Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
24-06-2017 11:06
Prima.

Ik vond het een ware belevenis die je één keer in je leven moet meemaken. Nooit weer :proud:
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Geen trol zo overduidelijk of Pejeka gelooft het. Vind ik altijd zo grappig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
24-06-2017 11:24
Geen trol zo overduidelijk of Pejeka gelooft het. Vind ik altijd zo grappig.
Vermakelijk.
charlottew88 schreef:
24-06-2017 11:30
Wat moet ik mij bij magistraal voorstellen? Een Gypsy wedding jurk?

Ja. :lol:
yasmijn schreef:
24-06-2017 11:23
Je hebt de foto's gezien :proud:

De jurk was magistraal! De ZMS Witte de With of de SS Titanic was er niets bij. En de wannabe Peter Beense was top!
Je kon er een sociaal experiment van maken. Schrijf een scriptie en je studeert er op af.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:

yasmijn schreef:
charlottew88 schreef:
24-06-2017 11:32
Maar dan de goedkope versie. Je gaat naar de markt en vraagt aan de koopman: hoeveel meter gordijnstof heeft u nog? Ach, doe alles maar. Je plakt er glitters en linten op en veel hoepels erin.
Intrigerend.
Wat vrijdagavond-muzieklinkjes betreft ben ik ook kamp Nous. Qua wat-eten-we-vandaag ook.
Maar kletsen tussen het napraten door vind ik niet zo heel erg, als het maar geen tig pagina's doorgaat.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
-Kia-Ora- schreef:
24-06-2017 11:12
:high5:
Code : high5:
:lips:
Dat eten vind ik dus wel leuk, als ik het niet weet wat ik moet doen, aap ik dingen van hier na.
Je krijgt er ideetjes van, zal ik maar zeggen.
doornroosje9 schreef:
24-06-2017 11:13
Ik dus ook niet daarnet. Had het maar opgegeven.
Het is zo'n idiote waslijst aan smilies dat je je het schompes zoekt.
Solomio schreef:
24-06-2017 11:38
Wat vrijdagavond-muzieklinkjes betreft ben ik ook kamp Nous. Qua wat-eten-we-vandaag ook.
Maar kletsen tussen het napraten door vind ik niet zo heel erg, als het maar geen tig pagina's doorgaat.

Eens
yasmijn schreef:
24-06-2017 11:39
Dat eten vind ik dus wel leuk, als ik het niet weet wat ik moet doen, aap ik dingen van hier na.

en ook eens. Maar dat kunnen we ook best in het café doen.
Als iedereen komt is het daar vanzelf weer luchtiger.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 10:48
Ja maar dat gaat Irish dus niet doen want dit is het tegengeluid tegen al het valse geroddel hier hé.
Ssssstttt, maak nou geen slapende honden wakker. Ik was juist zo blij dat dat gemiep over vals geroddel nou eens een avond achterwege is gebleven.

En verder, wat BGB zegt. :)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
24-06-2017 11:42
Ssssstttt, maak nou geen slapende honden wakker. Ik was juist zo blij dat dat gemiep over vals geroddel nou eens een avond achterwege is gebleven.

En verder, wat BGB zegt. :)
En wat Solo zegt. En Puss. En wie ik verder nog vergeten ben. (Het lijkt wel dat groetjes doen op de radio vroeger, bij de Tros.) :P

En dat het schompes zoeken naar smileys, daar word ik ook knetter van!! En dan heten ze ook nog allemaal anders dan vroeger, super irritant.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
yasmijn schreef:
24-06-2017 11:39
Sinds dat jij schreef over boerenkool met spek en worst heb ik daar dus al zin in. :-D

Het boeit me niet meer zo wat er wel en niet in dit inmiddels eindeloze topic ( dit is deel 46799 toch?) geschreven wordt, dan is het een koffiekletsclub, dan een forum discussie, dan weer een afzeiktopic wat ook zo weer over kan gaan in geklets over kinderen, familie, uitstapjes en muziek. Ik lees het soms terug maar meestal sla ik alles over en begin bij het punt waarop in binnen kom.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
simbalabimba schreef:
24-06-2017 11:12
Napraten over dit topic: entertainment/nu-aan-het-luisteren-deel ... ges/357037
:yes:
Het bestaat gewoon al, zo'n linkjestopic! En een stamkroeg is er ook al. Top.
Dana schreef:
24-06-2017 11:45
Het lijkt wel dat groetjes doen op de radio vroeger, bij de Tros.
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yasmijn schreef:
24-06-2017 11:34
Maar dan de goedkope versie. Je gaat naar de markt en vraagt aan de koopman: hoeveel meter gordijnstof heeft u nog? Ach, doe alles maar. Je plakt er glitters en linten op en veel hoepels erin.
Intrigerend.
Buikpijn van het lachen :HA:
Dana schreef:
24-06-2017 11:46
:yes:
Het bestaat gewoon al, zo'n linkjestopic! En een stamkroeg is er ook al. Top.
En daarmee denk jij dat de kous af is? :rofl:
Echt niet, deze suggesties zijn in deel 1,5,456, en 789 van Napraat ook al gedaan.
Maar wie weet.... herhaling kan natuurlijk vanzelf gaan werken.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 11:41
Eens

en ook eens. Maar dat kunnen we ook best in het café doen.
Als iedereen komt is het daar vanzelf weer luchtiger.

Das waar.
Dana schreef:
24-06-2017 10:29
I'm with the Nous.

Op zich hartstikke leuk en gezellig. Maar als je nou al van tevoren weet dat je de hele avond niet gaat napraten maar gezellig socializen, waarom kan dat dan niet even in een speciaal daarvoor aangemaakt topic?

Want dit is napraat hè, bedoeld om na te praten over wat er elders op het forum gebeurt. Het enige topic ook waar dat mag.

Dat het af en toe spontaan verzandt in geneuzel, soit. Maar vooropgezet pagina's lang? Want het is zo'n leuke traditie?

Nou ja, dit is een achterhoedegevecht, eigenlijk heb ik het al opgegeven, maar toch... ik denk er het mijne van en dat is en blijft: I'm with the Nous.
.
Enn schreef:
24-06-2017 11:46
Sinds dat jij schreef over boerenkool met spek en worst heb ik daar dus al zin in. :-D

Het boeit me niet meer zo wat er wel en niet in dit inmiddels eindeloze topic ( dit is deel 46799 toch?) geschreven wordt, dan is het een koffiekletsclub, dan een forum discussie, dan weer een afzeiktopic wat ook zo weer over kan gaan in geklets over kinderen, familie, uitstapjes en muziek. Ik lees het soms terug maar meestal sla ik alles over en begin bij het punt waarop in binnen kom.

Nou, dan maak je het toch? Ik heb nog een bak in de vriezer gedaan van wat ik overhield.
Want dat kun je niet 'klein' maken, dat moet veel zijn :hyper:
Dana schreef:
24-06-2017 10:29
I'm with the Nous.

Op zich hartstikke leuk en gezellig. Maar als je nou al van tevoren weet dat je de hele avond niet gaat napraten maar gezellig socializen, waarom kan dat dan niet even in een speciaal daarvoor aangemaakt topic?

Want dit is napraat hè, bedoeld om na te praten over wat er elders op het forum gebeurt. Het enige topic ook waar dat mag.

Dat het af en toe spontaan verzandt in geneuzel, soit. Maar vooropgezet pagina's lang? Want het is zo'n leuke traditie?

Nou ja, dit is een achterhoedegevecht, eigenlijk heb ik het al opgegeven, maar toch... ik denk er het mijne van en dat is en blijft: I'm with the Nous.
Ik sluit me hierbij aan. Helemaal prima en leuk dat er af en toe zijwegen worden ingeslagen, ik ben echt niet voor een strikt on topic beleid, maar al die paginas gezwets en gezwaai over niks mogen van mij elders.
Voor voedselinspiratie hebben we een hele pijler met de topics wat eet jij vanavond en wat ben jij nu aan het eten . Ga daar lullen over nasi en babi pangang. En de muzieklinks kunnen op entertainment. Daar worden ze gevonden door mensen die dat leuk vinden.
impala wijzigde dit bericht op 24-06-2017 11:57
15.59% gewijzigd
.
impala schreef:
24-06-2017 11:51
Ik sluit me hierbij aan. Helemaal prima en leuk dat er af en toe zijwegen worden ingeslagen, maar al die paginas gelul en gezwaai over niks mogen van mij elders.

Ik heb het vooral met die linkjes op vrijdag, echt, dat vind ik superirritant, want ik lees net ook dat er al een linkjestopic is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven