Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:25
Nou gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat dochter ook niet is ingeënt tegen HPV. Maar dat ging ook zo raar: ze kreeg de uitnodiging voor de vaccinatie en twee weken later een brief met het verzoek of ze deel wilde nemen aan een onderzoek naar de gevolgen van die vaccinatie. Dus toen had ze ineens niet zo'n zin meer in die prik en daar kon ik haar niet eens ongelijk in geven.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:26
zaterdag 24 juni 2017 om 19:43
Heb je die nieuwe post al gelezen. Best triest als je zo in het leven staat en tegen alles wat met gezondheid/preventie te maken heeft.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:51
Vind het steeds moeilijker te geloven dat dit echt is . Volgens mij zit ze de boel te stangen en anders is het megatriest voor het kind dat ze gaat krijgen.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:53
Volgens mij is het echt. Ik woon in Zutphen, tussen de soofjes, en ik kom deze mensen dus echt tegen. Maar gelukkig hebben de meesten geen internet
zaterdag 24 juni 2017 om 19:53
Ik weiger te geloven dat er echt zulke mensen bestaan. Maar ik weet dat ik dan naïef bezig ben, want dat soort mensen bestaan wel degelijk
zaterdag 24 juni 2017 om 20:05
Dat hoop ik ook als het echt zo is.
zaterdag 24 juni 2017 om 20:07
Ik vrees het ook. Hopelijk wordt het niet een herhaling van die baby die overleed omdat het geen moedermelk (of melk van melkpoeder) kreeg.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:47
Zeg dat wel ja. Wat een mafketels.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-06-2017 21:44Echt dikke facepalm. Probiotica en bachbloesem is medisch en wordt verwijderd en die gekko wordt alleen in de gaten gehouden.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:47
Zeer eens. Wat een debiele beslissing.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-06-2017 21:44Echt dikke facepalm. Probiotica en bachbloesem is medisch en wordt verwijderd en die gekko wordt alleen in de gaten gehouden.
zaterdag 24 juni 2017 om 21:51
Ik kan haar ook geen ongelijk geven. Persoonlijk vind ik de anti-aluhoedjes minstens zo irritant als de aluhoedjes zelf. Net zoiets als met religies. Ik heb persoonlijk niets met welk geloof dan ook. Maar met de bestrijders ervan heb ik al helemaal niets.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 19:25Nou gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat dochter ook niet is ingeënt tegen HPV. Maar dat ging ook zo raar: ze kreeg de uitnodiging voor de vaccinatie en twee weken later een brief met het verzoek of ze deel wilde nemen aan een onderzoek naar de gevolgen van die vaccinatie. Dus toen had ze ineens niet zo'n zin meer in die prik en daar kon ik haar niet eens ongelijk in geven.
Voor wie zin heeft in een genuanceerd stuk dat destijds is verschenen over de hele hpv-discussie:
https://bureaudehelling.nl/artikel-tijd ... e-politiek
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)