respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
maandag 9 februari 2009 om 23:48
quote:Miss Mieke schreef op 09 februari 2009 @ 23:01:
Ik ben het ergens wel met TO eens. Als iedereen net zo tegen elkaar zou praten IRL zou het volgens mij erg onaangenaam worden. Niet altijd een gebrek aan respect, maar vaak vind ik dingen ook onbeschoft en onaangenaam. Volgens mij maakt de anonimiteit het makkelijker om je zo te gedragen.
Voor sommige inderdaad denk ik dat ook.
Ik vraag mij weleens af..hmm zou diegen dat irl ook gezegd hebben?
Denk het vaak niet dus de drempel zal lager zijn.
Maar dat zegt ook gewoon iets over die persoon.
En de meeste zijn hier zo niet.
Tenminste die ervaring heb ik dan.
Als ik vind dat ik op een niet prettige manier wordt aan gesproken dan zeg ik dat gewoon.
Kan je het samen uit de weg werken of oplossen,of niet.
Ik ben het ergens wel met TO eens. Als iedereen net zo tegen elkaar zou praten IRL zou het volgens mij erg onaangenaam worden. Niet altijd een gebrek aan respect, maar vaak vind ik dingen ook onbeschoft en onaangenaam. Volgens mij maakt de anonimiteit het makkelijker om je zo te gedragen.
Voor sommige inderdaad denk ik dat ook.
Ik vraag mij weleens af..hmm zou diegen dat irl ook gezegd hebben?
Denk het vaak niet dus de drempel zal lager zijn.
Maar dat zegt ook gewoon iets over die persoon.
En de meeste zijn hier zo niet.
Tenminste die ervaring heb ik dan.
Als ik vind dat ik op een niet prettige manier wordt aan gesproken dan zeg ik dat gewoon.
Kan je het samen uit de weg werken of oplossen,of niet.
maandag 9 februari 2009 om 23:51
maandag 9 februari 2009 om 23:52
maandag 9 februari 2009 om 23:54
maandag 9 februari 2009 om 23:55
quote:oldvirgin wrote on 09 February 2009 @ 23:52:
Trusten allemaal. Door omstandigheden nu even poosje afwezig hier (klinkt vaag). Maar rel vooral lekker door.
Rel? Rel? Waar dan? *kijkt kwijlend om zich heen*
Ik hoop dat het geen nare omstandigheden zijn, maar als, dan sterkte gewenst. Trusten Oldvirgin...
Trusten allemaal. Door omstandigheden nu even poosje afwezig hier (klinkt vaag). Maar rel vooral lekker door.
Rel? Rel? Waar dan? *kijkt kwijlend om zich heen*
Ik hoop dat het geen nare omstandigheden zijn, maar als, dan sterkte gewenst. Trusten Oldvirgin...
maandag 9 februari 2009 om 23:55