respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
Snuitje... ik denk van voor mijn tijd Loomii. Ik zwerf hier nu iets meer dan anderhalf jaar rond geloof ik. Helaas.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 23:40:

[...]

Deze troela heeft idd zitten schateren .Met tranen in mijn ogen...!
quote:Miss Mieke schreef op 09 februari 2009 @ 23:01:

Ik ben het ergens wel met TO eens. Als iedereen net zo tegen elkaar zou praten IRL zou het volgens mij erg onaangenaam worden. Niet altijd een gebrek aan respect, maar vaak vind ik dingen ook onbeschoft en onaangenaam. Volgens mij maakt de anonimiteit het makkelijker om je zo te gedragen.

Voor sommige inderdaad denk ik dat ook.

Ik vraag mij weleens af..hmm zou diegen dat irl ook gezegd hebben?

Denk het vaak niet dus de drempel zal lager zijn.

Maar dat zegt ook gewoon iets over die persoon.

En de meeste zijn hier zo niet.

Tenminste die ervaring heb ik dan.

Als ik vind dat ik op een niet prettige manier wordt aan gesproken dan zeg ik dat gewoon.

Kan je het samen uit de weg werken of oplossen,of niet.
Iry, wat betekent FVDM uit die quote van Sarah?

*schenkt zichzelf nog een goed glas wijn in en denkt na over een reactie met veul respect. *
Iry je hebt nog 10 minuten he!
9 bedoel ik
Ik praat zoals ik forum , Iry ; denk er een Rotterdams accentje bij .... ik ben hooguit weleens omzichtiger of voorzichtiger of ietsiepietsie meer ABN'erig op het forum , maar ik zeg nooit dingen die ik in het echt niet zou zeggen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:milo schreef op 09 februari 2009 @ 23:49:

Iry, wat betekent FVDM uit die quote van Sarah?Mag ik het zeggen ? Forummer van de maand .
quote:Sterretjee schreef op 09 februari 2009 @ 23:49:

*schenkt zichzelf nog een goed glas wijn in en denkt na over een reactie met veul respect. *O, wat een luxe ! mijn wijn kostte 2 euro zoveel .
Trusten allemaal. Door omstandigheden nu even poosje afwezig hier (klinkt vaag). Maar rel vooral lekker door.
Nou lieverds, ik ga er weer bij liggen. Shit!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 23:52:

[...]

Mag ik het zeggen ? Forummer van de maand .Nee BGB, dit bedoel ik dus. Totaal geen respect. De vraag wordt aan Iry gesteld.
quote:oldvirgin schreef op 09 februari 2009 @ 23:52:

Maar rel vooral lekker door.Dan heb jij nog geen rel meegemaakt , als je dit een rel vindt .
quote:milo schreef op 09 februari 2009 @ 23:49:

Iry, wat betekent FVDM uit die quote van Sarah?Forummer van de maand (toch?)
quote:Sterretjee schreef op 09 februari 2009 @ 23:53:

[...]

Nee BGB, dit bedoel ik dus. Totaal geen respect. De vraag wordt aan Iry gesteld.Aha ! ik begin hem te snappen ...... dat ik het eerst vroeg helpt ook niet ?

[...]

O, wat een luxe ! mijn wijn kostte 2 euro zoveel .Oeh....das pech. Ach ja, als je even doordrinkt heb je het besef toch niet meer van een goede wijn.

Trusten allemaal. Door omstandigheden nu even poosje afwezig hier (klinkt vaag). Maar rel vooral lekker door.Wat ben jij toch een snerende kattekop. Bah, maar slaap lekker.
quote:oldvirgin wrote on 09 February 2009 @ 23:52:

Trusten allemaal. Door omstandigheden nu even poosje afwezig hier (klinkt vaag). Maar rel vooral lekker door.

Rel? Rel? Waar dan? *kijkt kwijlend om zich heen*

Ik hoop dat het geen nare omstandigheden zijn, maar als, dan sterkte gewenst. Trusten Oldvirgin...

Trusten allemaal. Door omstandigheden nu even poosje afwezig hier (klinkt vaag). Maar rel vooral lekker door.Ahhh nee...!!! Ik kom net binnen!!

[...]

Mag ik het zeggen ? Forummer van de maand .

Leuk hoor

Ik was al zo vereerd dat het aan mij gevraagd werd.

Moet jij het weer verpesten.
quote:Sterretjee schreef op 09 februari 2009 @ 23:52:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Dat bedoel ik maar . Zou wel stom zijn een motto te plaatsen wat ik niet waar maak , toch ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 23:54:

[...]

Aha ! ik begin hem te snappen ...... dat ik het eerst vroeg helpt ook niet ?Helaas... ik heb al genoeg begrip getoond hier,
Sorry , Iry .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven