Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shifty schreef:
19-06-2017 22:58
Als je het niet kan bewijzen is het nooit gebeurd vind ik ..
En ik heb geen hobby's, ik forum :biggrin:
Stond er echt. Als reactie op Puss.
Ik ben vast ergens verkeerd in het topic geland.
feow schreef:
19-06-2017 20:16
Tevreden houden is onmogelijk. Want de meningen verschillen.

Maar zelfs van een stagiaire wordt aan het onderhouden van contact met het forum meer verwacht dan dat wat we nu krijgen.

Uit de vacaturetekst:

Wat ga je doen?
Als Community management stagiair ondersteun je de community manager in de communicatie en optimalisatie binnen het VIVA forum. Je leert onze forummers kennen waardoor je ze optimaal kunt helpen. Je werkt in een team maar krijgt ook eigen projecten, zodat jij aan het eind van je stage alle ins en outs van community management onder de knie hebt.
Je werkt mee aan het optimaal functioneren van het VIVA forum
Je onderhoudt het contact met forummers en helpt ze met hun vragen
Je werkt mee aan (commerciële) projecten van het VIVA forum, waarbij de forummer altijd centraal staat

Tsja en het ergste is dat er niemand is van wie de staigair het vak kan leren ...

Leuk ook voor je volgende echte baan:
Zo dus jij denk in aanmerking te komen voor deze baan als CM voor ons forum.
Mag ik vragen waar je het vak hebt geleerd?
Bij :rofl:
Echt waar bij :rofl:
...
Erm sorry ik liet me even gaan. We komen er bij je op terug, je hoeft ons niet zelf te bellen nee.
feow schreef:
19-06-2017 23:21
Ben je gehackt?
Owwwww, nee toch.
MoirenPhae schreef:
19-06-2017 22:47
Wat een hoop open relatie/partnerruiltopic de laatste dagen.

Ik eet nu bleekselderij. Ik at groene curry met kip en rijst. Begraafplaatsen fotograferen is een leuke hobby.
Ben je gehackt?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
MoirenPhae schreef:
19-06-2017 23:01
Wat wat wat?
Wat een klerezooi is het toch :rofl:
Maar er wordt heul hard gewerkt hoor! :lmao:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
MoirenPhae schreef:
19-06-2017 23:35
Een beetje dingen zien die er niet zijn en dan de schuld aan het forum geven. :nope:
-Kittens- schreef:
20-06-2017 09:47
Een beetje dingen zien die er niet zijn en dan de schuld aan het forum geven. :nope:
Ik zal mijn antipsychotica opzoeken.
shifty schreef:
19-06-2017 23:12
Tsja en het ergste is dat er niemand is van wie de staigair het vak kan leren ...

Leuk ook voor je volgende echte baan:
Zo dus jij denk in aanmerking te komen voor deze baan als CM voor ons forum.
Mag ik vragen waar je het vak hebt geleerd?
Echt waar bij :rofl:
...
Erm sorry ik liet me even gaan. We komen er bij je op terug, je hoeft ons niet zelf te bellen nee.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MoirenPhae schreef:
19-06-2017 23:35
Ik zeg : " Yasmijn voor eauppermod !!!! "
Effe lekker de zweep de door en weer een ouderwets gezellig forum.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
20-06-2017 10:30
Ik zeg : " Yasmijn voor eauppermod !!!! "
Effe lekker de zweep de door en weer een ouderwets gezellig forum.
:yes:

Je moet als mod ook veel forumervaring hebben, je forummers kennen en weten hoe de mores hier in elkaar steekt, dat gaat het al een stuk beter, dat is mijn bescheiden mening.
yasmijn schreef:
20-06-2017 12:02
:yes:

Je moet als mod ook veel forumervaring hebben, je forummers kennen en weten hoe de mores hier in elkaar steekt, dat gaat het al een stuk beter, dat is mijn bescheiden mening.

:sherlock:

Wikiwoordenboek:

Zelfstandig naamwoord

mores mv

1. regels hoe je je moet gedragen in een bepaalde omgeving

De mores binnen de klas is dat je elkaar helpt zoveel je kunt en nooit probeert vriendjes te worden met de leraar.

2. iemand mores leren = iemand op geweldadige wijze zeggen wat hij moet doen

Het lukte de Nederlanders niet de Indonesiërs mores te leren tijdens de politionele acties in Indonesië.
LOEP ME MAAR aub.
MoirenPhae schreef:
19-06-2017 23:01
Even jezelf loepen en kijken waar je reactie terechtgekomen is.

Ow.....
Wacht.....

Loepen werkt ook al niet.

:facepalm:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
20-06-2017 14:18
Even jezelf loepen en kijken waar je reactie terechtgekomen is.

Ow.....
Wacht.....

Loepen werkt ook al niet.

:facepalm:
Niet? :proud:
mores

(Latijn: meervoud van mos) De ongeschreven of geschreven gedragsregels en rituelen die in een hechte gemeenschap gelden en waarmee die gemeenschap zich onderscheidt van andere gemeenschappen in dezelfde samenleving.

bron: Cultureel woordenboek
Of ik tuin er met open ogen in, of de TO van het hondenbijttopic is écht van het padje af.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-06-2017 14:31
Of ik tuin er met open ogen in, of de TO van het hondenbijttopic is écht van het padje af.
Precies, ik geloof heel veel maar dit dus niet.
Niemand is onmisbaar
yasmijn schreef:
20-06-2017 14:24
mores

(Latijn: meervoud van mos) De ongeschreven of geschreven gedragsregels en rituelen die in een hechte gemeenschap gelden en waarmee die gemeenschap zich onderscheidt van andere gemeenschappen in dezelfde samenleving.

bron: Cultureel woordenboek

:sherlock:

Onderscheid:

Eng:Difference [volkenrecht] verschil maken in de behandeling van groepen mensen. bijv.op grond van ras,kleur, geslacht, taal, godsdienst, politieke of elke ander opinie, nationale of sociale afkomst, fortuin, geboorte of elk andere toestand. Art. 2 UVRM

Bron: Lycaeus Juridisch Woordenboek
LOEP ME MAAR aub.
bojoti schreef:
20-06-2017 14:38
Precies, ik geloof heel veel maar dit dus niet.
Ik wel. In de reacties lees je ook dat sommigen de hond niet zouden wegdoen. Ik zou geen minuut rust meer hebben.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-06-2017 15:01
Ik wel. In de reacties lees je ook dat sommigen de hond niet zouden wegdoen. Ik zou geen minuut rust meer hebben.
Ik zou wel zorgen dat kind en hond nooit bij elkaar zijn zonder toezicht. Wegdoen hoeft volgens mij niet per se.
Solomio schreef:
20-06-2017 15:30
Ik zou wel zorgen dat kind en hond nooit bij elkaar zijn zonder toezicht. Wegdoen hoeft volgens mij niet per se.
Ik ben ooit eens gebeten door een Jack Russell, nooit meer op mijn gemak geweest bij dat hondje. Een jaar later heeft hij een kind serieus gebeten en toen hebben ze hem laten inslapen. Dus mijn mening kan gekleurd zijn.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-06-2017 15:34
Ik ben ooit eens gebeten door een Jack Russell, nooit meer op mijn gemak geweest bij dat hondje. Een jaar later heeft hij een kind serieus gebeten en toen hebben ze hem laten inslapen. Dus mijn mening kan gekleurd zijn.
Maar dan heeft zijn baas dus niet goed opgelet.
Ik had een buurhond die soms beet en zijn baasjes bleven maar denken dat het incidenten waren, waardoor het steeds weer gebeurde.
Ik paste soms op die hond en ik zorgde gewoon dat ie niet te dicht bij kinderen kwam.
doornroosje9 schreef:
20-06-2017 15:34
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Maar een hond die gebeten heeft, is niet te vertrouwen en kan je niet meer zonder zorgen alleen laten met (oudere) kinderen.
Dat zei ik later ook nog, ik zou geen seconde meer rustig kunnen zitten. En hond en kind nooit zonder toezicht lijkt me ook niet altijd handig. Loop je dan ook niet de hele dag te kijken waar is kind, waar is hond, ook geen seconde rust.
Niemand is onmisbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven