Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 18:09
Ik ook, een oude versie nog geloof ik, de iPad 2.
zaterdag 24 juni 2017 om 18:11
op die van mij doe ie het niet.
zaterdag 24 juni 2017 om 18:34
Zo'n slager heb ik ook. Heerlijk om de passie en het ambacht te zien! En als ik een ander stuk vlees vraag dan gebruikelijk is de eerste vraag: ' Wat ga je ermee maken?' en dan krijg ik of te horen dat ik daar toch echt beter een ander stuk van het beest voor neem of advies op maat van het stukje vlees dat ik vroeg. 5 generaties kennis en kunde en overeind gebleven zonder in te boeten op kwaliteit of dierenwelzijn. Nog steeds afspraken met de boeren in de buurt en het slachthuis 5 km verder. En 'oude' bereidingen zodat het hele dier verwerkt wordt.yasmijn schreef: ↑24-06-2017 17:41Ja gelukkig ieder het zijne maar ik doe er niet aan mee, ook niet aan goibessen en quinoa en al dat soort ongein.
Wel eet ik alleen biologisch vlees. Mijn slager zijn broer heeft de boerderij en daar komt het vlees vandaan.
Ik doe niet aan supermarktvlees. En er zijn ook dagen dat ik geen vlees eet maar vis.
Das dan mijn kleine bijdrage. En het is veel lekkerder en niks duurder want mijn slager is een ouderwetsche man met een winkeltje dat zo uit de jaren 50 stamt. Héérlijk! Nooit gemoderniseerd. Wat hou ik ervan. De granieten vloer, de witte tegels, het hakblok.
Hij heeft ook amper vlees in de vitrine liggen want hij maalt het gehakt waar je bijstaat en hakt de karbonades een aanverwante zaken zo van de strengen af. Je mag aanwijzen hoe dik je het wilt hebben. Needless to say dat de man altijd met dikke entrecotes of t-bones thuiskomt![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 24 juni 2017 om 18:38
Precies! En dan gaat dat hier in plat Twents! Ik hou er zo van.Oudblond schreef: ↑24-06-2017 18:34Zo'n slager heb ik ook. Heerlijk om de passie en het ambacht te zien! En als ik een ander stuk vlees vraag dan gebruikelijk is de eerste vraag: ' Wat ga je ermee maken?' en dan krijg ik of te horen dat ik daar toch echt beter een ander stuk van het beest voor neem of advies op maat van het stukje vlees dat ik vroeg. 5 generaties kennis en kunde en overeind gebleven zonder in te boeten op kwaliteit of dierenwelzijn. Nog steeds afspraken met de boeren in de buurt en het slachthuis 5 km verder. En 'oude' bereidingen zodat het hele dier verwerkt wordt.