Rokken dragen
vrijdag 23 juni 2017 om 21:34
Misschien een beetje gekke vraag.. ik draag vaak rokjes en heb ook een paar kokerrokken. Wat ik alleen irritant vind is dat steeds je benen in die rok gaan staan en als je dan van de zijkant kijkt staat je rok een beetje naar voren (en aan de achterkant zie je dat dan ook). Vind het er heel raar uitzien, maar misschien valt dat wel mee en zie ik dat alleen.
Herkent iemand dit?
Herkent iemand dit?
vrijdag 23 juni 2017 om 22:07
Ik draag om die reden het liefst kokerrokjes met een rits over de hele lengte. Die sluit altijd mooi aan met de rits dicht, en door de rits te openen voorkom je vervorming door de benen/knien als gevolg van lopen en zitten etc. Een andere oplossing is om de rok iets op te trekken als je gaat lopen of zitten, maar dat vind ik altijd zo'n gedoe. Een stevigere en liefst gevoerde stof kan trouwens ook helpen om het model in de rok te houden.
zaterdag 24 juni 2017 om 13:38
zaterdag 24 juni 2017 om 18:05
Die rok die ik heb is ook aardig prijzig.pamelacourson schreef: ↑23-06-2017 22:12Ik denk dat het vooral aan de stof ligt. Ik heb één kokerrok, een best dure van goede kwaliteit, en daar heb ik het niet mee.