Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 16:51
Dat denken we wel, van zielstweeling.
zaterdag 24 juni 2017 om 16:53
Ik vind het zielig voor allebei. En er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn, maar ik denk wel dat die angst en onzekerheid haar belemmeren om daar daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Iets als hulp zoeken of zo, ik noem maar wat geks.MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 16:49Ik vind het intens zielig voor het kind. Dit gaat veel verder dan onzekerheid.
zaterdag 24 juni 2017 om 16:55
Zodra je een kind hebt of krijgt kan je je die bullshit niet meer accepteren.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 16:53Ik vind het zielig voor allebei. En er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn, maar ik denk wel dat die angst en onzekerheid haar belemmeren om daar daadwerkelijk iets mee te gaan doen. Iets als hulp zoeken of zo, ik noem maar wat geks.
Ik heb best empathie, maar hier ben ik gewoon echt keihard in. Daarvoor zie ik veel te veel ellende.
zaterdag 24 juni 2017 om 16:58
Dacht dat die reeds sinds lang impotent was.
zaterdag 24 juni 2017 om 16:58
Ja, dat snap ik.MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 16:55Zodra je een kind hebt of krijgt kan je je die bullshit niet meer accepteren.
Ik heb best empathie, maar hier ben ik gewoon echt keihard in. Daarvoor zie ik veel te veel ellende.
zaterdag 24 juni 2017 om 16:59
Zoist.MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 16:55Zodra je een kind hebt of krijgt kan je je die bullshit niet meer accepteren.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:08
Toch beschouwen de Mods het niet als medisch advies want het topic was weer stafbaar.Ana_Isabel_ schreef: ↑24-06-2017 17:08Ach, vrouwen die nu zwanger zijn en bij de VK lopen, zullen hele andere info krijgen dan wat zij nu openbaar maakt. Die zullen blijven zeggen dat je lever vooral met mate moet eten. En verder doen mensen toch wel wat ze zelf willen.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:11
zaterdag 24 juni 2017 om 17:12
Ze heeft het ook compleet verkeerd gebracht. Als ze niet zo stellig zou zijn, maar eerder een open vraag zou stellen als; wat vinden jullie hiervan? Dan had ze hele andere reacties gekregen.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 17:12
0.29% gewijzigd
Ach, ja... dat was ook zoiets.
Maar dat is niet wat ze wil. Ze wil overtuigen dat het gros van de vrouwen zich onzin laten aanpraten, omdat ze blind op artsen vertrouwen. En dat terwijl de groene vrouw (of hoe ze dan ook heet) wél weet wat ze zegt.Ana_Isabel_ schreef: ↑24-06-2017 17:12Ze heeft het ook compleet verkeerd gebracht. Als ze niet zo stellig zou zijn, maar eerder een open vraag zou stelken als; wat vinden jullie hiervan? Dan had ze hele andere reacties gekregen.
Ze wil geen gesprek of discussie, ze wil anderen laten inzien hoe dom ze zijn en dat zij het gelukkig wel heeft ontdekt en daarom de rest komt redden.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:13
AMEN!!!!!MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 16:55Zodra je een kind hebt of krijgt kan je je die bullshit niet meer accepteren.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:14
Ze slaat haar eigen topic deaud.Ana_Isabel_ schreef: ↑24-06-2017 17:12Ze heeft het ook compleet verkeerd gebracht. Als ze niet zo stellig zou zijn, maar eerder een open vraag zou stellen als; wat vinden jullie hiervan? Dan had ze hele andere reacties gekregen.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:14
Dat is haar einddoel. Maar de weg ernaartoe pakt ze compleet verkeerd aan.MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:12Maar dat is niet wat ze wil. Ze wil overtuigen dat het gros van de vrouwen zich onzin laten aanpraten, omdat ze blind op artsen vertrouwen. En dat terwijl de groene vrouw (of hoe ze dan ook heet) wél weet wat ze zegt.
Ze wil geen gesprek of discussie, ze wil anderen laten inzien hoe dom ze zijn en dat zij het gelukkig wel heeft ontdekt en daarom de rest komt redden.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:15
MoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:12Maar dat is niet wat ze wil. Ze wil overtuigen dat het gros van de vrouwen zich onzin laten aanpraten, omdat ze blind op artsen vertrouwen. En dat terwijl de groene vrouw (of hoe ze dan ook heet) wél weet wat ze zegt.