Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
simbalabimba schreef:
24-06-2017 11:54
Ja zon linkjestopic bestaat al, dus daar kan op Napraat over nagepraat worden, met of zonder linkjes. Bijvoorbeeld op vrijdagavond.
:-D
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dana schreef:
24-06-2017 11:46
:yes:
Het bestaat gewoon al, zo'n linkjestopic! En een stamkroeg is er ook al. Top.
Ja zon linkjestopic bestaat al, dus daar kan op Napraat over nagepraat worden, met of zonder linkjes. Bijvoorbeeld op vrijdagavond.
:-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Als een topic zo interessant is om over na te praten, kan daarover een compleet nieuw topic geopend worden.
Heb je de Napraat niet eens voor nodig.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

simbalabimba schreef:
24-06-2017 11:56
Als een topic zo interessant is om over na te praten, kan daarover een compleet nieuw topic geopend worden.
Nee dat kan juist niet, want in andere topics mag je niks zeggen.
Al het andere kan juist elders.
impala wijzigde dit bericht op 24-06-2017 12:00
5.19% gewijzigd
.
simbalabimba schreef:

Wat een kul. Een topic openen over een topic, het moet niet veel gekker worden.
En dat is ook nog eens tegen de 'huisregels'.
yasmijn schreef:
24-06-2017 11:39
Dat eten vind ik dus wel leuk, als ik het niet weet wat ik moet doen, aap ik dingen van hier na.
Je krijgt er ideetjes van, zal ik maar zeggen.
Ik hou niet van eten, laat staan van eet-ideetjes.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
En zo heeft de 1 niks met linkjes, de ander niks met eten, nr 3 niks met Sandokan en ga zo maar door.
Maar toch vinden gelijkgestemden elkaar hier, dacht ik, als ik het geloven moet.

Alle bijeengeleende tuinstoelen terug gebracht, 1 vaatwasser klaar, gestofzogen, tot ca 10 uur buitengezeten, mooi compromis.

yasmijn schreef:
24-06-2017 11:52
Ik heb het vooral met die linkjes op vrijdag, echt, dat vind ik superirritant, want ik lees net ook dat er al een linkjestopic is.
Is ook mijn ergernis.

Het tussendoor ouwenelen hier stoort me niet, vind het juist gezellig. Zodra er echt wat na te praten is gebeurt dat ook. Maar er zijn -gezien de zurige opmerkingen tussendoor- wel mensen die zich er wel aan storen.
Daar kan best rekening mee gehouden worden.
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 12:07
2.65% gewijzigd
Solomio schreef:
24-06-2017 12:03
Ik hou niet van eten, laat staan van eet-ideetjes.
O_O

Maar je moet toch eten??? Wat eet je dan?
simbalabimba schreef:
Dat mag dus niet.
impala schreef:
24-06-2017 11:58
Nee dat kan juist niet, want in andere topics mag je niks zeggen.
Al het andere kan juist elders.
Niet in het betr. Topic dat je zo interessant vindt om over na te praten, maar open dan een nieuw topic.
En in het betr. Topic mag toch wel s een zijweggetje ingeslagen worden?
Wat valt er nu.over topics te zeggen dat niet in het betr. Topic zelf kan?
En als een specifiek probleem in een topic iemand triggert/uitnodigt om een algemeen topic over te starten, kan dat toch?

Eens met Noes
Viva bemoeit zich nu ook al met de discussie. Als je eens met noes zegt dan zegt viva: formulier niet verstuurd vanwege foute informatie
yasmijn schreef:
24-06-2017 11:59
Wat een kul. Een topic openen over een topic, het moet niet veel gekker worden.
Zie mijn latere bericht.

Ja, ik vind wat jij schrijft ook wel eens kul.

S-Meds schreef:
24-06-2017 12:10
Viva bemoeit zich nu ook al met de discussie. Als je eens met noes zegt dan zegt viva: formulier niet verstuurd vanwege foute informatie
Heerlijk he :lol:
simbalabimba schreef:
24-06-2017 12:08
Niet in het betr. Topic dat je zo interessant vindt om over na te praten, maar open dan een nieuw topic.
En in het betr. Topic mag toch wel s een zijweggetje ingeslagen worden?
Wat valt er nu.over topics te zeggen dat niet in het betr. Topic zelf kan?
En als een specifiek probleem in een topic iemand triggert/uitnodigt om een algemeen topic over te starten, kan dat toch?
Nee. Jij weet toch ook wel dat je nergens over andere forummers en TO's mag praten. Alleen hier. Dus kun je nergens anders andere topics bespreken.
.
S-Meds schreef:
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
simbalabimba schreef:
24-06-2017 12:11

Ja, ik vind wat jij schrijft ook wel eens kul.
Je hoeft het niet gelijk op die toon te doen hé
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 12:05
Is ook mijn ergernis.

Het tussendoor ouwenelen hier stoort me niet, vind het juist gezellig. Zodra er echt wat na te praten is gebeurt dat ook. Maar er zijn -gezien de zurige opmerkingen tussendoor- wel mensen die zich er wel aan storen.
Daar kan best rekening mee gehouden worden.
Ja, net zoals je rekening kunt houden met mensen die ouwenelen niet leuk vinden.
En rekening houden met mensen die zo nu en dan muzieklinkjes wel leuk vinden.
T is net zo lang als t breed is.

S-Meds schreef:
:rofl:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Misschien stonden er taalfouten in, het forum weet dat Noes daar niet van houdt dus wordt het bericht niet afgeleverd.
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-06-2017 11:41
Eens

en ook eens. Maar dat kunnen we ook best in het café doen.
Als iedereen komt is het daar vanzelf weer luchtiger.
Dat voelt dan weer een beetje inbreukerig tov de mensen die daar een vast clubje hebben om hun niet-luchtige beslommeringen te bespreken. Vind ik dan.
impala schreef:
24-06-2017 12:11
Nee. Jij weet toch ook wel dat je nergens over andere forummers en TO's mag praten. Alleen hier. Dus kun je nergens anders andere topics bespreken.
Oh, over andere forummers, ja dat klopt, dat mag alleen hier. Maar is geen verplichting toch?

Ik doelde meer op het onderwerp van een topic.

yasmijn schreef:
24-06-2017 12:05
O_O

Maar je moet toch eten??? Wat eet je dan?
Ik 'varieer' met de paar dingen die ik lust. Lekker overzichtelijk.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven