Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 22 juni 2017 om 17:12
*anoniem*Lady_Voldemort schreef: ↑22-06-2017 17:09Dan zullen we maar hopen voor TAM dat die natte modellen toch nog op komen dagen. Anders heeft ie de komende 24 uur (48 uur, week, weet ik veel) helemaal niks te doen.
Ja, dat moeten we niet willen. Misschien kunnen de Vivadames...............
donderdag 22 juni 2017 om 17:16
Met chorizo,champignons,ui, gehakt en paprika.BridgetteDubois schreef: ↑22-06-2017 16:36Een bezorgpizza Charlotte? Wat voor een?
Ik wilde chinees gaan halen maar twijfel nu![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 22 juni 2017 om 17:17
Heeft het gesmaakt?
Gadverdamme.ThunderassMan schreef: ↑22-06-2017 16:39Ik zeg: pizza met sateh, babi pangang en evt gebakken banaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ha! Ik zei t toch!
donderdag 22 juni 2017 om 17:20
Ja was lekker maar wel veel. Dus heb ik nog over voor straks of morgen
donderdag 22 juni 2017 om 17:21
Oh jammie, altijd goed!charlottew88 schreef: ↑22-06-2017 17:20Ja was lekker maar wel veel. Dus heb ik nog over voor straks of morgen![]()
donderdag 22 juni 2017 om 17:22
Dat heb ik nou met champignons, uien en paprika.
donderdag 22 juni 2017 om 17:24
Je had ook gewoon buiten kunnen blijven zitten he. Ik zit de hele dag al binnen, maar mocht het ooit nog gaan regenen sta ik buiten hoor. En straks na het eten ga ik nog even gezellig met dochter in het badje.
donderdag 22 juni 2017 om 17:28
Ah gossie arme Nouschi.
donderdag 22 juni 2017 om 17:35
Spaghetti
donderdag 22 juni 2017 om 17:47
Nee, is het de moeite waard?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 22 juni 2017 om 17:50
Dat kan smaken verschillen.