Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
testtt

Huh, net stond ie er??
.
Ik zag 'm hoor :proud:
Ik niet.
Lady_Voldemort schreef:
25-06-2017 11:04
Nou, dan meld jij je toch ook aan :mrgreen: ?
Nee, liever niet.
Nwe test....

Nou ja zeg, had ik hem aangepast staat die eerste er weer. Timewarp natuurlijk!

edit: en weer weg.
:swear:
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:49
82.09% gewijzigd
.
Ik zie ook niets, Impala.
Life is short. Eat dessert first.
Nico Dijkshoorn zat op het VOOforum.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:45
14.29% gewijzigd
Ik blijf lekker hier. Ook al zijn er veel bugs. De grote menigte kan dat forum niet bereiken alleen de mensen die hier heel actief zijn weten het. Hoe willen jullie het groot maken? Vivaforum blijft gewoon de grootste omdat ze google hits hebben. Dan moet je dus gaan promoten.
VOO, Veronica.
impala schreef:
25-06-2017 11:29
.

Ik denk dat we op den duur best een ánder forum kunnen bouwen dat meer mogelijkheden heeft en ook groot kan worden.
Ik heb niet zo'n zin om me steeds tussen de fokkers te begeven. En al helemaal geen zin in fokkers in onze topics.
Fok is ook gebouwd door een vrijwilliger he, En kijk eens waar ze nu zijn. Voor hen was Big Brother de boost. Voor ons het ter ziele gaan van Viva. En wij hebben hier ook zo onze Nico Dijkshoorns ;-)

Maar eerst iedereen verzamelen op het schaduwforum, zodat we elkaar kunnen blijven vinden.

https://schaduwviva.forum2go.nl
Working on it!

Het schaduwforum is ook vooral om na te denken over een goed werkend, ánder forum :)
En daar hebben we al de mogelijkheden voor, want Mamica biedt aan om een fatsoenlijk forum te bouwen :)
668, the neighbour of the Beast
shifty schreef:
25-06-2017 11:46
Ik zou ook best graag een ander forum willen wat goed loopt en wat los staat van een producent. Niet een schaduwforum, maar een forum wat gewoon goed opgezet wordt.
Ik geloof dat dat ook goed gaat komen.
impala schreef:
25-06-2017 11:29
.

Ik denk dat we op den duur best een ánder forum kunnen bouwen dat meer mogelijkheden heeft en ook groot kan worden.
Ik heb niet zo'n zin om me steeds tussen de fokkers te begeven. En al helemaal geen zin in fokkers in onze topics.
Fok is ook gebouwd door een vrijwilliger he, En kijk eens waar ze nu zijn. Voor hen was Big Brother de boost. Voor ons het ter ziele gaan van Viva. En wij hebben hier ook zo onze Nico Dijkshoorns ;-)

Maar eerst iedereen verzamelen op het schaduwforum, zodat we elkaar kunnen blijven vinden.

https://schaduwviva.forum2go.nl

Ik zou ook best graag een ander forum willen wat goed loopt en wat los staat van een producent. Niet een schaduwforum, maar een forum wat gewoon goed opgezet wordt.
Bruise schreef:
25-06-2017 11:44
Nico Dijkshoorn zat op VOO.
Daarvoor misschien (ik weet niet eens wat VOO is).
Maar hij zat ten tijden van BB op Fok en is dáár immens populair geworden.
.
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 11:43
Ik zie ook niets, Impala.
Nee het is weer weg.
Bizar dit. Ik blijf het proberen.
.
Ttass30 schreef:
25-06-2017 11:42
Nee, liever niet.
:-D
Ana_Isabel_ schreef:
25-06-2017 11:06
:HA: Je hebt wel degelijk een punt..
Voor nu gaan waarschijnlijk alleen degenen er naartoe die goed met elkaar overweg kunnen. En hoe breng je het forum " aan de man" zogezegd? Anders wordt het toch gewoon een kletsgroepje?
Dat kost gewoon tijd. Maar oude linkjes van viva die ik vind in google werken vaak niet meer, dus de hoeveelheid nieuwe gebruikers dat naar viva zal komen zal ook steeds minder worden.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
shifty schreef:
Misschien moeten we dan ook gewoon meteen goed beginnen. Met Mamica, Marels, Lady V en iedereen die maar wil helpen. Zonder Yas en Tass natuurlijk :proud:
.
O sjesis die timewarp weer.
shifty schreef:
Dit.

Maar daar wordt nu aan gewerkt blijkbaar? Het schaduwforum is een voorlopig forum?
Life is short. Eat dessert first.
Ttass30 schreef:
25-06-2017 10:57
Saai een schaduw forum met gelijkgestemden. Dan heb je geen flinke discussies zoals hier op het forum.
Serieus?
Het kan aan mij liggen, maar ik heb je nog niet kunnen betrappen op een fatsoenlijke discussie (met argumenten enzo) of dat je het überhaupt leuk vind om van mening te verschillen met anderen.
Het steekt mij gewoon dat viva geld verdient dankzij de gebruikers van dit forum maar zo weinig voor ze doet.

Ze steken wel tijd in het schrijven van idiote blog berichten die voor meer kliks (is geld) zorgen.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
impala schreef:
25-06-2017 11:49
Misschien moeten we dan ook gewoon meteen goed beginnen. Met Mamica, Marels, Lady V en iedereen die maar wil helpen. Zonder Yas en Tass natuurlijk :proud:
O nou lekker dan. Ik was diegene die het schaduwforum bedacht heeft. Het is ook nooit goed. :cry:
:proud:
Ana_Isabel_ schreef: ↑25-06-2017 11:06
:HA: Je hebt wel degelijk een punt..
Voor nu gaan waarschijnlijk alleen degenen er naartoe die goed met elkaar overweg kunnen. En hoe breng je het forum " aan de man" zogezegd? Anders wordt het toch gewoon een kletsgroepje?

Not really. Ik ben er ook bij :proud:
Als de noodzakelijke luis in de pels, zeg maar.
En ik stel me beschikbaar als mod ;-D
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:54
7.02% gewijzigd
.
doornroosje9 schreef:
25-06-2017 11:50
Dit.

Maar daar wordt nu aan gewerkt blijkbaar? Het schaduwforum is een voorlopig forum?
Dan kun je net zo goed hier blijven.
Ana_Isabel_ schreef:
25-06-2017 11:54
Dan kun je net zo goed hier blijven.
Het is de bedoeling om mensen zo in elk geval te kunnen blijven bereiken, als hier (niet geheel) onverwacht de stekker uit gaat.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven