Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solivagant schreef:
23-06-2017 15:12
Te klef om buiten te zitten. Te lui om iets nuttigs te gaan doen. En wachten op de appie bezorgdienst.
Te klef? Ik vind het kil, daarom zit ik binnen op mijn roostervrije dag.

En ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op mijn partijtje van vanavond. Dat doorsta je niet zonder veel drank. O_O
yasmijn schreef:
23-06-2017 15:14
Te klef? Ik vind het kil, daarom zit ik binnen op mijn roostervrije dag.

En ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op mijn partijtje van vanavond. Dat doorsta je niet zonder veel drank. O_O
Geen noemenswaardig onweer gehad gisteren. Die kleffigheid van gistermiddag blijft erg hangen. Het is ook aardig bewolkt, maar nog wel 26 graden. Tijd voor een flinke bui!

Kun je je niet beter voorbereiden bij Gall&Gall dan?
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Solivagant schreef:
23-06-2017 15:17
Geen noemenswaardig onweer gehad gisteren. Die kleffigheid van gistermiddag blijft erg hangen. Het is ook aardig bewolkt, maar nog wel 26 graden. Tijd voor een flinke bui!

Kun je je niet beter voorbereiden bij Gall&Gall dan?

Welnee, drank genoeg in huis. Denk niet dat het verstandig is dat ik me gaan indrinken :hyper: . Maar heb er wel zin aan, een flink glas wijn! Ik wacht wel tot ik op de partij ben.
Ik wil er niet heen, ik wil er niet heen!!!
Kan je een kat nog blikvoer geven dat een jaar over datum is?
Goeie post, Juul.
yasmijn schreef:
23-06-2017 15:05
Ik heb helemaal nergens last van, dat zou je toch zo langzamerhand moeten weten.
Maar ik vind er wel wat van. En wat ik ervan vind, poneer als ik daar zin in heb.

En verder zou ik het op prijs stellen dat jij je woord niet meer tot mij richt.
Bedankt voor je medewerking.
:-)
Ik ook.
Ook als me gevraagd zou worden me niet meer tot iemand te richten/bericht te quoten.
Dan zou ik het advies geven dat al vaker genoemd is " kom hier niet als je het hier niet leuk vindt/niet wilt dat bepaalde mensen het woord tot je richten. "

En daar :arrow: is de prullebak. :-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Mijn drank in huis ligt in de vriezer in de vorm van gintonic ijsjes.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
simbalabimba schreef:
23-06-2017 15:22
:-)
Ik ook.
Ook als me gevraagd zou worden me niet meer tot iemand te richten/bericht te quoten.
Dan zou ik het advies geven dat al vaker genoemd is " kom hier niet als je het hier niet leuk vindt/niet wilt dat bepaalde mensen het woord tot je richten. "

En daar :arrow: is de prullebak. :-)

Doe niet zo moeilijk. De negeerfunctie volstaat.
Solivagant schreef:
23-06-2017 15:22
Mijn drank in huis ligt in de vriezer in de vorm van gintonic ijsjes.
Ow ja, dat wilde ik ook nog eens proberen, waar haal je die?
juliaaana schreef:
23-06-2017 15:12
Ik ben voornamelijk meelezer. Doch ook in 1 topic Sap aangesproken op een vriendelijke wijze. Omdat hetgeen ze schreef feitelijk niet klopte en ook schadelijk was voor de (kwetsbare) TO. Ik werd volledig en op een nare wijze afgebrand en uitgescholden door Sap.
Toevallig waren een aantal mensen het met mij eens en daar kwam de volgende lading shit.
Ik opereer niet in groepjes en het is mijn vak om gepeste mensen te helpen en dus niet zelf aan het pesten.

Als hulpverlener zag ik veel signalen bij Sap die niet klopten en ook zorgelijk waren. Desalniettemin was haar gedrag buiten proportioneel onprettig en vaak ook potentieel schadelijk voor de ontvanger.
Dat hebben idd meerdere forummers gedaan, op een vriendelijke manier.
Life is short. Eat dessert first.
Bruise schreef:
23-06-2017 15:21
Waarom zou je dat doen? Heb je geen 60 cent voor een nieuw blikje ofzo? :wtf:
Bruise schreef:
23-06-2017 15:21
Ik zou een nieuw blik kopen, denk ik. Ruiken en proeven is nogal moeilijk in dit geval. :hihi:
Gaat om minstens 50 blikjes.
Bruise schreef:
23-06-2017 15:33
Oh! Nja als het goed is eten katten geen bedorven dingen, je zou het ze voor kunnen zetten. Al zou ik ze zelf weggooien.

Waarom heb je in godsnaam zoveel over datum kattenvoer in huis??? :O
vrouwjagersma schreef:
23-06-2017 14:25
Ik begrijp dat er geen verklaring komt?

Ik vond het wel een oprechte post en oprechte vraag van jou. En ik weet zeker, Missie, dat als je tegen Jagersma zegt wat je van haar vindt, dat ze dan niet zal staffen.

Was inderdaad een mooie opening om eens normaal op elkaar te reageren, maar helaas.
Bruise schreef:
23-06-2017 15:33
Ow. Geen flauw idee. Al ze niet beschadigd zijn, zou het mss wel kunnen? Ik zou het niet doen omdat je het niet zeker weet.
Ja bij blikvoer voor een mens heb ik daar weinig problemen mee, maar voor de dieren dus wel. Ik gooi het wel weg.
doornroosje9 schreef:
23-06-2017 14:18
Geen idee waar ik dat las in het verleden, maar ik dacht idd dat jij Sap geloofde.
Pff, wat een gemijmer.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 15:47
Reden: denken doe je met een basis
6.49% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
23-06-2017 15:28
Dat hebben idd meerdere forummers gedaan, op een vriendelijke manier.
Er waren natuurlijk óók (genoeg) forummers die het vriendelijk en beschaafd hielden ja.
.
Pizza, maar de pizzeria is gesloten (6)
Maar is dat nou een fabel of feit, dat ze dreeg met adressen? Ik vind dat namelijk nogal wat.
Solivagant schreef:
23-06-2017 15:10
Oh en Impala, om nog even antwoord te geven op je vraag: ik vind dergelijke PBs sturen zo ontzettend laag, die delen omdat je (je in algemene zin, niet jij als persoon) denk "wtf heb ik nu aan mijn fiets hangen", dat je zo wordt aangesproken terwijl je die persoon alleen maar gewezen hebt op onjuist en potentieel gevaarlijk medisch advies, vind ik stukken minder erg.
Ik niet. Een PB heet niet voor niks een PB.

Ik heb ook wel eens een (één) nare pb gehad van een forummer die duidelijk van het padje was. Zowel hier als in de pb. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om die eens lekker door te sturen aan anderen of hier te gaan becommentariëren. Ik heb haar zelf geantwoord en dat was dat. Zou ze door zijn gegaan, dan had ik haar gewoon geblokt.
.
Ik ben boos :thunder:

Iemand heeft mijn pakket gejat bij postNL. De ontvanger was thuis op het betreffende bezorgmoment (dat was aangegeven bij track and trace). Zucht.
Bruise schreef:
23-06-2017 15:46
Maar is dat nou een fabel of feit, dat ze dreeg met adressen? Ik vind dat namelijk nogal wat.
Dreeg?
Dreigde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven