Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:28
Het gaat best goed met hem, las ik ergens. Hij is nu 18, groter geworden dan zijn moeder en hij eet nog steeds rauw, versierd met af en toe een biertje en een blowtjeMoirenPhae schreef: ↑24-06-2017 17:23Ja, van RAUW bedoel jij toch? Dat kind ging alleen niet dood gelukkig.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:28
Ook natuur producten.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 17:28Het gaat best goed met hem, las ik ergens. Hij is nu 18, groter geworden dan zijn moeder en hij eet nog steeds rauw, versierd met af en toe een biertje en een blowtje![]()
zaterdag 24 juni 2017 om 17:30
BeterLady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 17:28Het gaat best goed met hem, las ik ergens. Hij is nu 18, groter geworden dan zijn moeder en hij eet nog steeds rauw, versierd met af en toe een biertje en een blowtje![]()
Ik moet er toch niet aan denken, paleo en al dat soort ongein.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:33
nee gelukkig niet. maar kan niet vrij forummen.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:36
Och. Ik vind eigenlijk dat iedereen zelf maar moet weten wat ie eet, of (maar dat binnen zekere grenzen) zijn kind te eten geeft. Wat ik van die rauwe moeder vooral eng vond was dat ze haar kind gebruikte als een soort van Messias, ter verbetering van de wereld.
Maar voor de rest doet iedereen maar hoor. Ik bedenk me zelfs net dat ik zojuist een compleet veganistische maaltijd op het fornuis heb gezet, voor het hele gezin
zaterdag 24 juni 2017 om 17:37
ja aan 1 zitplek. boven in de studeerkamer.
zaterdag 24 juni 2017 om 17:41
Ja gelukkig ieder het zijne maar ik doe er niet aan mee, ook niet aan goibessen en quinoa en al dat soort ongein.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 17:36Och. Ik vind eigenlijk dat iedereen zelf maar moet weten wat ie eet, of (maar dat binnen zekere grenzen) zijn kind te eten geeft. Wat ik van die rauwe moeder vooral eng vond was dat ze haar kind gebruikte als een soort van Messias, ter verbetering van de wereld.
Maar voor de rest doet iedereen maar hoor. Ik bedenk me zelfs net dat ik zojuist een compleet veganistische maaltijd op het fornuis heb gezet, voor het hele gezin![]()
Wel eet ik alleen biologisch vlees. Mijn slager zijn broer heeft de boerderij en daar komt het vlees vandaan.
Ik doe niet aan supermarktvlees. En er zijn ook dagen dat ik geen vlees eet maar vis.
Das dan mijn kleine bijdrage. En het is veel lekkerder en niks duurder want mijn slager is een ouderwetsche man met een winkeltje dat zo uit de jaren 50 stamt. Héérlijk! Nooit gemoderniseerd. Wat hou ik ervan. De granieten vloer, de witte tegels, het hakblok.
Hij heeft ook amper vlees in de vitrine liggen want hij maalt het gehakt waar je bijstaat en hakt de karbonades een aanverwante zaken zo van de strengen af. Je mag aanwijzen hoe dik je het wilt hebben. Needless to say dat de man altijd met dikke entrecotes of t-bones thuiskomt
zaterdag 24 juni 2017 om 17:43
Zo onhandig zo'n groot ding. De smartphones zijn niet voor niets uitgevonden.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 17:41Eh... je weet dat je een laptop overal mee naartoe kunt nemen? Zelfs naar buiten of in de trein?