Heftige PMS
zaterdag 24 juni 2017 om 21:27
Sinds een aantal maanden heb ik last van PMS. Ik ben nu 32 en heb 2 kinderen. Tussen mijn eisprong (die ik ook ineens heel duidelijk voel en pijnlijk is) en mijn menstruatie ben ik één brok chagerijn. Normaal gezien ben ik vrij rustig en maak van veel dingen geen probleem maar nu maak ik bijna met iedereen ruzie en neem ik dingen veel te letterlijk. Ik kan totaal niks hebben en ben lichtelijk agressief. Als in woedeaanvallen in m'n hoofd, hartkloppingen en in dingen knijpen (nog net niet gooien). Op mijn werk is het afgelopen week echt fout gegaan. Ik ben zo tegen iemand uitgevallen en het deed me helemaal niks. Nu mijn menstruatie gisteren is begonnen lijkt het net of ik een hele transformatie onderga. Ik voel mij nu pas schuldig en denk nu echt bij mezelf waarom heb ik dat allemaal gezegd? Ik ben echt gewoon 2 totaal verschillende personen. Zodra mijn menstruatie doorbreekt ben ik gelijk weer mezelf. Zo vreemd want ik heb dit nooit gehad. Ik denk dat het nu een maand of 4-5 is en mijn menstruatie is ineens ook veel heftiger. Veel vloeien en een beurs gevoel down under. Voorheen had ik vooral last van hevige buikpijn en vloeide ik normaal.
Kan ik hier iets aan doen? Zijn hier medicijnen voor? Als ik weer terug naar de pil ga kan het dan weg gaan? Ik wil dit niet
Help!
Kan ik hier iets aan doen? Zijn hier medicijnen voor? Als ik weer terug naar de pil ga kan het dan weg gaan? Ik wil dit niet