Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 24 juni 2017 om 18:53
Je bent niet gek. Met bevolkingsonderzoeken worden vaak dingen in een vroeg stadium gevonden, nog voordat klachten optreden. Ik zie het nut ervan dus wel in en vind het dom als je niet heen gaat. Ik deel jouw mening dus.
zaterdag 24 juni 2017 om 18:54
Ja dat dacht ik ook maar vooral de redenatie erbij , jeetje echt die onderzoeken zijn er echt niet voor niks .
zaterdag 24 juni 2017 om 18:57
Sorry Filee, oude koeien (no pun). Tijd geleden ging je even tekeer tegen me dat jullie intussen wel wisten dat ik een Franse slager had nadat ik dat poste omdat ik de 'benamingen/benoemingen (Nouschi??? en het was Yasmijn die me - heel terecht - wees op een verkeerde term voor een stuk vlees)' in het NL (nog steeds) niet ken. Vlees wordt hier ook echt anders versneden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 24 juni 2017 om 18:59
Dat is dan wel heel lang geledenOudblond schreef: ↑24-06-2017 18:57Sorry Filee, oude koeien (no pun). Tijd geleden ging je even tekeer tegen me dat jullie intussen wel wisten dat ik een Franse slager had nadat ik dat poste omdat ik de 'benamingen/benoemingen (Nouschi??? en het was Yasmijn die me - heel terecht - wees op een verkeerde term voor een stuk vlees)' in het NL (nog steeds) niet ken. Vlees wordt hier ook echt anders versneden.
Ik kan het mij vaag nog herinneren, maar precies weten doe ik het niet meer. Sorry daarvoor.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:06
Nee joh, dat is de mode.
Een studie volgen of een wetenschappelijk vastgesteld feit gewoon aannemen is zo 2017. Het zijn allemaal complotten.
Zo ben ik er door dit forum van doordrongen dat het van belang is je te verzetten tegen onnodige voelpartijen tijdens de bevalling.
Kwam op grote schaal voor, lig je te bevallen en zo hup zomaar een hand drin.
Nu meer vrouwen dat vinden denk ik dat daardoor deze onderzoeken op poten zijn gezet.
Kunnen ze toch nog voelen.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:11
Ja. Dat is die.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-06-2017 19:07Is die Shisha die van het groene vrouwtje? Dan "snap" ik de bezopen gedachtegang.
Grrr. Ik wil deze post gewoon plaatsen en niet wachten tot ik weer kan posten...
zaterdag 24 juni 2017 om 19:13
Ik heb net 7 keer moeten klikken om die posts te mogen plaatsenLady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 19:13Ik heb net veertien keer moeten klikken om een : rofl : te mogen plaatsen.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:21
O nee he, echt zorgelijk dat soort mensen.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 19:20Ja dat heb ik dus ook een beetje.
Maar voor het kind wordt het nog zieliger, begin ik te vrezen. Ze begint nu ook al over vaccinaties.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:21
Dan hoop ik heel erg voor je dat die rolf je geen ban oplevertLady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 19:13Ik heb net veertien keer moeten klikken om een : rofl : te mogen plaatsen.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:22
ik ook. Ik denk jammer genoeg dat het echt is.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 19:20Ja dat heb ik dus ook een beetje.
Maar voor het kind wordt het nog zieliger, begin ik te vrezen. Ze begint nu ook al over vaccinaties.
zaterdag 24 juni 2017 om 19:22
Nou zeg dat.Lady_Voldemort schreef: ↑24-06-2017 19:20Ja dat heb ik dus ook een beetje.
Arm kind.