Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
24-06-2017 12:34
Zou het dan met de fantastische nieuwe software aan de achterkant van het forum nog steeds nodig zijn om na 3000 berichten een nieuw topic te maken?
:HA:
Mamavaneenwondertje97 heeft een perma na terugkeren onder een perma. Was zij wie ik denk dat ze was?
Ik heb me er in het begin wel aan geërgerd, die muziek linkjes elke vrijdagavond. Maar dat had meer te maken met de arrogantie waarop en waarom ze werden geplaatst. Alleen de muziek van IC was leuk, wat de rest plaatste was niets aan en werd afgekraakt. En muziek was veel leuker dan al dat geroddel en gezeik op napraat, dat moesten wij dus ook maar vinden. Dat stoorde mij enorm. Nu vind ik het allemaal wel best en zie wel of ik in the mood ben om op vrijdagavond mee te doen of napraat over sla. De toon van IC is in elk geval wel anders vind ik.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
FiIee schreef:
24-06-2017 12:49
Mamavaneenwondertje97 heeft een perma na terugkeren onder een perma. Was zij wie ik denk dat ze was?
Ja.

Of nee.

Ik weet natuurlijk niet wie jij denkt dat ze was. Ik ben niet zo bekend met gepermabanden, op 1 na dan: HatseMatheoSorrow.
anoniem_6478ad38855b1 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 12:51
3.17% gewijzigd
FiIee schreef:
Als jij denkt dat het degene was die ik denk dat jij denkt dat ze was zeg ik ja.
ThunderassMan schreef:
24-06-2017 12:50
Ja.

Of nee.

Ik weet natuurlijk niet wie jij denkt dat ze was. Ik ben niet zo bekend met gepermabanden, op 1 na dan.
Ik bedoel die ene die je wel kent.
Is dat die ene die ik niet ken?
FiIee schreef:
Huh? Zij is hier toch al best lang, dat topic die dezelfde titel had als haar nick was toch van haar?
Je bent zelf een theepot
FiIee schreef:
Ze lijkt er in de verste verte niet op.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alixane schreef:
24-06-2017 12:53
Is dat die ene die ik niet ken?
Nee, die andere.
ThunderassMan schreef:
24-06-2017 12:58
Nee, die andere.
Dus toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven