Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het bantopic staat weer open :rofl:
vrouwjagersma schreef:
21-06-2017 13:23
Moet ik er wel even bij zeggen dat ik helaas ook behept ben met het regionale gebrek aan stijl en modekennis. Gewoon echt. Ik lijk een vrouw van de wereld enzo, maar ik snap er niets van. Ik zou zielsgelukkig zijn als ik overal heen mocht in een fleecevest, ook al staat er Handelsonderneming Onrust op, of de naam van een of ander dakdekkersbedrijf.
Ik draag meestal een driekwart skinny jeans. Net te krap, want dan zie je mijn aarsgewei beter.
In ander, gerelateerd nieuws:

Afbeelding
Wtf

Ik snap nu waarom alles op Gezondheid wordt verwijderd.
Puur protectionisme. Viva dokter Jort heeft het monopolie. Zie deze 'advertorial'

Is de anticonceptiepil slecht voor je?

Vrouwen stoppen massaal met het gebruik van de pil, maar is ie nu echt zo slecht voor je of is het bangmakerij? En wat zijn de alternatieven? Dokter Jort geeft advies
.
KyloRen schreef:
21-06-2017 13:33
Heeft nog lang geduurd dan, met dat constante gezuig.
Bossanova was inderdaad al een tijdje bezig met zuigen. Dat ze nog geen zere mond kreeg.
De guitige foto van dokter Jort lijkt trouwens verdacht veel op die van Viva Gigolo Ramon.
:proud:
.
Ik forum niet meer mobiel, dus geen dokter Jort voor mij. :cheers:
Hugh-Jazz schreef:
21-06-2017 12:11
En een uitgelubberde driekwart legging.
Ik denk met heimwee terug aan de tijd dat je die gewoon nog aanmocht met een tuniekje en ballerina's of slippers. Naar het werk. De baas gaf me nog een compliment omdat ik er zo stijlvol uitzag.
Want de kleuren pasten zo leuk.
vrouwjagersma schreef:
21-06-2017 13:23
Moet ik er wel even bij zeggen dat ik helaas ook behept ben met het regionale gebrek aan stijl en modekennis. Gewoon echt. Ik lijk een vrouw van de wereld enzo, maar ik snap er niets van. Ik zou zielsgelukkig zijn als ik overal heen mocht in een fleecevest, ook al staat er Handelsonderneming Onrust op, of de naam van een of ander dakdekkersbedrijf.
Ja.
Kan ook wel hoor lieverd.
Hier val je ook niet uit de toon.
:there: :proud:
FiIee schreef:
21-06-2017 13:36
Bossanova was inderdaad al een tijdje bezig met zuigen. Dat ze nog geen zere mond kreeg.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hugh-Jazz schreef:
21-06-2017 12:39
Cateautje en Bossanova een ban van 48 uur.
Oei, Jammer. Bossanova, mocht je me kunnen horen "hier, alsjeblief een bloempje voor jou" :redrose:
LOEP ME MAAR aub.
KyloRen schreef:

Het heeft nog lang geduurd omdat ze voor chronische onnozelheid geen ban geven volgens mij.
shifty schreef:
21-06-2017 14:35
Het heeft nog lang geduurd omdat ze voor chronische onnozelheid geen ban geven volgens mij.
.

Ze worden wél uitgedeeld uit chronische onnozelheid :biggrin:

Ik had overigens geen last van Bossanova. Integendeel eigenlijk.
Is dat een vrouw trouwens? Ik had een man voor ogen.
.
Rooss4.0 schreef:
21-06-2017 13:02
Bossanova op "seks" wegens provoceren van mij. Ik vond het taalgebruik nog wel meevallen maar toch een ban van 48 uur! Zijn de straffen verzwaard op dit forum?
Oei, provoceren op 'seks'?? Taalgebruik viel mee schrijf je en dan toch een ban? Vreemd.
LOEP ME MAAR aub.
Het-groepje schreef:
21-06-2017 13:57
Ik denk met heimwee terug aan de tijd dat je die gewoon nog aanmocht met een tuniekje en ballerina's of slippers. Naar het werk. De baas gaf me nog een compliment omdat ik er zo stijlvol uitzag.
Ik heb heimwee naar de tijd dat je oorbellen dezelfde kleur hadden als je riem, je schoenen, je tasje en je armband.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ONG werd net op de site van Sanoma gewezen.
Die opent hiermee:

