respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
dinsdag 10 februari 2009 om 00:00
dinsdag 10 februari 2009 om 00:02
quote:Sterretjee schreef op 10 februari 2009 @ 00:00:
Hahahaha Iry.
Dat komt gewoon omdat we nog ff snel allemaal van je aanwezigheid willen genieten, aangezien je over 1 minuut naar bed moet.
Mag ik mijn laptop ook mee naar bed nemen dan?
kunnen jullie nog langer genieten van mijn aanwezigheid (ahum)
Hahahaha Iry.
Dat komt gewoon omdat we nog ff snel allemaal van je aanwezigheid willen genieten, aangezien je over 1 minuut naar bed moet.
Mag ik mijn laptop ook mee naar bed nemen dan?
kunnen jullie nog langer genieten van mijn aanwezigheid (ahum)
dinsdag 10 februari 2009 om 00:04
dinsdag 10 februari 2009 om 00:04
quote:Feliciaatje schreef op 09 februari 2009 @ 23:59:
[...]
Ik moet zo slapen. En ik ben niet erg reldellerig. Ik mis Leo, ik heb leiding nodig.
Ik begrijp je hoor Feli als mede -huilie.
Ik mis Leo nu ook,ik weet echt niet welke windrichting ik nu moet nemen.
Ik ben overigens best opstandig.
Zal wel door de virus komen.
Die heeft bezit van mij genomen.
[...]
Ik moet zo slapen. En ik ben niet erg reldellerig. Ik mis Leo, ik heb leiding nodig.
Ik begrijp je hoor Feli als mede -huilie.
Ik mis Leo nu ook,ik weet echt niet welke windrichting ik nu moet nemen.
Ik ben overigens best opstandig.
Zal wel door de virus komen.
Die heeft bezit van mij genomen.
dinsdag 10 februari 2009 om 00:06
dinsdag 10 februari 2009 om 00:09
quote:mamalief schreef op 10 februari 2009 @ 00:06:
[...]
dat moest ik ook maar op bed gaan betekent hier: msn op offline zetten en lustig door forummen!
Bij mij betekent het zeggen dat ik nog 1 sigaretje ga roken en dan af ga sluiten. Heb ik mijn sigaret gerookt, kom ik terug en dan kijk ik nog even wat erbij is gekomen. En dan zit ik er een half uur later nog.
Onverbeterlijk nachtdier. Grrrr.
[...]
dat moest ik ook maar op bed gaan betekent hier: msn op offline zetten en lustig door forummen!
Bij mij betekent het zeggen dat ik nog 1 sigaretje ga roken en dan af ga sluiten. Heb ik mijn sigaret gerookt, kom ik terug en dan kijk ik nog even wat erbij is gekomen. En dan zit ik er een half uur later nog.
dinsdag 10 februari 2009 om 00:11
quote:Feliciaatje schreef op 10 februari 2009 @ 00:09:
[...]
Haha! herkenbaar!
Alleen wordt mijn laatste sigaret er weleens 3
[...]
Haha! herkenbaar!
Alleen wordt mijn laatste sigaret er weleens 3
dinsdag 10 februari 2009 om 00:12