Date

21-06-2017 18:59 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ddmdmmdmdmdmdkdkz
anoniem_347174 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 20:27
98.97% gewijzigd
Waarom zou je iemand teleurstellen? Je bent net zoals iedereen goed zoals je bent. Dus maak je niet druk, wees jezelf. Als hij al afknapt op een pukkeltje dan is hij mag ik toch hopen niet jouw droomman?

Komt vast goed
Spannend!!! Ik word ook altijd zenuwachtig, maar meer "vlinders in mijn buik zenuwachtig"... (bijv hoe loopt het af? Hoe is hij? Wat zal ik aantrekken?)

Probeer positief te denken! Het komt hoe dan ook goed!!
Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Wat heb je te verliezen?
Bedenk je dat jij ook nog maar moet zien of jij hem / haar wel leuk genoeg vindt. Het werkt twee kanten op toch? Misschien valt die ander jou juist wel tegen. En denk eraan dat die ander vast ook met zenuwen zit.

En geniet ook van de zenuwen. Veel mensen zitten al jaren in een ingekakte relatie en zijn jaloers op jou, dat je dit soort spanning nog mag meemaken.

Verder... suiker, chocola, alcohol, vet eten even mijden, veel groente en fruit eten... hopelijk voorkomt dat pukkels. Herkenbaar probleempje... bij mij komt het door de zoet-aanvallen en vreetkicks vlak voor ongesteldheid, dus volgens mij meer door het toegeven aan wat mijn lijf wil eten, dan de hormonen zelf.

Je wilt iemand treffen die jou leuk vindt om hoe JIJ bent. Dus wees gewoon jezelf.

Veel plezier zondag!
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
21-06-2017 19:57
Bedenk je dat jij ook nog maar moet zien of jij hem / haar wel leuk genoeg vindt. Het werkt twee kanten op toch? Misschien valt die ander jou juist wel tegen. En denk eraan dat die ander vast ook met zenuwen zit.

En geniet ook van de zenuwen. Veel mensen zitten al jaren in een ingekakte relatie en zijn jaloers op jou, dat je dit soort spanning nog mag meemaken.

Verder... suiker, chocola, alcohol, vet eten even mijden, veel groente en fruit eten... hopelijk voorkomt dat pukkels. Herkenbaar probleempje... bij mij komt het door de zoet-aanvallen en vreetkicks vlak voor ongesteldheid, dus volgens mij meer door het toegeven aan wat mijn lijf wil eten, dan de hormonen zelf.

Je wilt iemand treffen die jou leuk vindt om hoe JIJ bent. Dus wees gewoon jezelf.

Veel plezier zondag!
Goed advies, helemaal mee eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven