maar een naam) laten we even voor wat het is. Komt het ter sprake dan is dat zo, komt het niet ter sprake ook goed. Willen gewoon lekker vaak samen zijn en genieten!
Voor de duidelijkheid, ik heb mijn woorden niet teruggenomen, dus geen seksuele trouw beloofd (al heb ik momenteel geen behoefte aan een ander) Het is meer zo... hij weet hoe ik erover denk, ik weet hoe hij erover denkt en op dit moment is het geen issue. Daarmee is het niet weg maar is er gelukkig weer ruimte om te genieten van elkaar en als het nodig is voor één van ons is er ruimte om er over te praten.
Prima zo voor nu!