Afbeelding

Wat een vréselijke We Can Do It foto.
Dat je daarvoor moet poseren is al reden genoeg om per direct ontslag te nemen.
impala wijzigde dit bericht op 21-06-2017 14:42
31.60% gewijzigd
.
Ana_Isabel_ schreef:
21-06-2017 13:05
Ik weet niet of ze verzwaard zijn of dat het er aan ligt wie er achter de knoppen zit, maar paar dagen geleden zei iemand voor de grap " trut!" tegen mij. Zat verder niks achter. Mocht niet, want het was " schelden". Het werd gegumd, dus geen ban, maar vond het erg suf. In mijn quote bleef het trouwens gewoon staan.
Heel vreemd allemaal. Ik lees wel engere scheldwoorden die gewoon blijven staan en geen ban voor gegeven word. "past waarschijnlijk in de context" hoewel ik schelden in geen enkele context vind passen.
LOEP ME MAAR aub.
Dit forum is nu een phpBB forum, dat zag ik toen ik dit account maakte.. maar er staat nergens een linkje naar phpBB en dat is dus fout. Als het net zo gaat als met web-log toendertijd.. migratie van typepad naar wordpress.. dan verdwijnen niet alleen mijn berichten in een zwart gat, maar het hele forum..
I can speak to snakes, too. They find me... whisper things. ~ Tom M. Riddle
missie_m schreef:
Oei, Jammer. Bossanova, mocht je me kunnen horen "hier, alsjeblief een bloempje voor jou" :redrose:
Toch wel grappig, 2 krijgen een ban en alleen Bossanova krijgt een bloempje van je.
KyloRen schreef:
Dat woord word hier al gauw gebruikt misbruikt. Ik vind het trouwens een lelijk woord, behalve als het te maken heeft met een glaasje ranja met een rietje.
missie_m wijzigde dit bericht op 21-06-2017 14:49
1.26% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
FiIee schreef:
21-06-2017 13:36
:nooo:
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
21-06-2017 14:52
:nooo:
Wil je mijn lollie? :there:
Afbeelding
shifty schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat Bossanova iets schreef dat erger is dan dit wat jij hier schreef.
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
21-06-2017 14:36
.

Ze worden wél uitgedeeld uit chronische onnozelheid :biggrin:

Ik had overigens geen last van Bossanova. Integendeel eigenlijk.
Is dat een vrouw trouwens? Ik had een man voor ogen.

Ja dat dan weer wel.
Ik weet niet of het een man of een vrouw is. Het is in elk geval een kei in het er in gooien van compleet nergens op slaande opmerkingen, om vervolgens net zo lang te draaien tot het vindt dat het verklaart heeft waarom iedereen die opmerking verkeerd begrepen heeft. De rest van de wereld is zich tegen die tijd meer aan het afvragen wat vermoeiender is; de onnozelheid waarmee iemand aan een overduidelijk scheve gedachtenkronkel vast houdt of het gedraai om dat de rest van de wereld net zo scheef te laten lijken als de gedachtenkronkel zelf.

Het vervelende vind ik altijd dat het zo de aandacht weg trekt van het topic zelf. Voor je het weet ben je 5 pagina's met gedraai verder.
Het-groepje schreef:
21-06-2017 13:57
Kijk, daar gaat het al. Mag dat niet meer? Wat moet ik dan aan? Ik ben te obees voor een skinny en te mager voor een tent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven