Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 17:12
Maar dat is niet wat ze wil. Ze wil overtuigen dat het gros van de vrouwen zich onzin laten aanpraten, omdat ze blind op artsen vertrouwen. En dat terwijl de groene vrouw (of hoe ze dan ook heet) wél weet wat ze zegt.

Ze wil geen gesprek of discussie, ze wil anderen laten inzien hoe dom ze zijn en dat zij het gelukkig wel heeft ontdekt en daarom de rest komt redden.
Ja :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou is het echt een zooitje..
Godsamme, Ana kwoot mij maar die staat boven mijn tekst.
Ik schiet zo langzamerhand uit mijn verschoning van de zenuwen.
yasmijn schreef:
24-06-2017 17:16
:rofl:
Ik word ook helemaal gek van die timewraps. Ineens staan er weer berichten tussen die er eerst niet stonden. Een topic is niet meer normaal te volgen zo.
Ana_Isabel_ schreef:
24-06-2017 17:14
Dat is haar einddoel. Maar de weg ernaartoe pakt ze compleet verkeerd aan.
Ik kende nog iemand hier die zo deed.
@Yasmijn
ik heb mijn laptop afgestoft, vreselijk ding.
yasmijn schreef:
Ik kende nog iemand hier die zo deed.
Vertel!..?
FiIee schreef:
Ik word ook helemaal gek van die timewraps. Ineens staan er weer berichten tussen die er eerst niet stonden. Een topic is niet meer normaal te volgen zo.
Irritant ook, omdat je soms berichten per ongeluk overslaat die aan jou gericht zijn.
Ana_Isabel_ schreef:
24-06-2017 17:14
Dat is haar einddoel. Maar de weg ernaartoe pakt ze compleet verkeerd aan.
Dat komt, omdat er geen weg is. Dit wat ze nu doet, dat is wat ze wil. Verder dan dat kan ze niet denken, omdat ze te vast zit in het gelijk van haar eigen overtuigingen.

Net als die ouders in België die hun baby alleen maar amandelmelk gaven, omdat alle andere melk niet gezond was. Beetje jammer dat het kind met 9 maanden dood ging. Het had een gewicht nog lager dan het geboortegewicht van mijn zoon.
Echt om te janken vind ik dat soort dingen.
yasmijn schreef:
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En lever is vies, gelukkig zijn er voedingssupplementen.
solomio wijzigde dit bericht op 24-06-2017 17:20
0.90% gewijzigd
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
24-06-2017 17:19
En lever is vies, gelukkig zijn er voedingsupplementen.
Er was een periode waarin ik verzot was op leverpastei. Nu ga ik van de geur alleen al kokhalzen.
Ttass30 schreef:
24-06-2017 17:17
@Yasmijn
ik heb mijn laptop afgestoft, vreselijk ding.
Ik weet het :cry:
Ik zit ook met de laptop, ik wil met mijn iphone forummen. Op de plee en in bad en in bed en overal!
Ik ben heel ouderwetsch en ik hou niet van nieuwlichterij maar dit gaat zelfs mij te ver.
Solomio schreef:
En lever is vies, gelukkig zijn er voedingsupplementen.
Ja heel erg vies :sick:
MoirenPhae schreef:
Dat komt, omdat er geen weg is. Dit wat ze nu doet, dat is wat ze wil. Verder dan dat kan ze niet denken, omdat ze te vast zit in het gelijk van haar eigen overtuigingen.

Net als die ouders in België die hun baby alleen maar amandelmelk gaven, omdat alle andere melk niet gezond was. Beetje jammer dat het kind met 9 maanden dood ging. Het had een gewicht nog lager dan het geboortegewicht van mijn zoon.

Of die moeder die haar kind paleo liet eten. Wat een treurigheid.
Solomio schreef:
Eens.

Al vind ik smeerworst soms wel heel erg lekker. Maar nooit meer dan 1 boterham, want ik krijg er pukkels van.

Voedingssupplementen zijn ook niet goed trouwens las ik net, want niet natuurlijk/dierlijk/whatever.
MoirenPhae schreef:

:'( Dat verhaal kende ik niet...
En wat jij zegt klopt helaas. Ten koste van alles je gelijk willen halen, omdat het waarschijnlijk in jouw straatje past en daarom voet bij stuk blijft houden. Gevaarlijk hoor. ( Door LV haar post ging bij mij ook lampje branden.)
Solomio schreef:
Een zacht stukje rosé gesmoorde kalfslever in roomboter mag je me voor wakker maken. :lol:
FiIee schreef:
24-06-2017 17:20
Er was een periode waarin ik verzot was op leverpastei. Nu ga ik van de geur alleen al kokhalzen.
Gebakken kippenlevertjes met ui... jummie. :yes:
yasmijn schreef:
24-06-2017 17:21
Of die moeder die haar kind paleo liet eten. Wat een treurigheid.
Ja, van RAUW bedoel jij toch? Dat kind ging alleen niet dood gelukkig.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 17:23
10.93% gewijzigd
Ik ben dol op lever, en man ook. Meestal behelp ik me met leverworst, maar zo'n twee keer in het jaar trakteer ik man en mij op een pan gebakken lever met ui en tomaat *nomnomnom*
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 17:22
Eens.

Al vind ik smeerworst soms wel heel erg lekker. Maar nooit meer dan 1 boterham, want ik krijg er pukkels van.

Voedingssupplementen zijn ook niet goed trouwens las ik net, want niet natuurlijk/dierlijk/whatever.
Ik gebruik op doktersvoorschrift dagelijks een vitaminepil.
Maar ja, wat weet een dokter nou helemaal......
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady_Voldemort schreef:
24-06-2017 17:25
Ik ben dol op lever, en man ook. Meestal behelp ik me met leverworst, maar zo'n twee keer in het jaar trakteer ik man en mij op een pan gebakken lever met ui en tomaat *nomnomnom*
* kwijl *
MoirenPhae schreef:
24-06-2017 17:23
Ja, van RAUW bedoel jij toch? Dat kind ging alleen niet dood gelukkig.

Ja die geloof ik. Was toch ernstig ondervoed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven