Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:20
Dus in jouw ogen en in alle oprechtheid vertoonde jij, naar mij toe, geen pestgedrag?missie_m schreef: ↑23-06-2017 14:13Als ik aan jou vragen stel in de zin of het echt is gebeurd (maar niet waar is) dan is dat provocerend.
bv als ik tegen jou zou zeggen "waarom heb je die appel gestolen?" Niet netjes dat je dat deed hé? Terwijl je niet eens in de buurt was van een appelboom dan is die vraag provocerend.
Ik heb het wel zo ervaren.
En ik niet alleen.
Misschien moet je toch eens anders gaan kijken naar jouw manier van reageren, als mensen het zo opvatten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:23
blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 14:20Dus in jouw ogen en in alle oprechtheid vertoonde jij, naar mij toe, geen pestgedrag?
Ik heb het wel zo ervaren.
En ik niet alleen.
Misschien moet je toch eens anders gaan kijken naar jouw manier van reageren, als mensen het zo opvatten.
Sterker nog: dat jij je gepest voelt doet totaal niet ter zake, jij bent nu zelf de pestkop alleen maar door je gevoel uit te spreken.
Omgekeerde wereld.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:23
Ugh,. neem dan maar een vest mee als ze het zo snel koud heeftsimbalabimba schreef: ↑23-06-2017 14:14Off-topic, vanavond verjaardag vieren, t liefst buiten. Zou best kunnen, als er even wat minder wind en meer zon is.
Maar vanochtend al 10 x van een koukleumer gehoord " Je gaat vanavond zeker niet buiten zitten hè? De wind is nog fris hè? Heb je t weerbericht gezien? Als ik jou was, zette ik geen stoelen klaar buiten, want dan kun je dr toch.maar even zitten."
vrijdag 23 juni 2017 om 14:25
Ik gebruik zelf dat woord nooit. Dus neem me niet kwalijk dat ik het verschil niet zie tussen Optyffen of Optyfen of optiefen.
optyfen
optyfen werkw. [scheldwoord] zich uit voeten maken, weggaan Voorbeeld: `Welk forumlid zie je 't liefst optyfen hier? ` Bron: Wikiwoordenboek - optyfen. Spelling'optyfen' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van Op...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/optyfen
NRC
Oprotten, oppleuren en optiefen en ander modern taalgebruik
Moderne politici wensen nogal eens dat hun burgers oprotten, oppleuren of optiefen naar andere landen als zij zich misdragen. Verstandig is dat niet, schrijft Ward Ferdinandusse in de Togacolumn
Ward Ferdinandusse 14 september 2016
Politici in het aanzicht van verkiezingen en de rechtsstaat, het is een wankele relatie. Zo zagen we onze minister-president deze maand met een bijzonder optreden in Zomergasten. Hij toonde een fragment waarin een journalist op straat werd lastig gevallen en opzij geduwd bij een pro-Erdogan demonstratie. ‘Oprotten’, snauwde een man tegen de journalist. ...................
enz.enz.enz.enz.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:26
simbalabimba schreef: ↑23-06-2017 13:48Ze was juist niet geschrokken van de zgn privé info, de toon waarop geschreven werd vond ze naar.
Nu je het zegt kan ik me dat inderdaad ook herinneren.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:26
Werkelijk missie, stop daarmee. Is het dan zo onmogelijk voor jou om gewoon vrolijk mee te forummen?missie_m schreef: ↑23-06-2017 14:25Ik gebruik zelf dat woord nooit. Dus neem me niet kwalijk dat ik het verschil niet zie tussen Optyffen of Optyfen of optiefen.
optyfen
optyfen werkw. [scheldwoord] zich uit voeten maken, weggaan Voorbeeld: `Welk forumlid zie je 't liefst optyfen hier? ` Bron: Wikiwoordenboek - optyfen. Spelling'optyfen' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van Op...
NRC
Moderne politici wensen nogal eens dat hun burgers oprotten, oppleuren of optiefen naar andere landen als zij zich misdragen. Verstandig is dat niet, schrijft Ward Ferdinandusse in de Togacolumn
Politici in het aanzicht van verkiezingen en de rechtsstaat, het is een wankele relatie. Zo zagen we onze minister-president deze maand met een bijzonder optreden in Zomergasten. Hij toonde een fragment waarin een journalist op straat werd lastig gevallen en opzij geduwd bij een pro-Erdogan demonstratie. ‘Oprotten’, snauwde een man tegen de journalist. ...................
enz.enz.enz.enz.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:27
missie_m schreef: ↑23-06-2017 14:25Ik gebruik zelf dat woord nooit. Dus neem me niet kwalijk dat ik het verschil niet zie tussen Optyffen of Optyfen of optiefen.
optyfen
NRC
enz.enz.enz.enz.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:28
Jullie liegen blijkbaar.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:28
(on)begrijp ik met jou mee.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:35
Ja, ze heeft me nooit eindeloos gequote, , nooit quotes van dagen geleden doorgespit om te kunnen zoeken naar iets waar ze een groene smiley onder kon zetten, nooit mijn posts uit hun verband getrokken zodat het net leek of iets afschuwelijks schreef. Nooit gebeurd. Zit ik gewoon te verzinnen omdat ik zo'n vals, harteloos, gemeen mens ben.
En vrouw Jagersma is mijn zus, dus, ja,...dan weet je het wel.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:36
vrijdag 23 juni 2017 om 14:37
blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 14:35Ja, ze heeft me nooit eindeloos gequote, , nooit quotes van dagen geleden doorgespit om te kunnen zoeken naar iets waar ze een groene smiley onder kon zetten, nooit mijn posts uit hun verband getrokken zodat het net leek of iets afschuwelijks schreef. Nooit gebeurd. Zit ik gewoon te verzinnen omdat ik zo'n vals, harteloos, gemeen mens ben.
Ik weet het BGB, ik heb ook mogen aanschouwen.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:37
We zouden iedereen hier in de illusie laten dat ik jong en wild ben.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 14:35Ja, ze heeft me nooit eindeloos gequote, , nooit quotes van dagen geleden doorgespit om te kunnen zoeken naar iets waar ze een groene smiley onder kon zetten, nooit mijn posts uit hun verband getrokken zodat het net leek of iets afschuwelijks schreef. Nooit gebeurd. Zit ik gewoon te verzinnen omdat ik zo'n vals, harteloos, gemeen mens ben.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:38
Dus er is niemand hier die haar een stabiele en niet-doorgedraaide forummer vindt?
Er zijn alleen een aantal mensen die haar gewoon een instabiele doorgedraaide forummer vinden.
En er zijn een aantal mensen die haar een instabiele doorgedraaide forummer vinden, maar:
- aannemen dat ze toch de juiste intenties had.
- het zo erg allemaal niet vinden of vinden dat er nog ergere forummers zijn (geweest).
- we dat niet met z'n allen mogen vinden want dan is dat groepsvorming.
En tot slot zijn er mensen die haar geen instabiele doorgedraaide forummer vinden omdat ze er niks van af weten/niks van mee gekregen hebben\er geen mening over hebben.
Maar er is dus niemand die haar een stabiele niet-doorgedraaide forummer vindt.
Er zijn alleen een aantal mensen die haar gewoon een instabiele doorgedraaide forummer vinden.
En er zijn een aantal mensen die haar een instabiele doorgedraaide forummer vinden, maar:
- het zo erg allemaal niet vinden of vinden dat er nog ergere forummers zijn (geweest).
En tot slot zijn er mensen die haar geen instabiele doorgedraaide forummer vinden omdat ze er niks van af weten/niks van mee gekregen hebben\er geen mening over hebben.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:39
Niet zo bazelenshifty schreef: ↑23-06-2017 14:38Dus er is niemand hier die haar een stabiele en niet-doorgedraaide forummer vindt?
vrijdag 23 juni 2017 om 14:39
Wat moet jij ongenadig stinken, zo scherp als dat jij bent.shifty schreef: ↑23-06-2017 14:38Dus er is niemand hier die haar een stabiele en niet-doorgedraaide forummer vindt?
vrijdag 23 juni 2017 om 14:41
Ja das toch erg dit?blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 14:35Ja, ze heeft me nooit eindeloos gequote, , nooit quotes van dagen geleden doorgespit om te kunnen zoeken naar iets waar ze een groene smiley onder kon zetten, nooit mijn posts uit hun verband getrokken zodat het net leek of iets afschuwelijks schreef. Nooit gebeurd. Zit ik gewoon te verzinnen omdat ik zo'n vals, harteloos, gemeen mens ben.
En als het echt geen waar zou zijn zou je eerder een reactie verwachten zoals: jee BGB, hoe kom je daar bij? Dat is nooit mijn bedoeling geweest ofzo...
Maar ze lult er gewoon overheen en serveert jullie af als leugenaars. Wat ik dan weer opvat als: het is wel waar maar het boeit me gewoon geen zak.
vrijdag 23 juni 2017 om 14:41
vrijdag 23 juni 2017 om 14:43
Iets met spijker en kop.Katalina schreef: ↑23-06-2017 14:41Ja das toch erg dit?
En als het echt geen waar zou zijn zou je eerder een reactie verwachten zoals: jee BGB, hoe kom je daar bij? Dat is nooit mijn bedoeling geweest ofzo...
Maar ze lult er gewoon overheen en serveert jullie af als leugenaars. Wat ik dan weer opvat als: het is wel waar maar het boeit me gewoon geen zak.