Is het raar?

25-06-2017 11:34 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een klein probleempje. Ik heb sinds een aantal jaar een persoonlijkheidsstoornis. Dit is gekomen doordat ik zwaar gepest ben en mijn ouders nooit geholpen hebben. Het is zelfs zo dat mijn ouders zeiden dat ik op mijn zelf gewezen ben terwijl ze zagen met wat voor plekken ik naar huis kwam. Door dit allemaal kan ik mensen niet vertrouwen. Wat hierdoor ontstaan is dat ik continu mensen bewerk opdat ze me geweldig vinden zodat ik nooit meer gepest zal worden. Dit is erg zwaar want ik moet continu denken wat denkt de ander over me en hoe kan ik ervoor zorgen dat diegene me respecteert zodat diegene me niet aanvalt. Dit klinkt misschien gek maar ik kan dit niet stoppen, want mijn angst is heel groot.
In ieder geval heeft dit geleid tot het zoeken van de ultieme persoon die ik wel kan vertrouwen en waar ik mee verder leven. Het leven zou al voor mij fantastisch zijn als dit kan. ik hoef helemaal niet rijk te worden een mooi huis, vrienden. Alleen samenzijn met die persoon zou me dolgelukkig maken. Ik had diegene toen gevonden denk ik. Nog steeds weet ik het niet zeker of ze me ook in de steek gaat laten. Maar ik durfde het te wagen. Nu komt het probleem toen ik haar wou vertellen dat ze alles voor me is en dat ik alles bereid was om te doen voor haar. Ja dit zou mijn eerste vrouw worden als het lukte. Ik was altijd erg onzeker. Maar toen gebeurde het ik kreeg de dag ervoor een psychose. Dit is al 7 maanden geleden geweest. Maar ik denk nog steeds aan haar. Dus mijn plan was omdat ze sws niet met iemand die geestelijk ziek is een relatie zal aangaan. Vroeg ik me af of het raar is om haar geld te geven om een halfuurtje ergens samen te zijn. Want ik denk dat dit de enige oplossing is voor mijn probleem. Maar ja ik kan ook denken verman je gewoon en jank in je eentje. Maar dat zal mijn probleem niet oplossen. Mijn probleem is nog even voor de duidelijkheid dat niemand om me geeft en dood wil hebben. Maar als zij dan zegt nee ik geef om je, dan zal ik me een stuk beter voelen. Alleen zal dit dan permanent zijn of tijdelijk?
Ps ik schaam me kapot om dit te vertellen maar er is niemand wie ik het kan vertellen tsja fuk it
dat is een raar idee. ga in therapie en bespreek je problemen met een psycholoog
Krijg je al professionele hulp?
Ja ik krijg professionele hulp voor mijn psychose, maar voor mijn andere probleem binnenkort
Ik denk dat je je beter morgen even je huisarts kan bellen. Vraag om hulp zodat je je pest verleden een plek kan geven. Als je zelf gelukkig bent komt je vanzelf iemand tegen die dat geluk met jou wil delen.
Nou het is waarschijnlijk onbehandelbaar mijn persoonlijkheidsstoornis dus het een plekje geven gaat niet lukken. Ik ben te laat naar de psycholoog toen het zich aan het ontwikkelen was
En ook ik ga nu niemand meer kunnen vinden psychose is ongeneeslijk dus ik dacht probeer dit nog als laatst
je bereikt er niks mee. dat meisje is toch geen hoer?
en als therapie niet helpt dat helpt een meisje al helemaal niet
Je kunt ook een reeds ontwikkelde stoornis 'bewerken'. Waarschijnlijk zal het nooit helemaal verdwijnen, maar wel zodanig dat je er niet zoveel last van hebt. Want nu is het zwaar voor je en beperkt het je in je dagelijkse leven.

En je hoeft je nergens voor te schamen! Het is gewoon doodzonde dat je zelf niet kunt inzien dat je ook al een heel leuk persoon bent zonder dat je zo je best hoeft te doen.

En geld willen geven om een half uurtje tijd te krijgen is heel raar... Zet je over je schaamte heen en bel de huisarts.
Ik wil geen seks van haar alleen praten
Onzekerjoch schreef:
25-06-2017 11:49
Ik wil geen seks van haar alleen praten
Dat snapte ik al. En dat is nog steeds heel raar en zal haar mogelijk wegjagen.
het gaat toch om vertrouwen? als jij haar tijd koopt weet je helemaal niet of je haar kan vertrouwen. zij geeft je aandacht omdat je haar geld geeft niet omdat ze je leuk vindt. slecht idee, raar voorstel, niet doen
Uh, een psycholoog betaal je voor een gesprek, vrienden niet.
Weet jouw crush eigenlijk al dat jij haar als jouw vrouw ziet?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Je bent nooit te laat voor hulp.

Ook ik heb een flinke bagage..maar dat betekend niet dat je kunt groeien ipv blijven zwelgen.

Leer eerst van jezelf houden.
Die stoornis heb ik al 4 jaar en er zit niet echt verbetering in, maar moet nog hulp krijgen maar ik denk dat ze me niet gaan begrijpen of veranderen. Want ik heb ook een psychose en die zorgt ervoor dat ik niet snel dingen kan leren dus om mijn gedrag af te leren gaat haast onmogelijk worden. Maar mijn idee was dat een vrouw wel alles kan helen. Dus wil ik haar tijd hebben in de hoop dat ze zegt om me te geven. Want er is niemand nu die dat over me zou kunnen zeggen met waarde.
een vrouw is een vrouw, geen tovenaar. vrouwen kunnen niet alles helen en al helemaal geen persoonlijkheidsstoornissen. met zo'n houding ga je echt geen contact krijgen met vrouwen
dus je wilt een meisje betalen om tijd met je door te brengen in de hoop dat ze om je geeft. als ze om je zou geven zou je haar geen geld hoeven geven he?
Nou kijk geld geven zou ik alleen doen om het gesprek te kunnen regelen. Daarna zal ik het een en ander uitleggen en dan hopen op deze scenario dat ze dat ene vertelt en dan me geld terug geeft
Met welke houding
Haar betalen zodat zij zegt om jou te geven gaat jou alleen tijdelijk beter doen voelen.
Want vroeg of laat vraag je jezelf af of ze het echt meende of deed voor de vergoeding.
Kortom, stap van dat betaalde liefde idee af en laat jezelf behandelen door professionals.
volg je verstand, gebruik je gevoel
met zo'n verzoek maak je een hele akelige indruk.het tegenovergestelde van wat je wil.
het laatste wat je moet doen is andere mensen gebruiken om je beter te voelen.
ik vind het heel rot voor je dat je dit doormaakt,en heel goed van je dat je zelf inziet wat je doet en dat het jou gevoel is en het probleem niet bij je omgeving legt.dat siert je!
daarmee kan je jezelf ook helpen.je wil gewaardeerd worden,maar door mensen te claimen dat ze je geweldig moeten vinden bereik je juist waar je zo bang voor bent. als je je daar niet bewust van bent had je deze vraag niet eens gesteld.je bent dus eigenlijk best goed bezig ;-).
sterkte met het proces.
Zou ik dan ook geen geld kunnen geven en vragen of ze tijd voor me heeft
Onzekerjoch schreef:
25-06-2017 11:59
Die stoornis heb ik al 4 jaar en er zit niet echt verbetering in, maar moet nog hulp krijgen maar ik denk dat ze me niet gaan begrijpen of veranderen. Want ik heb ook een psychose en die zorgt ervoor dat ik niet snel dingen kan leren dus om mijn gedrag af te leren gaat haast onmogelijk worden. Maar mijn idee was dat een vrouw wel alles kan helen. Dus wil ik haar tijd hebben in de hoop dat ze zegt om me te geven. Want er is niemand nu die dat over me zou kunnen zeggen met waarde.
Met zo een instelling kan niemand wat beginnen met je..klinkt heel bot, maar als je zelf niet wil verbeteren/beter worden...
Onzekerjoch schreef:
25-06-2017 12:03
Met welke houding
je houding dat een vrouw jouw probleem moet oplossen
je houding dat je wilt betalen voor aandacht
je houding dat je verder ongeneesbaar bent
je houding dat je je ouders de schuld geeft
etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven