Zwanger worden!
maandag 19 juni 2017 om 17:27
Farelly, ik heb heel vaak wel last van grote stukken weefsel, ook vrij hevige menstruaties, zou blij zijn als ik daar een tijd vanaf ben
Komen er wel weer andere ongemakken en pijntjes bij, maar dat is voor het goede doel!
Misschien dat het voor jou te maken kan hebben met het slikken van foliumzuur, enkel een hypothese hoor! Maar omdat dat helpt met de opbouw van je baarmoederwand voor het opvangen van een eventueel vruchtje.
Iemand een idee of je libido een zwangerschapssymptoom kan zijn?
Ik heb altijd een redelijk hoog libido, maar de laatste 2-3 dagen voel ik het groeien, kan me niet herinneren dat ik dat normaal heb voor een menstruatie!
Ach, nog 1 dagje wachten, zal een spannende dag worden morgen, gelukkig genoeg te doen!
Komen er wel weer andere ongemakken en pijntjes bij, maar dat is voor het goede doel!
Misschien dat het voor jou te maken kan hebben met het slikken van foliumzuur, enkel een hypothese hoor! Maar omdat dat helpt met de opbouw van je baarmoederwand voor het opvangen van een eventueel vruchtje.
Iemand een idee of je libido een zwangerschapssymptoom kan zijn?
Ik heb altijd een redelijk hoog libido, maar de laatste 2-3 dagen voel ik het groeien, kan me niet herinneren dat ik dat normaal heb voor een menstruatie!
Ach, nog 1 dagje wachten, zal een spannende dag worden morgen, gelukkig genoeg te doen!
maandag 19 juni 2017 om 22:37
dinsdag 20 juni 2017 om 18:11
@Nathalie124 en @Uiltje0789 Thanks, ben ik niet de enige met 'stukken'...
Heb vandaag nauwelijks meer iets verloren en heb dus maar 3 dagen echt oud bijna zwart dik 'bloed' gehad. Maak me daar dan meteen zorgen om, omdat het ook helemaal niet meer rood is geweest. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Of iemand anders. En dan natuurlijk ook nog 5 dagen te vroeg. Gek lichaam!
En Nathalie? Ik ben heel benieuwd hoe het met jou is??!
En Nathalie? Ik ben heel benieuwd hoe het met jou is??!
dinsdag 20 juni 2017 om 18:45
Spannend Nathalie!! Ben benieuwd !
Hoe is het verder met iedereen?
Hier nog niet veel bijzonders nu waarschijnlijk vruchbare dagen ( ik gebruik geen testen) en mijn man is tot nu toe nog thuis dus dat scheelt hoop dat hij niet naar het buitenland deze week hoeft haha !
Farelly ik heb dat nog nooit gehad ,. Maar mijn menstruatie is dan ook meestal 7 dagen dus dat loopt dan wel door zeg maar
.,
Hoe is het verder met iedereen?
Hier nog niet veel bijzonders nu waarschijnlijk vruchbare dagen ( ik gebruik geen testen) en mijn man is tot nu toe nog thuis dus dat scheelt hoop dat hij niet naar het buitenland deze week hoeft haha !
Farelly ik heb dat nog nooit gehad ,. Maar mijn menstruatie is dan ook meestal 7 dagen dus dat loopt dan wel door zeg maar
dinsdag 20 juni 2017 om 22:19
Na de waarschijnlijk positieve ovulatie test even van het moment gebruik gemaakt. Voelt ook wel gek om seks echt te plannen.
Ik zag de afgelopen dagen wel een verandering in mijn afscheiding. Het was inderdaad doorzichtiger (kleur rauw ei wit) en je kon er draden van trekken.
@farelly Heb tijdens menstruatie ook wel eens wat klonten en bruinig bloed
Ik zag de afgelopen dagen wel een verandering in mijn afscheiding. Het was inderdaad doorzichtiger (kleur rauw ei wit) en je kon er draden van trekken.
@farelly Heb tijdens menstruatie ook wel eens wat klonten en bruinig bloed
dinsdag 20 juni 2017 om 23:57
Iedereen hier net zo gespannen voor mij als ik zelf?
Geen menstruatie vandaag... Wel lage rugpijn...
Maarja, dat kan ook twee kanten op!
Ben ook gewend dat ik ga slapen en s morgens vaker word en niet durf te bewegen omdat ik alles voel lopen
Dus voor de zekerheid wel een verbandje in...
Mezelf ervan overtuigd gisteren pas vrijdag te testen... Nu vraag ik mezelf af hoe ik dat mezelf eigenlijk aan kan doen?
Geen menstruatie vandaag... Wel lage rugpijn...
Maarja, dat kan ook twee kanten op!
Ben ook gewend dat ik ga slapen en s morgens vaker word en niet durf te bewegen omdat ik alles voel lopen
Dus voor de zekerheid wel een verbandje in...
Mezelf ervan overtuigd gisteren pas vrijdag te testen... Nu vraag ik mezelf af hoe ik dat mezelf eigenlijk aan kan doen?
woensdag 21 juni 2017 om 12:36
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker... Hondsberoerd! :o
Gelukkig wel alles binnen kunnen houden, even een glas water gedronken en toen ging het wel weer en weer naar bed gegaan...
Maar toen ik weer wakker werd en ik ging naar de wc zag ik iets roze!
Zit echt in een achtbaan nu! Dacht eerst, zou dit het dan zijn? Ochtendmisselijkheid?
En daarna bang dat toch de menstruatie begint...
Tot nog toe niks meer, maar voel wel krampjes...
Gelukkig wel alles binnen kunnen houden, even een glas water gedronken en toen ging het wel weer en weer naar bed gegaan...
Maar toen ik weer wakker werd en ik ging naar de wc zag ik iets roze!
Zit echt in een achtbaan nu! Dacht eerst, zou dit het dan zijn? Ochtendmisselijkheid?
En daarna bang dat toch de menstruatie begint...
Tot nog toe niks meer, maar voel wel krampjes...
woensdag 21 juni 2017 om 14:44
woensdag 21 juni 2017 om 17:48
Hoi meiden,
Graag zou ik gezellig meekletsen! Ook in hetzelfde schuitje.. zou het graag met mijn vriendinnen delen maar wil het hele proces zo graag geheim houden. Met mijn vriend hierover kletsen kan ik wel tot een bepaald niveau.. maar met vrouwen is dit toch anders!
Ik heb op 13 juni mijn spiraal er uit laten halen en op 15 juni een paar dagen ongesteld.
Kan iemand mij helpen met al deze afkortingen op het forum? Haha. Ik ben echt een groentje! Als ik eerlijk ben zou ik niet eens precies weten hoe en wat wanneer ik het meest vruchtbaar ben, wanneer je überhaupt een zwangerschaps test kan doen?
We willen gewoon seksen zoals we altijd doen en kijken wat er gebeurd. Stiekem wel erg nieuwsgierig natuurlijk naar het juiste moment om te doen.
Ik ben 28 en mijn vriend 33.
Kwam bij jullie na het uithalen van je spiraal alles weer snel op gang?
Groetjes!
Graag zou ik gezellig meekletsen! Ook in hetzelfde schuitje.. zou het graag met mijn vriendinnen delen maar wil het hele proces zo graag geheim houden. Met mijn vriend hierover kletsen kan ik wel tot een bepaald niveau.. maar met vrouwen is dit toch anders!
Ik heb op 13 juni mijn spiraal er uit laten halen en op 15 juni een paar dagen ongesteld.
Kan iemand mij helpen met al deze afkortingen op het forum? Haha. Ik ben echt een groentje! Als ik eerlijk ben zou ik niet eens precies weten hoe en wat wanneer ik het meest vruchtbaar ben, wanneer je überhaupt een zwangerschaps test kan doen?
We willen gewoon seksen zoals we altijd doen en kijken wat er gebeurd. Stiekem wel erg nieuwsgierig natuurlijk naar het juiste moment om te doen.
Ik ben 28 en mijn vriend 33.
Kwam bij jullie na het uithalen van je spiraal alles weer snel op gang?
Groetjes!
woensdag 21 juni 2017 om 18:38
Welkom amber! 
Ik zal er wat op een rijtje zetten:
NOD - niet ongesteld dag
DPO - days past ovulation
LF - luteale fase (tijd tussen ovulatie en menstruatie)
LH - hormoon wat wordt gemeten om je eisprong op te sporen
HCG - die ken je misschien wel? Hormoon wat worst aangemaakt als je zwanger bent
Mochten er verder nog afkortingen zijn die je niet snapt, gewoon ff vragen
Ik zal er wat op een rijtje zetten:
NOD - niet ongesteld dag
DPO - days past ovulation
LF - luteale fase (tijd tussen ovulatie en menstruatie)
LH - hormoon wat wordt gemeten om je eisprong op te sporen
HCG - die ken je misschien wel? Hormoon wat worst aangemaakt als je zwanger bent
Mochten er verder nog afkortingen zijn die je niet snapt, gewoon ff vragen
donderdag 22 juni 2017 om 09:02
@Nathalie hoe gaattie?!! 
Ik zelf had toch niet helemaal een lekker gevoel bij mijn te vroege en ook vreemde menstruatie. Ik heb daarom vanmorgen een testje gedaan en daar verscheen (wel na afleestijd, dus na 5 min) een heel licht maar zeker wel een zichtbaar streepje. Bij eerdere testen bleef dit knalwit.
Vind het toch wel beetje gek. Ga voor de zekerheid daarom morgen maar weer een testje doen!
Ik zelf had toch niet helemaal een lekker gevoel bij mijn te vroege en ook vreemde menstruatie. Ik heb daarom vanmorgen een testje gedaan en daar verscheen (wel na afleestijd, dus na 5 min) een heel licht maar zeker wel een zichtbaar streepje. Bij eerdere testen bleef dit knalwit.