Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 22 juni 2017 om 21:07
Ik ben nog erger: Ik forum op een Mac. Maar ik ben wel oud. Nu pas ik weer bij geen enkel groepje
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 22 juni 2017 om 21:08
Ik.
Ik vind het echt helemaal niks, dat forummen op een foon. Nooit gevonden ook. Hooguit als ik heel lang in de trein moet zitten om even bij te lezen tegen de verveling.
donderdag 22 juni 2017 om 21:10
donderdag 22 juni 2017 om 21:12
Neem nou een mooie zomeravond. Dan ga ik toch niet binnen zitten aan laptop? Ik wil mobiel forummen! Wanneer het mij de de kraam te pas komt.Lady_Voldemort schreef: ↑22-06-2017 21:08Ik.
Ik vind het echt helemaal niks, dat forummen op een foon. Nooit gevonden ook. Hooguit als ik heel lang in de trein moet zitten om even bij te lezen tegen de verveling.
donderdag 22 juni 2017 om 21:13
Ik wel. Gewone pc op werk werkt het minst slecht.MoirenPhae schreef: ↑22-06-2017 21:12IK heb op mijn iPhone geen andere problemen dan op mijn laptop.
donderdag 22 juni 2017 om 21:16
Veel te groot. Ik heb de telefoon in mijn broekzak. Daar zitten jullie allemaal in-Puss-in-Bootz- schreef: ↑22-06-2017 21:15Huh?
Het mooie van een laptop is toch juist dat die makkelijk mee te nemen is?
donderdag 22 juni 2017 om 21:20
Hier andersom. Mobiel forummen gaat nog. Op laptop is het wat fijner, maar moet ik me telkens inloggen.
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 21:21
2.70% gewijzigd
donderdag 22 juni 2017 om 21:23
Voor de zekerheid, want ik zal wel WEER gewist worden:
"
Mij best hoor Sanoma. Ik ben geen lid van jullie blad, ik ben hier toch niet vaak meer door de puinhoop die jullie gecreëerd hebben, ik heb een adblocker ingesteld bij de vorige 'update' wegens jullie eigen debiele advertenties. Fora genoeg verder en het wordt steeds duidelijker dat Viva niet meer relevant is.
Mods en Juuns, succes met deze puinhoop, het zal niet makkelijk zijn in dienst van deze prutsers.
Schandalig dat Sanoma zo met de users om gaat."
"
Goh, wat waren jullie met het wissen hiervan snel zeg. Dan kan het dus wel?
Mij best hoor Sanoma. Ik ben geen lid van jullie blad, ik ben hier toch niet vaak meer door de puinhoop die jullie gecreëerd hebben, ik heb een adblocker ingesteld bij de vorige 'update' wegens jullie eigen debiele advertenties. Fora genoeg verder en het wordt steeds duidelijker dat Viva niet meer relevant is.
Mods en Juuns, succes met deze puinhoop, het zal niet makkelijk zijn in dienst van deze prutsers.
Schandalig dat Sanoma zo met de users om gaat."
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.