Mode & Beauty alle pijlers

Rokken dragen

23-06-2017 21:34 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje gekke vraag.. ik draag vaak rokjes en heb ook een paar kokerrokken. Wat ik alleen irritant vind is dat steeds je benen in die rok gaan staan en als je dan van de zijkant kijkt staat je rok een beetje naar voren (en aan de achterkant zie je dat dan ook). Vind het er heel raar uitzien, maar misschien valt dat wel mee en zie ik dat alleen.
Herkent iemand dit?
Wat?
Zitten ze niet te strak dan?
Kleinere stappen maken
Kun je niet even een foto nemen (onherkenbaar natuurlijk) en hier plaatsen
Ik heb op dit moment een kokerrok aan en ik heb geen last van wat jij schrijft (of ik begrijp het niet). Heb je dan een te strakke kokerrok of zo?
Ik snap wat je bedoelt meestal geb je dan een te grote maat of klopt de verhouding billen/buik niet met je benen.
Je bedoelt toch dat als je in de spiegel van de zijkanten en de rok niet je lichaam volgt maar er vanaf staat?
Mijn rok gaat niet strak langs mijn benen als ik sta, maar hangt wel recht naar beneden, staat niet naar voren of naar achteren, als dat is wat jullie bedoelen?
Ik draag om die reden het liefst kokerrokjes met een rits over de hele lengte. Die sluit altijd mooi aan met de rits dicht, en door de rits te openen voorkom je vervorming door de benen/knien als gevolg van lopen en zitten etc. Een andere oplossing is om de rok iets op te trekken als je gaat lopen of zitten, maar dat vind ik altijd zo'n gedoe. Een stevigere en liefst gevoerde stof kan trouwens ook helpen om het model in de rok te houden.
Bedoel je zoiets, zoals deze rok onderaan wat afstaat (maar dan bij een kortere rok)?

Afbeelding
Ik denk dat het vooral aan de stof ligt. Ik heb één kokerrok, een best dure van goede kwaliteit, en daar heb ik het niet mee.
Bedoel je dit? (links)

Afbeelding
Ja ik herken het, geen idee wat de oplossing is.
Ah ja dat had mijn spijkerrokje ook. Die heb ik weggedaan. Andere stoffen heb ik dat niet bij gezien.
[quote=_Marana_ post_id=27232768 time=1498248661 user_id=338331]
Bedoel je zoiets, zoals deze rok onderaan wat afstaat (maar dan bij een kortere rok)?

Ik heb altijd bij niet elastische jurken dat het bij de hals aan de achterkant in een puntje naar achter staat. Zodat je er van bovenaf zo in kunt kijken, zeg maar. Zou dat dan komen door mindere kwaliteit van de stof, of heb ik gewoon een raar figuur?
Dat met die rokjes herken ik ook trouwens.
[quote=forsyth post_id=27232815 time=1498249378 user_id=327069]
Bedoel je dit? (links)

Exact!
pamelacourson schreef:
23-06-2017 22:12
Ik denk dat het vooral aan de stof ligt. Ik heb één kokerrok, een best dure van goede kwaliteit, en daar heb ik het niet mee.
Die rok die ik heb is ook aardig prijzig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven