Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
_Inkie_ schreef:
22-06-2017 21:02
Ik gebruik een laptop :sigh:
Ik ook. En ik ben niet eens oud.
_Inkie_ schreef:
22-06-2017 21:02
Ik gebruik een laptop :sigh:
Is toch zo onhandig. Ik wil overal kunnen forummen. Kan niet meer. En ik zie echt niet dat het nog gaat veranderen. Kansloos hier. Na 20 jaar. Onvoorstelbaar.
Dit forum gaat deaud.
MoirenPhae schreef:
22-06-2017 21:04
Ik ben nog erger: Ik forum op een Mac. Maar ik ben wel oud. Nu pas ik weer bij geen enkel groepje :(
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
impala schreef:
Nee hoor. Morgen ben je er weer ;-)
Alleen met laptop. Telefoon is onmogelijk. Dus dat betekent veel minder. Kan met telefoon toch nergens komen.
Soit inmiddels.
yasmijn schreef:
22-06-2017 21:00
Ondertussen.... is het onmogelijk geworden om nog te forummen op de iPhone. Wie gaat er nog zo 2007 aan een laptop zitten?

Ik geef het op.
Ik.

Ik vind het echt helemaal niks, dat forummen op een foon. Nooit gevonden ook. Hooguit als ik heel lang in de trein moet zitten om even bij te lezen tegen de verveling.
Ik kan ook niet fatsoenlijk forummen op mijn I-phone en I-pad. Het is erger geworden dan eerst.
MoirenPhae schreef:
(6) :cry:
IK heb op mijn iPhone geen andere problemen dan op mijn laptop.
Lady_Voldemort schreef:
22-06-2017 21:08
Ik.

Ik vind het echt helemaal niks, dat forummen op een foon. Nooit gevonden ook. Hooguit als ik heel lang in de trein moet zitten om even bij te lezen tegen de verveling.
Neem nou een mooie zomeravond. Dan ga ik toch niet binnen zitten aan laptop? Ik wil mobiel forummen! Wanneer het mij de de kraam te pas komt.
_Inkie_ schreef:
22-06-2017 21:10
(6) :cry:
:lips:
MoirenPhae schreef:
22-06-2017 21:12
IK heb op mijn iPhone geen andere problemen dan op mijn laptop.
Ik wel. Gewone pc op werk werkt het minst slecht.
Ttass30 schreef:
22-06-2017 21:09
Ik kan ook niet fatsoenlijk forummen op mijn I-phone en I-pad. Het is erger geworden dan eerst.
Ja dat inderdaad.
Topic over de manisch depressieve vreemdgaande vrouw verwijderd wegens 'privacy'.
Kapitein is spoorloos en het schip zinkt verder en verder.
.
Huh?
Het mooie van een laptop is toch juist dat die makkelijk mee te nemen is?
impala schreef:
22-06-2017 21:15
Topic over de manisch depressieve vreemdgaande vrouw verwijderd wegens 'privacy'.
Kapitein is spoorloos en het schip zinkt verder en verder.
:-[

Tis treurig.
-Puss-in-Bootz- schreef:
22-06-2017 21:15
Huh?
Het mooie van een laptop is toch juist dat die makkelijk mee te nemen is?
Veel te groot. Ik heb de telefoon in mijn broekzak. Daar zitten jullie allemaal in 🤣
Ik vind een laptop niet fijn om overal mee te slepen (a) veel te groot (b) niet praktisch.
Samsung en Iphone niet anders dan op laptop. Of toch wel, wordt steeds uitgelogd mobiel, op laptop niet.
Oh ik forum op de bank of in de tuin. Verder niet.
Lezen in de pauze op het werk hooguit op mobiel.
Ik ook steeds opnieuw op de laptop, maar wel op beiden chrome.
yasmijn schreef:
22-06-2017 21:12
Neem nou een mooie zomeravond. Dan ga ik toch niet binnen zitten aan laptop? Ik wil mobiel forummen! Wanneer het mij de de kraam te pas komt.
mijn laptop kan gewoon mee naar buiten hoor.
Star schreef:
22-06-2017 21:18
Samsung en Iphone niet anders dan op laptop. Of toch wel, wordt steeds uitgelogd mobiel, op laptop niet.
Hier andersom. Mobiel forummen gaat nog. Op laptop is het wat fijner, maar moet ik me telkens inloggen.
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 21:21
2.70% gewijzigd
Ink, hoe ver ben jij met Fitz en de Nar? Ik zit nu op een derde en ik denk dat het echt de aller-, allerlaatste is.
Ik forum overal behalve op het werk. In de keuken op de wc even bijlezen, in bed, in de tuin.
Voor de zekerheid, want ik zal wel WEER gewist worden:

"
AeonOfWinter schreef:
22-06-2017 10:26
[...]
Goh, wat waren jullie met het wissen hiervan snel zeg. Dan kan het dus wel? :flag:

Mij best hoor Sanoma. Ik ben geen lid van jullie blad, ik ben hier toch niet vaak meer door de puinhoop die jullie gecreëerd hebben, ik heb een adblocker ingesteld bij de vorige 'update' wegens jullie eigen debiele advertenties. Fora genoeg verder en het wordt steeds duidelijker dat Viva niet meer relevant is.
Mods en Juuns, succes met deze puinhoop, het zal niet makkelijk zijn in dienst van deze prutsers.

Schandalig dat Sanoma zo met de users om gaat."
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven